id |
Úloha |
Pridaná |
Ukončená |
Garant |
Stav |
1.1 |
Dohodnúť sa na percentuálnom podiele práce jednotlivých členov tímu na ponuke a prezentácii. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
všetci |
|
1.2 |
Vytvoriť e-mailovú konferenciu. |
11.10.2004 |
12.10.2004 |
MB |
|
1.3 |
Stanoviť funkcie, hlavne vedúceho tímu. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
všetci |
|
1.4 |
Začať práce na www prezentácii tímu. |
11.10.2004 |
15.10.2004 |
PT |
|
1.5 |
Vytvoriť šablóny jednotlivých častí dokumentácie a zápisov o stretnutí. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
MP |
|
1.6 |
Z dokumentácie RoboCup Soccer Server-a zistiť základné princípy fungovania systému. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
MP |
|
1.7 |
Preštudovať hráča tímu L.A.S.T. United. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
DZ |
|
1.8 |
Preštudovať hráča tímu Stjupit Dox. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
MT |
|
1.9 |
Preštudovať hráča tímu Deravá Kopačka. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
FP |
|
1.10 |
Preštudovať hráča tímu Sklo. |
11.10.2004 |
18.10.2004 |
MŠ |
|
2.1 |
MP bude vyvíjať tlak na členov tímu ohľadom dodržania termínov odovzdávania dokumentácie. |
18.10.2004 |
forever |
MP |
|
2.2 |
DZ zistí, ako sa umiestňuje web prezentácia na server a oznámi to PT. |
18.10.2004 |
- |
DZ |
|
2.3 |
Tím si vyberie jednu z dvoch predložených farebných verzií stránky. |
18.10.2004 |
25.10.2004 |
všetci |
|
2.4 |
PT bude pokračovať vo vývoji web prezentácie. Doplní sekciu úlohy a stavy úloh. |
18.10.2004 |
25.10.2004 |
PT |
|
2.5 |
Štúdiom dokumentácie Soccer Server-a sa všetci oboznámia s jeho funkcionalitou. |
18.10.2004 |
25.10.2004 |
všetci |
|
2.6 |
Urobiť stručnú písomnú analýzu systému Soccer Server. |
18.10.2004 |
25.10.2004 |
MP |
|
2.7 |
Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Last United. |
18.10.2004 |
1.11.2004 |
DZ |
|
2.8 |
Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Stjupit Dox. |
18.10.2004 |
1.11.2004 |
MT |
|
2.9 |
Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Deravá Kopačka. |
18.10.2004 |
1.11.2004 |
FP |
|
2.10 |
Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Sklo. |
18.10.2004 |
1.11.2004 |
MŠ |
|
2.11 |
Preštudovať hráča tímu Uva Trilearn (aj písomný výstup). |
18.10.2004 |
1.11.2004 |
MT |
|
2.12 |
Preštudovať hráča tímu Tsinghua (aj písomný výstup). |
18.10.2004 |
8.11.2004 |
PT |
|
2.13 |
Preštudovať hráča tímu BrainStorm (aj písomný výstup). |
18.10.2004 |
1.11.2004 |
DZ |
|
2.14 |
Vytvoriť hrubý plán projektu. |
18.10.2004 |
25.10.2004 |
MŠ |
|
3.1 |
Čo najrýchlejšie vo webovej prezentácii dokončiť sekcie týkajúce sa riadenia projektu |
25.10.2004 |
27.10.2004 |
PT |
|
3.10 |
Vytvoriť použiteľný písomný výstup k analýze tímu FC Portugal. Treba sa zamerať najmä na kouča. |
25.10.2004 |
1.11.2004 |
FP |
|
3.11 |
Začať písať špecifikáciu nášho hráča. |
25.10.2004 |
1.11.2004 |
MŠ |
|
3.12 |
Detailne pozrieť zdrojové kódy hráča tímu Sklo. |
25.10.2004 |
1.11.2004 |
všetci |
|
3.13 |
Vizuálne analyzovať hru hráča tímu Sklo proti iným tímom. |
25.10.2004 |
1.11.2004 |
všetci |
|
3.14 |
Na základe vizuálnej analýzy hry hráča tímu Sklo vytvoriť písomný výstup (aj porovnanie s inými tímami). |
25.10.2004 |
- |
MP |
|
3.15 |
Pomocou metód "Reverse engineeringu" vytvoriť diagram tried hráča tímu Sklo spolu s ich detailným popisom. |
25.10.2004 |
29.10.2004 |
MT |
|
3.16 |
Rozbehať server, monitor a hráčov a napísať stručný návod. |
25.10.2004 |
29.10.2004 |
MT |
|
3.17 |
Kontaktovať člena minuloročného tímu Sklo. Eventuálne zabezpečiť stretnutie. Pre tento účel sme vybrali MT z toho dôvodu, že osobne pozná člena minuloročného tímu. |
25.10.2004 |
30.10.2004 |
MT |
|
4.1 |
Na papier sa pripravia nápady do špecifikácie. Každý z nápadov bude
obsahovať aj základ návrhu, ktorý sa potom prípadne rozpracuje. |
1.11.2004 |
6.11.2004 |
všetci |
|
4.2 |
V najbližších dňoch sa dokončí písomný výstup analýzy tímu Deravá
Kopačka a FC Portugal a pošle sa MP. |
1.11.2004 |
8.11.2004 |
FP |
|
4.3 |
Dokončí sa písomná analýza tímu Tsinghua. V prípade, že sa nepodarí
nájsť vhodné materiály, bude úloha zrušená. |
1.11.2004 |
8.11.2004 |
PT |
|
4.4 |
Zameria sa na analýzu prihrávok a určovania pozícií hráčov. |
1.11.2004 |
8.11.2004 |
DZ |
|
4.5 |
Zameria sa na prípadné vylepšenie správania sa brankára, hlavne na
riešenie krížnych prihrávok a kľučiek na brankára. |
1.11.2004 |
8.11.2004 |
MT |
|
4.6 |
Zameria sa na možnosti striedania hráčov a dynamickú zmenu formácií
počas hry a tiež na využitie ofsajdovej pasce. |
1.11.2004 |
8.11.2004 |
MŠ |
|
4.7 |
Zameria sa na komunikáciu medzi hráčmi (resp. koučom a hráčmi). |
1.11.2004 |
8.11.2004 |
MP |
|
5.1 |
Vypracuje špecifikáciu vizuálnej komunikácie. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
FP |
|
5.2 |
Vypracuje špecifikáciu zvukovej komunikácie. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MP |
|
5.3 |
Vypracuje špecifikáciu správania sa hráča s a bez lopty. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
DZ |
|
5.4 |
Vypracuje špecifikáciu brankára a kouča. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MT |
|
5.5 |
Zanalyzuje možnosť rozdeliť ihrisko na zóny. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
DZ |
|
5.6 |
Vytvorí špecifikáciu strategického plánovania. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MŠ |
|
5.7 |
Navrhne architektúru hráča. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MT |
|
5.8 |
Navrhne ako spracovávať vizuálne informácie (typ pohľadu, otáčanie
hráča a hlavy). |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
FP |
|
5.9 |
Navrhne spôsob komunikácie a typy správ (pokry, ofsajd, odvolaj
ofsajd...). |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MP |
|
5.10 |
Navrhne taktiku prihrávok. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
DZ |
|
5.11 |
Navrhne rozdelenie ihriska na zóny a správanie hráčov v každej zóne. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
DZ |
|
5.12 |
Navrhne ako určiť pozíciu hráča na ihrisku. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
DZ |
|
5.13 |
Navrhne kouča a brankára. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MT |
|
5.14 |
Navrhne systém ofsajdovej pasce. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MŠ |
|
5.15 |
Navrhne systém striedania hráčov. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
MŠ |
|
5.16 |
Navrhne systém manažmentu energie hráčov. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
DZ |
|
5.17 |
Podrobne zanalyzuje zdrojové kódy hráča tímu SKLO pre jednoduchšiu
orientáciu v nich. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
PT |
|
5.18 |
Prerobí sekciu stavu úloh na web prezentácii tímu. |
8.11.2004 |
14.11.2004 |
PT |
|
6.1 |
Navrhnúť jednotný štýl písania kódu. Do úvahy je potrebné brať aj už
existujúci štýl preberaného zdrojového kódu. |
15.11.2004 |
19.11.2004 |
MT |
|
6.2 |
Nájsť v zdrojovom kóde, prípadne dokumentácii servera realizáciu
algoritmov pre generovanie správ a výpočty fyziky hráča. |
15.11.2004 |
21.11.2004 |
DZ |
|
6.3 |
Porovnať existujúce systémy pre správu zdrojového kódu a informovať
sa o možnostiach umiestnenia systému na server. |
15.11.2004 |
21.11.2004 |
MP |
|
6.4 |
Vypracovať posudok k častiam analýza, špecifikácia a web prezentácia
tímu FC Farmári. |
15.11.2004 |
19.11.2004 |
PT |
|
6.5 |
Vypracovať posudok k častiam návrh a riadenie tímu FC Farmári. |
15.11.2004 |
19.11.2004 |
FP |
|
6.6 |
Preštudovať možnosti pridania nových typov komunikačných správ do
zdrojového kódu. |
15.11.2004 |
21.11.2004 |
MP |
|
6.7 |
Preštudovať kód kouča a poskytnúť členom tímu informácie na
orientáciu v kóde. |
15.11.2004 |
21.11.2004 |
MP |
|
7.1 |
Vytvoriť, nastaviť a uviesť do prevádzky CVS server a poskytnúť
ostatným členom tímu informácie o používaní systému CVS. |
22.11.2004 |
|
PT + MP |
|
7.2 |
Napísať reakciu na posudok od konkurenčného tímu. |
22.11.2004 |
|
FP
(a ostatní) |
|
7.3 |
Začať práce na implementácii prototypu - rozdelenie ihriska na zóny. |
22.11.2004 |
29.11.2004 |
DZ |
|
7.4 |
Začať práce na implementácii prototypu - formácie. |
22.11.2004 |
29.11.2004 |
PT + MŠ |
|
7.5 |
Začať práce na implementácii prototypu - prioritizácia freeform správ. |
22.11.2004 |
29.11.2004 |
MŠ |
|
7.6 |
Začať práce na implementácii prototypu - opraviť chybu brankára. |
22.11.2004 |
29.11.2004 |
MT |
|
7.7 |
Začať práce na implementácii prototypu - nové komunikačné správy. |
22.11.2004 |
29.11.2004 |
MP |
|
8.1 |
Vytvoriť kontá na CVS serveri a uviesť ho do plnej prevádzky. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
PT |
|
8.2 |
Dokončiť reakciu na posudok konkurenčného tímu. |
29.11.2004 |
|
FP
(a ostatní) |
|
8.3 |
Pokračovať v implementácii prototypu - rozdelenie ihriska na zóny. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
DZ |
|
8.4 |
Pokračovať v implementácii prototypu - formácie. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
PT + MŠ |
|
8.5 |
Pokračovať v implementácii prototypu - prioritizácia freeform správ. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
MŠ |
|
8.6 |
Pokračovať v implementácii prototypu - úprava brankára. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
MT |
|
8.7 |
Pokračovať v implementácii prototypu - nové komunikačné správy. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
MP |
|
8.8 |
Začať študovať diplomové projekty venujúce sa problematike
robotického futbalu. |
29.11.2004 |
6.12.2004 |
MT |
|
9.1 |
Vytvoriť kontá na CVS serveri a uviesť ho do plnej prevádzky. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
PT |
|
9.2 |
Napísať stručný návod k práci s CVS klientom Igloo vo Visual Studio
.NET 2003. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
MP |
|
9.3 |
Vytvoriť predbežný plán na letný semester. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
FP |
|
9.4 |
Dokončiť reakciu na posudok konkurenčného tímu na základe
pripomienok ostatných členov tímu. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
FP |
|
9.5 |
Dokončiť implementáciu prototypu - rozdelenie ihriska na zóny. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
DZ |
|
9.6 |
Dokončiť implementáciu prototypu - zmena formácií na základe
príkazov kouča. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
MŠ+PT |
|
9.7 |
Dokončiť implementáciu prototypu - oprava chyby v brankárovi. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
MT |
|
9.8 |
Dokončiť implementáciu prototypu - nové komunikačné správy, ich
použitie. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
MP |
|
9.9 |
Napísať v bodoch reakcie na posudok tímu FC Farmári a poslať ich
FP. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
MŠ, MT, PT,
MP, DZ |
|
9.10 |
Napísať dokumentáciu ku svojej časti prototypu. |
6.12.2004 |
13.12.2004 |
MŠ, MT, PT,
MP, DZ |
|
id |
Úloha |
Pridaná |
Ukončená |
Garant |
Stav |
10.1 |
Vytvoriť podrobný plán na letný semester. |
17.2.2005 |
|
všetci |
|
10.2 |
Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - formácie. |
17.2.2005 |
24.2.2005 |
MŠ, PT |
|
10.3 |
Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - kouč. |
17.2.2005 |
24.2.2005 |
MT, DZ |
|
10.4 |
Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - rozdelenie ihriska na zóny. |
17.2.2005 |
24.2.2005 |
DZ |
|
10.5 |
Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - zvuková komunikácia. |
17.2.2005 |
24.2.2005 |
MP |
|
10.6 |
Preštudovať vyhodnotenie ofsajdu serverom a rozhodnúť sa, do akej miery implementujeme ofsajdovú pascu. |
17.2.2005 |
24.2.2005 |
všetci |
|
11.1 |
Pokračovanie v implementácii kouča. |
24.2.2005 |
3.3.2005 |
MT |
|
11.2 |
Začať implementovať formácie. |
24.2.2005 |
3.3.2005 |
PT,MŠ |
|
11.3 |
Dokončenie a otestovanie rozdelenia ihriska na zóny. |
24.2.2005 |
3.3.2005 |
DZ |
|
11.4 |
Začať pracovať na implementácii zvukovej komunikácie. |
24.2.2005 |
3.3.2005 |
MP |
|
11.5 |
Aktualizovať web prezentáciu tímu. |
24.2.2005 |
3.3.2005 |
PT |
|
12.1 |
Pokračovanie v implementácii kouča - vytvorenie vizualizácie štatistických informácii o polohách hráčov. |
3.3.2005 |
10.3.2005 |
MT |
|
12.2 |
Pokračovanie v implementácii formácii - zmena reprezentácie formácii v hráčovi. |
3.3.2005 |
10.3.2005 |
PT,MŠ |
|
12.3 |
Pokračovanie v implementácii rozdelenia ihriska - vytvorenie trojuholníkových zón. |
3.3.2005 |
10.3.2005 |
DZ |
|
12.4 |
Pokračovanie v implementácii zvukovej komunikácie - dokončenie správy "pusti". |
3.3.2005 |
|
MP |
|
12.5 |
Vyriešiť problémy s CVS serverom, prípadne vytvoriť nový server. |
3.3.2005 |
10.3.2005 |
MP,PT |
|
13.1 |
Dokončenie implementácie reprezentácie formácií v hráčovi. |
10.3.2005 |
|
MŠ,PT |
|
13.2 |
Definovanie a návrh jednotlivých samostatných úloh pre dokončenie práce s formáciami v hráčovi a koučovi. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
MŠ |
|
13.3 |
Doplnenie plánu na letný semester na webovú stránku. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
PT |
|
13.4 |
Dokončenie implementácie správy Pusti. |
10.3.2005 |
|
MP |
|
13.5 |
Opravovanie chýb odhalených pri testovaní zvukovej komunikácie hráčov. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
MP |
|
13.6 |
Upravenie e-mailovej konferencie k tímovému projektu tak, aby sa ďalej rozposielali e-maily len od registrovaných účastníkov, čím sa zabráni príjmanie spamu. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
MP |
|
13.7 |
Dokončenie implementácie rozdelenie ihriska na zóny a určovania polohy hráča na ihrisku v týchto zónach. |
10.3.2005 |
|
DZ |
|
13.8 |
Vytvorenie schémy rozhodovacieho algoritmu hráča. |
10.3.2005 |
|
MT |
|
13.9 |
Vytvorenie schémy rozhodovacieho algoritmu brankára. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
MT |
|
13.10 |
Vytvorenie schémy rozhodovacieho algoritmu kouča. |
10.3.2005 |
|
MT |
|
13.11 |
Návrh a implementácia algoritmu na nájdenie ciest na základe štatistického rozmiestnenia hráčov na ihrisku v koučovi. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
MT |
|
13.12 |
Definitívne vyriešenie problémov s CVS serverom. Ak sa do víkendu nepodarí spojazdniť pôvodný server, treba vytvoriť nový. |
10.3.2005 |
10.3.2005 |
MP,PT,MT |
|
14.1 |
Dokončiť volania metód súvisiacich s formáciami. |
17.3.2005 |
31.3.12005 |
MŠ,PT |
|
14.2 |
Posúvanie formácie v smere osi y. |
17.3.2005 |
|
MŠ,PT |
|
14.3 |
Implementovať využívanie používania heterotypov aj pre obrancov. |
17.3.2005 |
|
MŠ,PT |
|
14.4 |
Dokončiť implementáciu správ "Pusti" a "Prihraj |
17.3.2005 |
|
MP |
|
14.5 |
Dokresliť rozhodovací strom kouča. |
17.3.2005 |
|
MT |
|
14.6 |
Začatie implementácie algoritmu na hľadanie ciest. |
17.3.2005 |
|
MT |
|
14.7 |
Dokresliť rozhodovací strom hráča. |
17.3.2005 |
|
DZ |
|
14.8 |
Analyzovať zakomentované a neprístupné bloky kódu v rozhodovacom strome hráča. |
17.3.2005 |
31.3.12005 |
DZ |
|
15.1 |
Dokončiť správu "Pusti". |
31.3.12005 |
|
MP |
|
15.2 |
Zistiť dôvod "vykopávania po čiare", poprípade opravenie chyby. |
31.3.12005 |
|
MP |
|
15.3 |
Implementácia vylepšeného driblovania (viď. "Priebeh stretnutia"). |
31.3.12005 |
|
MT,DZ |
|
15.4 |
Úprava diagramu rozhodovacieho stromu hráča. |
31.3.12005 |
|
DZ |
|
15.5 |
Vytvoriť rozhodovací strom kouča (v súvislosti so smenou formácií). |
31.3.12005 |
|
MŠ |
|
15.6 |
Vytvoriť metódy na implementáciu (freeform) správ na zmenu formácii v koučovi a v hráčovi. |
31.3.12005 |
|
PT |
|
15.7 |
Posúvanie formácie v smere osi y. |
31.3.12005 |
|
MŠ |
|