novinky
o nás
o projekte
stretnutia
plán
download
odkazy
iné
Zápisy zo stretnutí

Zimný semester 2004/2005
  • zápisnica č.1 zo stretnutia 11.10.2004 HTML
  • zápisnica č.2 zo stretnutia 18.10.2004 HTML
  • zápisnica č.3 zo stretnutia 25.10.2004 HTML
  • zápisnica č.4 zo stretnutia 1.11.2004 HTML
  • zápisnica č.5 zo stretnutia 8.11.2004 HTML
  • zápisnica č.6 zo stretnutia 15.11.2004 HTML
  • zápisnica č.7 zo stretnutia 22.11.2004 HTML
  • zápisnica č.8 zo stretnutia 29.11.2004 HTML
  • zápisnica č.9 zo stretnutia 6.12.2004 HTML

Letný semester 2004/2005
  • zápisnica č.10 zo stretnutia 17.2.2004 HTML
  • zápisnica č.11 zo stretnutia 24.2.2004 HTML
  • zápisnica č.12 zo stretnutia 3.3.2004 HTML
  • zápisnica č.13 zo stretnutia 10.3.2004 HTML
  • zápisnica č.14 zo stretnutia 17.3.2004 HTML
  • zápisnica č.15 zo stretnutia 31.3.2004 HTML
  • zápisnica č.16 zo stretnutia 7.4.2004 HTML
  • zápisnica č.17 zo stretnutia 14.4.2004 HTML
  • zápisnica č.18 zo stretnutia 21.4.2004 HTML
  • zápisnica č.19 zo stretnutia 28.4.2004 HTML
  • zápisnica č.20 zo stretnutia 5.5.2004 HTML
  • zápisnica č.21 zo stretnutia 12.5.2004 HTML

Úlohy zo stretnutí

Zimný semester 2004/2005
id Úloha Pridaná Ukončená Garant Stav
1.1 Dohodnúť sa na percentuálnom podiele práce jednotlivých členov tímu na ponuke a prezentácii. 11.10.2004 18.10.2004 všetci
1.2 Vytvoriť e-mailovú konferenciu. 11.10.2004 12.10.2004 MB
1.3 Stanoviť funkcie, hlavne vedúceho tímu. 11.10.2004 18.10.2004 všetci
1.4 Začať práce na www prezentácii tímu. 11.10.2004 15.10.2004 PT
1.5 Vytvoriť šablóny jednotlivých častí dokumentácie a zápisov o stretnutí. 11.10.2004 18.10.2004 MP
1.6 Z dokumentácie RoboCup Soccer Server-a zistiť základné princípy fungovania systému. 11.10.2004 18.10.2004 MP
1.7 Preštudovať hráča tímu L.A.S.T. United. 11.10.2004 18.10.2004 DZ
1.8 Preštudovať hráča tímu Stjupit Dox. 11.10.2004 18.10.2004 MT
1.9 Preštudovať hráča tímu Deravá Kopačka. 11.10.2004 18.10.2004 FP
1.10 Preštudovať hráča tímu Sklo. 11.10.2004 18.10.2004
2.1 MP bude vyvíjať tlak na členov tímu ohľadom dodržania termínov odovzdávania dokumentácie. 18.10.2004 forever MP
2.2 DZ zistí, ako sa umiestňuje web prezentácia na server a oznámi to PT. 18.10.2004 - DZ
2.3 Tím si vyberie jednu z dvoch predložených farebných verzií stránky. 18.10.2004 25.10.2004 všetci
2.4 PT bude pokračovať vo vývoji web prezentácie. Doplní sekciu úlohy a stavy úloh. 18.10.2004 25.10.2004 PT
2.5 Štúdiom dokumentácie Soccer Server-a sa všetci oboznámia s jeho funkcionalitou. 18.10.2004 25.10.2004 všetci
2.6 Urobiť stručnú písomnú analýzu systému Soccer Server. 18.10.2004 25.10.2004 MP
2.7 Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Last United. 18.10.2004 1.11.2004 DZ
2.8 Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Stjupit Dox. 18.10.2004 1.11.2004 MT
2.9 Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Deravá Kopačka. 18.10.2004 1.11.2004 FP
2.10 Urobiť písomnú analýzu hráča tímu Sklo. 18.10.2004 1.11.2004
2.11 Preštudovať hráča tímu Uva Trilearn (aj písomný výstup). 18.10.2004 1.11.2004 MT
2.12 Preštudovať hráča tímu Tsinghua (aj písomný výstup). 18.10.2004 8.11.2004 PT
2.13 Preštudovať hráča tímu BrainStorm (aj písomný výstup). 18.10.2004 1.11.2004 DZ
2.14 Vytvoriť hrubý plán projektu. 18.10.2004 25.10.2004
3.1 Čo najrýchlejšie vo webovej prezentácii dokončiť sekcie týkajúce sa riadenia projektu 25.10.2004 27.10.2004 PT
3.10 Vytvoriť použiteľný písomný výstup k analýze tímu FC Portugal. Treba sa zamerať najmä na kouča. 25.10.2004 1.11.2004 FP
3.11 Začať písať špecifikáciu nášho hráča. 25.10.2004 1.11.2004
3.12 Detailne pozrieť zdrojové kódy hráča tímu Sklo. 25.10.2004 1.11.2004 všetci
3.13 Vizuálne analyzovať hru hráča tímu Sklo proti iným tímom. 25.10.2004 1.11.2004 všetci
3.14 Na základe vizuálnej analýzy hry hráča tímu Sklo vytvoriť písomný výstup (aj porovnanie s inými tímami). 25.10.2004 - MP
3.15 Pomocou metód "Reverse engineeringu" vytvoriť diagram tried hráča tímu Sklo spolu s ich detailným popisom. 25.10.2004 29.10.2004 MT
3.16 Rozbehať server, monitor a hráčov a napísať stručný návod. 25.10.2004 29.10.2004 MT
3.17 Kontaktovať člena minuloročného tímu Sklo. Eventuálne zabezpečiť stretnutie. Pre tento účel sme vybrali MT z toho dôvodu, že osobne pozná člena minuloročného tímu. 25.10.2004 30.10.2004 MT
4.1 Na papier sa pripravia nápady do špecifikácie. Každý z nápadov bude
obsahovať aj základ návrhu, ktorý sa potom prípadne rozpracuje.
1.11.2004 6.11.2004 všetci
4.2 V najbližších dňoch sa dokončí písomný výstup analýzy tímu Deravá
Kopačka a FC Portugal a pošle sa MP.
1.11.2004 8.11.2004 FP
4.3 Dokončí sa písomná analýza tímu Tsinghua. V prípade, že sa nepodarí
nájsť vhodné materiály, bude úloha zrušená.
1.11.2004 8.11.2004 PT
4.4 Zameria sa na analýzu prihrávok a určovania pozícií hráčov. 1.11.2004 8.11.2004 DZ
4.5 Zameria sa na prípadné vylepšenie správania sa brankára, hlavne na
riešenie krížnych prihrávok a kľučiek na brankára.
1.11.2004 8.11.2004 MT
4.6 Zameria sa na možnosti striedania hráčov a dynamickú zmenu formácií
počas hry a tiež na využitie ofsajdovej pasce.
1.11.2004 8.11.2004
4.7 Zameria sa na komunikáciu medzi hráčmi (resp. koučom a hráčmi). 1.11.2004 8.11.2004 MP
5.1 Vypracuje špecifikáciu vizuálnej komunikácie. 8.11.2004 14.11.2004 FP
5.2 Vypracuje špecifikáciu zvukovej komunikácie. 8.11.2004 14.11.2004 MP
5.3 Vypracuje špecifikáciu správania sa hráča s a bez lopty. 8.11.2004 14.11.2004 DZ
5.4 Vypracuje špecifikáciu brankára a kouča. 8.11.2004 14.11.2004 MT
5.5 Zanalyzuje možnosť rozdeliť ihrisko na zóny. 8.11.2004 14.11.2004 DZ
5.6 Vytvorí špecifikáciu strategického plánovania. 8.11.2004 14.11.2004
5.7 Navrhne architektúru hráča. 8.11.2004 14.11.2004 MT
5.8 Navrhne ako spracovávať vizuálne informácie (typ pohľadu, otáčanie
hráča a hlavy).
8.11.2004 14.11.2004 FP
5.9 Navrhne spôsob komunikácie a typy správ (pokry, ofsajd, odvolaj
ofsajd...).
8.11.2004 14.11.2004 MP
5.10 Navrhne taktiku prihrávok. 8.11.2004 14.11.2004 DZ
5.11 Navrhne rozdelenie ihriska na zóny a správanie hráčov v každej zóne. 8.11.2004 14.11.2004 DZ
5.12 Navrhne ako určiť pozíciu hráča na ihrisku. 8.11.2004 14.11.2004 DZ
5.13 Navrhne kouča a brankára. 8.11.2004 14.11.2004 MT
5.14 Navrhne systém ofsajdovej pasce. 8.11.2004 14.11.2004
5.15 Navrhne systém striedania hráčov. 8.11.2004 14.11.2004
5.16 Navrhne systém manažmentu energie hráčov. 8.11.2004 14.11.2004 DZ
5.17 Podrobne zanalyzuje zdrojové kódy hráča tímu SKLO pre jednoduchšiu
orientáciu v nich.
8.11.2004 14.11.2004 PT
5.18 Prerobí sekciu stavu úloh na web prezentácii tímu. 8.11.2004 14.11.2004 PT
6.1 Navrhnúť jednotný štýl písania kódu. Do úvahy je potrebné brať aj už
existujúci štýl preberaného zdrojového kódu.
15.11.2004 19.11.2004 MT
6.2 Nájsť v zdrojovom kóde, prípadne dokumentácii servera realizáciu
algoritmov pre generovanie správ a výpočty fyziky hráča.
15.11.2004 21.11.2004 DZ
6.3 Porovnať existujúce systémy pre správu zdrojového kódu a informovať
sa o možnostiach umiestnenia systému na server.
15.11.2004 21.11.2004 MP
6.4 Vypracovať posudok k častiam analýza, špecifikácia a web prezentácia
tímu FC Farmári.
15.11.2004 19.11.2004 PT
6.5 Vypracovať posudok k častiam návrh a riadenie tímu FC Farmári. 15.11.2004 19.11.2004 FP
6.6 Preštudovať možnosti pridania nových typov komunikačných správ do
zdrojového kódu.
15.11.2004 21.11.2004 MP
6.7 Preštudovať kód kouča a poskytnúť členom tímu informácie na
orientáciu v kóde.
15.11.2004 21.11.2004 MP
7.1 Vytvoriť, nastaviť a uviesť do prevádzky CVS server a poskytnúť
ostatným členom tímu informácie o používaní systému CVS.
22.11.2004   PT + MP
7.2 Napísať reakciu na posudok od konkurenčného tímu. 22.11.2004   FP
(a ostatní)
7.3 Začať práce na implementácii prototypu - rozdelenie ihriska na zóny. 22.11.2004 29.11.2004 DZ
7.4 Začať práce na implementácii prototypu - formácie. 22.11.2004 29.11.2004 PT + MŠ
7.5 Začať práce na implementácii prototypu - prioritizácia freeform správ. 22.11.2004 29.11.2004
7.6 Začať práce na implementácii prototypu - opraviť chybu brankára. 22.11.2004 29.11.2004 MT
7.7 Začať práce na implementácii prototypu - nové komunikačné správy. 22.11.2004 29.11.2004 MP
8.1 Vytvoriť kontá na CVS serveri a uviesť ho do plnej prevádzky. 29.11.2004 6.12.2004 PT
8.2 Dokončiť reakciu na posudok konkurenčného tímu. 29.11.2004   FP
(a ostatní)
8.3 Pokračovať v implementácii prototypu - rozdelenie ihriska na zóny. 29.11.2004 6.12.2004 DZ
8.4 Pokračovať v implementácii prototypu - formácie. 29.11.2004 6.12.2004 PT + MŠ
8.5 Pokračovať v implementácii prototypu - prioritizácia freeform správ. 29.11.2004 6.12.2004
8.6 Pokračovať v implementácii prototypu - úprava brankára. 29.11.2004 6.12.2004 MT
8.7 Pokračovať v implementácii prototypu - nové komunikačné správy. 29.11.2004 6.12.2004 MP
8.8 Začať študovať diplomové projekty venujúce sa problematike
robotického futbalu.
29.11.2004 6.12.2004 MT
9.1 Vytvoriť kontá na CVS serveri a uviesť ho do plnej prevádzky. 6.12.2004 13.12.2004 PT
9.2 Napísať stručný návod k práci s CVS klientom Igloo vo Visual Studio
.NET 2003.
6.12.2004 13.12.2004 MP
9.3 Vytvoriť predbežný plán na letný semester. 6.12.2004 13.12.2004 FP
9.4 Dokončiť reakciu na posudok konkurenčného tímu na základe pripomienok ostatných členov tímu. 6.12.2004 13.12.2004 FP
9.5 Dokončiť implementáciu prototypu - rozdelenie ihriska na zóny. 6.12.2004 13.12.2004 DZ
9.6 Dokončiť implementáciu prototypu - zmena formácií na základe
príkazov kouča.
6.12.2004 13.12.2004 MŠ+PT
9.7 Dokončiť implementáciu prototypu - oprava chyby v brankárovi. 6.12.2004 13.12.2004 MT
9.8 Dokončiť implementáciu prototypu - nové komunikačné správy, ich
použitie.
6.12.2004 13.12.2004 MP
9.9 Napísať v bodoch reakcie na posudok tímu FC Farmári a poslať ich
FP.
6.12.2004 13.12.2004 MŠ, MT, PT,
MP, DZ
9.10 Napísať dokumentáciu ku svojej časti prototypu. 6.12.2004 13.12.2004 MŠ, MT, PT,
MP, DZ

Letný semester 2004/2005
id Úloha Pridaná Ukončená Garant Stav
10.1 Vytvoriť podrobný plán na letný semester. 17.2.2005   všetci
10.2 Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - formácie. 17.2.2005 24.2.2005 MŠ, PT
10.3 Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - kouč. 17.2.2005 24.2.2005 MT, DZ
10.4 Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - rozdelenie ihriska na zóny. 17.2.2005 24.2.2005 DZ
10.5 Zopakovať si návrh, pripraviť si a naplánovať si implementáciu - zvuková komunikácia. 17.2.2005 24.2.2005 MP
10.6 Preštudovať vyhodnotenie ofsajdu serverom a rozhodnúť sa, do akej miery implementujeme ofsajdovú pascu. 17.2.2005 24.2.2005 všetci
11.1 Pokračovanie v implementácii kouča. 24.2.2005 3.3.2005 MT
11.2 Začať implementovať formácie. 24.2.2005 3.3.2005 PT,MŠ
11.3 Dokončenie a otestovanie rozdelenia ihriska na zóny. 24.2.2005 3.3.2005 DZ
11.4 Začať pracovať na implementácii zvukovej komunikácie. 24.2.2005 3.3.2005 MP
11.5 Aktualizovať web prezentáciu tímu. 24.2.2005 3.3.2005 PT
12.1 Pokračovanie v implementácii kouča - vytvorenie vizualizácie štatistických informácii o polohách hráčov. 3.3.2005 10.3.2005 MT
12.2 Pokračovanie v implementácii formácii - zmena reprezentácie formácii v hráčovi. 3.3.2005 10.3.2005 PT,MŠ
12.3 Pokračovanie v implementácii rozdelenia ihriska - vytvorenie trojuholníkových zón. 3.3.2005 10.3.2005 DZ
12.4 Pokračovanie v implementácii zvukovej komunikácie - dokončenie správy "pusti". 3.3.2005   MP
12.5 Vyriešiť problémy s CVS serverom, prípadne vytvoriť nový server. 3.3.2005 10.3.2005 MP,PT
13.1 Dokončenie implementácie reprezentácie formácií v hráčovi. 10.3.2005   MŠ,PT
13.2 Definovanie a návrh jednotlivých samostatných úloh pre dokončenie práce s formáciami v hráčovi a koučovi. 10.3.2005 10.3.2005
13.3 Doplnenie plánu na letný semester na webovú stránku. 10.3.2005 10.3.2005 PT
13.4 Dokončenie implementácie správy Pusti. 10.3.2005   MP
13.5 Opravovanie chýb odhalených pri testovaní zvukovej komunikácie hráčov. 10.3.2005 10.3.2005 MP
13.6 Upravenie e-mailovej konferencie k tímovému projektu tak, aby sa ďalej rozposielali e-maily len od registrovaných účastníkov, čím sa zabráni príjmanie spamu. 10.3.2005 10.3.2005 MP
13.7 Dokončenie implementácie rozdelenie ihriska na zóny a určovania polohy hráča na ihrisku v týchto zónach. 10.3.2005   DZ
13.8 Vytvorenie schémy rozhodovacieho algoritmu hráča. 10.3.2005   MT
13.9 Vytvorenie schémy rozhodovacieho algoritmu brankára. 10.3.2005 10.3.2005 MT
13.10 Vytvorenie schémy rozhodovacieho algoritmu kouča. 10.3.2005   MT
13.11 Návrh a implementácia algoritmu na nájdenie ciest na základe štatistického rozmiestnenia hráčov na ihrisku v koučovi. 10.3.2005 10.3.2005 MT
13.12 Definitívne vyriešenie problémov s CVS serverom. Ak sa do víkendu nepodarí spojazdniť pôvodný server, treba vytvoriť nový. 10.3.2005 10.3.2005 MP,PT,MT
14.1 Dokončiť volania metód súvisiacich s formáciami. 17.3.2005 31.3.12005 MŠ,PT
14.2 Posúvanie formácie v smere osi y. 17.3.2005   MŠ,PT
14.3 Implementovať využívanie používania heterotypov aj pre obrancov. 17.3.2005   MŠ,PT
14.4 Dokončiť implementáciu správ "Pusti" a "Prihraj 17.3.2005   MP
14.5 Dokresliť rozhodovací strom kouča. 17.3.2005   MT
14.6 Začatie implementácie algoritmu na hľadanie ciest. 17.3.2005   MT
14.7 Dokresliť rozhodovací strom hráča. 17.3.2005   DZ
14.8 Analyzovať zakomentované a neprístupné bloky kódu v rozhodovacom strome hráča. 17.3.2005 31.3.12005 DZ
15.1 Dokončiť správu "Pusti". 31.3.12005   MP
15.2 Zistiť dôvod "vykopávania po čiare", poprípade opravenie chyby. 31.3.12005   MP
15.3 Implementácia vylepšeného driblovania (viď. "Priebeh stretnutia"). 31.3.12005   MT,DZ
15.4 Úprava diagramu rozhodovacieho stromu hráča. 31.3.12005   DZ
15.5 Vytvoriť rozhodovací strom kouča (v súvislosti so smenou formácií). 31.3.12005  
15.6 Vytvoriť metódy na implementáciu (freeform) správ na zmenu formácii v koučovi a v hráčovi. 31.3.12005   PT
15.7 Posúvanie formácie v smere osi y. 31.3.12005  

Vysvetlivky:
MP - Martin Pozor
FP - Filip Pucher
MŠ - Michal Štípek
MT - Marián Tínes
PT - Peter Tóth
DZ - Dalibor Záhorák
úloha je splená
úloha sa vykonáva
úloha je zrušená



Poznámka: Stav úloh je podrobne rozobraný v zápisniciach zo stretnutí.
Id úlohy X.Y - X znamená stretnutie z ktorého vyplinula úloha a Y lokálne id úlohy v stretnutí
    novinky | o nás | o projekte | stretnutia | plán | download | odkazy | iné
design by votrelec (2004)