novinky
o nás
o projekte
stretnutia
plán
download
odkazy
iné
Zápisnica č.18

Dátum: 21.4.2005
Čas: 13:00 - 14:30
Miesto: softvérové štúdio

Prítomní:

Pedagóg: -
Členovia Tímu: Martin Pozor (MP), Michal Štípek (MŠ), Marián Tínes (MT), Peter Tóth (PT), Dalibor Zahorák (DZ)
Zapisoval: Peter Tóth

Téma stretnutia: Finišovanie implementácie, príspevok na študentskú vedeckú konferenciu

Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
id Stav
1 Parser a funkcie v hráčovi na zmenu svojej roly boli implementované.
2 Správa pokry bola dokončená
3 Hráč si pamätá vzdialenosť k lopte v okamihu zakričania správy pusti
4 Určovanie polohy hráčov v koučovi na základe štatistík polohy súperových hráčov je implementované a funkčné
5 Túto úlohu sa podarilo dokončiť
6 Inštalačná príručka bola odovzdaná
7 Prezentácia bola vytvorená a odovzdaná Ing. Kapustíkovi na pripomienkovanie


Priebeh stretnutia:
  • Na začiatku stretnutia sme si pripravili materiály na odovzdanie ku kontrolnému bodu. Kvôli neprítomnosti Ing. Kapustíka sa odovzdali elektronickou formou. Taktiež sme na pripomienkovanie poslali pripravené jednotlivé časti prezentácie na študentskú konferenciu konanú na pôde FIIT STU.
  • Zhodnotili sme stav pridelených úloh z minulého stretnutia.
  • Po zhodnotení úloh sme si stanovili priority úloh pre jednotlivých členov. MT, DZ a PT, ktorí sa zúčastnia prednášky ROBOCUP na študentskej konferencie sa zamerajú na prípravu prezentácie. PT a MŠ začnú s ladením hráča a kouča.
  • Rozoberali sme pripravené časti prezentácie. Bolo by vhodné si pripraviť krátke ukážky. Keďdže sa prezentácie nezúčastnia MP a MŠ, tak o časti zvukovej komunikácie bude mať prednášku MT a dynamické formácie odprezentuje PT.
  • V diskusii ohľadom formácii sme navrhli, že je vhodné vytvoriť pre problémy s obmedzenou dĺžkou freeform správy na 128B nový typ pre posielanie informácie ohľadom úplne novej zadefinovanej formácie. V taktomto prípade nie je potrebné prenášať informáciu o poradovom čísle hráčovi.

Úlohy do nasledujúceho stretnutia:
id Úloha Zodpovedný
1 Dokončenie finálnej verzie prezentácie na študentskú konferenciu. DZ, PT, MT
2 Úprava rozhodovacích stromov a ladenie hráča DZ
3 Úprava rozhodovacích stromov hráča MP
4 Ladenie a nastavenie podmienok algoritmov a rozhodovacich stromov v ohľadom ofrmácií PT, MŠ
5 Vytvorenie ďalšej freeform správy na určenie novej kompletnej formácie PT

Príloha: Úlohy súvisiace s formáciami
id Úloha Stav
1 Zmena reprezentácie formácii v jadre hráča 100%
2 Vytvorenie predvolených formácii v novej reprezentácii 100%
3 Úprava volaní metód súvisiacich s formáciami v pôvodnom kóde 100%
4 Implementácia dynamického posunutia hráčov s ohľadom na polohu lopty 100%
5 Vytvorenie rozhodovacieho stromu, na základe ktorého bude kouč dynamicky meniť formácie počas zápasu 100%
6 V koučovi implementovať posielanie správy o nových absolútnych polohách hráčov 100%
7 Úprava zmeny heterotypov na začiatku zápasu 0%
8 Otestovať rôzne polohy hráčov vo formácii (najmä posun po osi X) 100%
    novinky | o nás | o projekte | stretnutia | plán | download | odkazy | iné
design by votrelec (2004)