-
Členovia tímu GAMATEPI
-
O projekte
Vitajte
Vítame Vás na stránke nášho projektu: Trojdimenzionálne UML.
UML, ako dôležitý nástroj softvérového inžiniera, slúži na návrh, špecifikáciu a zdokumentovanie vytváraného softvéru. Jeho úlohou je teda ponúknuť grafickú alternatívu spôsobu zápisu softvéru, ktorá má napomôcť k zorientovaniu sa v spleti komplikovaných vzťahov...
viac infoRole v tíme
- Vedúci tímu, Manažer komunikácie a ľudských zdrojov: Ivan
- Manažér monitorovania: Gabika
- Manažér kvality: Matej
- Manažér plánovania: Peťo
- Manažér rizík: Andrej Š.
- Manažér dokumentovania: Erik
- Manažér podpory vývoja: Andrej V.
- späť na menu
-
Gabika Brndiarová
Štvrtý rok na FIIT STU, rok a pol v praxi a ešte stále je medzi nami! Pripravená a naštartovaná zvládnuť tímový projekt! A to stále nie je všetko... dokonca verí, že téma vizualizácie, ktorej sa venovala už vo svojej bakalárskej práci, ju opäť nadchne, dokáže jej venovať srdce a predovšetkým veľkú časť svojej mozgovej aktivity. V práci má za sebou development Java EE, ku ktorému neodmysliteľne patrí minimálne trojriadkový výpis množstva technológií a nástrojov, ktorý okrem personalistiek na pohovore nikto nikdy nečíta a automaticky ho preskakuje. Od júla 2013 v integračnom nástroji TIBCO spája nespojiteľné. Samozrejme nezabúda na školu, ktorá jej otvára dvere do IT sveta. Po večeroch vás, ak práve nekódi, nebude vnímať skrz nejakú zaujímavú rozčítanú knihu.
Andrej Štajer
Cieľavedomý študent so zápalom pre nové technológie. Aktívne sa venuje objektovo-relačným databázam v podnikovom prostredí ako SQL konzultant. Prejavil záujem o návrhové vzory, ktorým sa venoval vo svojej bakalárskej práci.
Matej Štetiar
Absolvoval bakalárske štúdium na FIIT STU. Počas štúdia si osvojil najmä základy Javy, C#, C, MySQL a UML. Jeho bakalárska práca bola zameraná na integráciu knižničného informačného systému a RFID čítačky. Mimo školy sa špecializuje na vývoj enterprise aplikácií v nástroji IBM BPM. Medzi jeho ďalšie skúsenosti patrí JavaScript, Oracle DB a XSLT.
Andrej Valko
Absolvent bakalárskeho štúdia na FIIT STU, počas ktorého okrem iného získal skúsenosti s metódami špecifikácie softvéru, databázovými technológiami, programovacími jazykmi C, Java, a aj s Java EE technológiami a rámcami. Počas práce na svojej bakalárskej práci sa zoznámil s technológiami sémantického webu. Orientuje sa aj v HTML, CSS a JavaScripte. Rád pracuje s grafikou a grafickými nástrojmi ako Photoshop. Vo voľnom čase sa zaujíma o vývoj pre platformu Android.
Tomáš Kolačkovský
Bakalára som získal na FPV UMB, kde som obhájil aj prácu Redakčný systém pre univerzálne použítie (UniSys). V súčasnosti okrem školy "navštevujem" aj prácu, kde som na pozícii analytik...
Erik Šuta
študujem I. ročníka Ing. štúdia na FIIT STU
pracujem ako java developer v oblasti open-source identity management
vo všeobecnosti mám veľmi rád technológie a IT svet ma fascinuje, vo voľnom čase si rád prečítam dobrú knihu zo sveta IT, ale nepohrdnem ani športom, dobrým filmom či seriálom
takisto veľmi rád hrám počítačové hry, najmä RTS-ky a RPG-čká
Mojím azda najväčším snom je práca v hernom vývojárskom štúdia a spolupodieľanie sa na vytvorení legendárnej hry, ktorá sa zapíše do hernej histórie a preto by som sa touto profesnou cestou chcel vydať po skončení školy...
Peter Kyseľ
Pochádzam zo severnej malebnej časti slovenska Oravy. Študujem softvérové inžinierstvo na FIIT STU. Som iniciatívny samouk a veľmi rád sa učím nové veci. Mám rád kreativitu športujem hlavne v zime snowboard.
Ivan Martoš
Som študentom softvérového inžinierstva pričom o informačné technológie sa zaujímam už dlhší čas. Vo voľnom čase (ak nejaký mám) sa venujem športu a historickým bojovým umeniam a taktiež historickému životu, avšak musím taktiež dodať že som nesmierne lenivý človek :)
Trojdimenzionálne UML
UML, ako dôležitý nástroj softvérového inžiniera, slúži na návrh, špecifikáciu a zdokumentovanie vytváraného softvéru. Jeho úlohou je teda ponúknuť grafickú alternatívu spôsobu zápisu softvéru, ktorá má napomôcť k zorientovaniu sa v spleti komplikovaných vzťahov. Pridaním ďalšej dimenzie ku klasickému 2D zobrazeniu UML diagramov dokážeme jeho prehľadnosť ešte zvýšiť, či zvýrazniť niektoré zaujímavé časti ich posunom v priestore do popredia.
V rámci nášho projektu chceme v rozšíriť existujúci prototyp softvéru na zobrazovanie trojdimenzionálneho UML o ďalšie časti. Ako náš primárny cieľ sme si stanovili trojrozmernú vizualizáciu sekvenčného diagramu.
Lorem ipsum dolor
Praesent vestibulum molestie lacus. Aenean nonummy hendrerit mauris. Phasellus porta. Fusce suscipit varius mi. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Nulla dui. Fusce feugiat malesuada odio. Morbi nunc odio, gravida at, cursus nec, luctus a, lorem. Maecenas tristique orci ac sem. Duis ultricies pharetra magna. Donec accumsan malesuada orci. Donec sit amet eros. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Mauris fermentum dictum magna. Sed laoreet aliquam leo.
Quisque nulla. Vestibulum libero nisl, porta vel, scelerisque eget, malesuada at, neque. Vivamus eget nibh. Etiam cursus leo vel metus. Nulla facilisi. Aenean nec eros. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Suspendisse sollicitudin velit sed leo. Ut pharetra augue nec augue. Nam elit magna, hendrerit sit amet, tincidunt ac, viverra sed, nulla. Donec porta diam eu massa. Quisque diam lorem, interdum vitae, dapibus ac, scelerisque vitae, pede. Donec eget tellus non erat lacinia fermentum. Donec in velit vel ipsum auctor pulvinar.
Vestibulum iaculis lacinia est. Proin dictum elementum velit. Fusce euismod consequat ante. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque sed dolor. Aliquam congue fermentum nisl. Mauris accumsan nulla vel diam. Sed in lacus ut enim adipiscing aliquet. Nulla venenatis. In pede mi, aliquet sit amet, euismod in, auctor ut, ligula.