O PROJEKTE

Vývoj simulačného prostredia v oblasti umelej inteligencie, ktoré bude slúžiť pre testovanie matematických modelov vybraných komponentov používaných v automobilovom priemysle a určenia korekcií rôznych dynamických parametrov využitím vhodne zvolených neurónových sietí tak, aby korelácia výstupu zo simulačného prostredia a z experimentu dosahovala viac ako 90%.

TÍM

Tím pozostáva zo 7 ľudí. Katarína Juhásová, Lukáš Anda, Dávid Baari, Šimon Ferančík, Dávid Keckés, Roman Slonskyi a Mykola Yanko. Zameranie sa na vývoj každého aspektu funkčného projektu počas bakalárskeho štúdia a to od manažmentu, cez plánovanie, až po použitie moderných technológii na databázu, webové rozhranie a rozhranie mobilných aplikácii, ale aj práca s nižšími vrstvami nám umožňuje sa venovať naozaj komplexnejším a náročnejším projektom. Medzi popredné technológie a programovacie jazyky patrí rozhodne Python, Java a Kotlin, JavaScript (zameranie na Node.js na serverovú časť a Angular/React na webovú časť) ale tak isto aj PostgreSQL databáza či natívne mobilné aplikácie na Android a hybridné mobilné aplikácie vo frameworku Flutter. (načítať viac...)

ČLENOVIA TÍMU

Team Binary Positron sa skladá zo 7 ambicióznych študentov Fakulty informatiky a informačných technológií Slovenskej technickej univerzity

Ing. FRANTIŠEK HORVÁT, PhD.

Vedúci a zároveň zákazník, ktorý našiel svoj zmysel života v poľovníctve, technických vedách a v trávení voľného času so svojou ženou a dvomi ďeťmi.

Bc. KATARÍNA JUHÁSOVÁ

Vedúci tímu
Manažér komunikácie

Veľmi ambiciózna študentka a nadšený fanúšik jazyka Python v kombinácii s umelou inteligenciou s ročnou praxou. Katka je taktiež matematický nadšenec s plánom uplatniť sa vo sfére data science, a teda sa v našich očiach za posledné 4 roky stala exemplárom definície správneho informatika. Napriek tomu, že dostala pochválne uznanie za výborne vypracovanú bakalársku prácu, nie je informatika jediná vec, ktorá ju napĺňa. Vo svojom voľnom čase sa z nadšenej informatičky stáva rovnako nadšená folklórna tanečnica.

Bc. LUKÁŠ ANDA

Hlavný architekt
Manažér vývoja

Nadšený informatik, ktorý sa informačným technológiám aktívne venuje už od 14. roku života. Netají sa svojou platonickou láskou voči programovaciemu jazyku Java, v ktorom aktívne pracuje vo firme Touch4IT. Vo svojom voľnom čase je taktiež folklórny tanečník, ktorý rád pláva, varí a hrá počítačové hry.

Bc. DÁVID BAÁRI

Manažér kvality kódu

Zapálený záhorák so zmyslom pre humor, ktorý dokáže v každej situácii odľahčiť veci pre príjemnejšiu atmosféru. Je taktiež zapálený informatik, ktorý aktuálne pracuje ako systémový integrátor vo firme IGT Consulting. Dávid bol v minulosti profesionálny hráč počítačových hier, a teda k počítačom mal vždy blízko. Svoj voľný čas trávi prevažne v posilňovni a s kamarátmi.

Bc. ŠIMON FERANČÍK

Manažér dokumentácie
Manažér webovej stránky

Veľmi cieľavedomý člen tímu, ktorý ide tvrdohlavo za svojím cieľom bez ohľadu na to, či má alebo nemá energiu. Je veľmi učenlivý a študijne založený jedinec tímu, ktorý vždy a každému pomôže, pokiaľ je to možné. Svoj voľný čas trávi s kamarátmi, priateľkou na túrach a v posilňovni.

Bc. DÁVID KECSKÉS

Manažér verziovania a code review

Veľký fanúšik informatiky v sfére videohier. Dokáže pod tlakom spraviť veľmi rýchlo kvalitnú vec. V oblasti Pythonu je ako doma. Vo svojom voľnom čase je väčšinou s kamarátmi alebo zdokonaľuje svoje schopnosti v programovaní a hraní počítačových hier.

Bc. ROMAN SLONSKYI

Manažér testovania
Manažér kvality

Chalan, ktorý sa snaží posunúť naše domovy do budúcnosti spoločne s firmou Taphome. So svojimi skúsenosťami v jazyku C# vyvíja inteligentné domovy pre celý svet. Vo svojom volnom čase sa venuje plávaniu a taktiež je aktívny hráč hry League of Legends.

Bc. MYKOLA YANKO

Manažér rozvrhu a plánovania
Manažér rozsahu projektu
Scrum master

Mladý a ambiciózny študent, ktorý miluje organizačné veci s čo najväčšou efektivitou. Náš scrum master taktiež robí penetračné testy sietí a infraštruktúr webových aplikácii, produktov a služieb v prostrediach Linux a Windows. Mykola pomáha developerom hľadat slabiny architektúr a teda ho vieme špecifikovať ako kúzelníka bezpečnosti v každom smere.

DOKUMENTY

Dokumenty, ktoré vzinkli počas práce na projekte.

Zápisnice

Zimný semester

Dokument Popis Odkaz na stiahnutie

Zápisnica č.1

25.09.2020

Stretnutie v 1. týždni

Zápisnica č.2

30.09.2020

Stretnutie v 2. týždni

Zápisnica č.3

07.10.2020

Stretnutie v 3. týždni

Zápisnica č.4

14.10.2020

Stretnutie v 4. týždni

Zápisnica č.5

21.10.2020

Stretnutie v 5. týždni

Zápisnica č.6-1

28.10.2020

Stretnutie v 6. týždni - prvá časť

Zápisnica č.6-2

01.11.2020

Stretnutie v 6. týždni - druhá časť

Zápisnica č.7

04.11.2020

Stretnutie v 7. týždni

Zápisnica č.8-1

11.11.2020

Stretnutie v 8. týždni - prvá časť

Zápisnica č.8-2

12.11.2020

Stretnutie v 8. týždni - druhá časť

Zápisnica č.9

18.11.2020

Stretnutie v 9. týždni

Zápisnica č.10

25.11.2020

Stretnutie v 10. týždni

Zápisnica č.11

02.12.2020

Stretnutie v 11. týždni

Zápisnica č.12

09.12.2020

Stretnutie v 12. týždni

Zápisnica č.13

16.12.2020

Stretnutie v 13. týždni

Letný semester

Dokument Popis Odkaz na stiahnutie

Zápisnica č.1

17.02.2021

Stretnutie v 1. týždni

Zápisnica č.2

22.02.2021

Stretnutie v 2. týždni

Zápisnica č.3

01.03.2021

Stretnutie v 3. týždni

Zápisnica č.4

08.03.2021

Stretnutie v 4. týždni

Zápisnica č.5

15.03.2021

Stretnutie v 5. týždni

Zápisnica č.6

22.03.2021

Stretnutie v 6. týždni

Zápisnica č.7

29.03.2021

Stretnutie v 7. týždni

Zápisnica č.8

07.04.2021

Stretnutie v 8. týždni

Zápisnica č.9

12.04.2021

Stretnutie v 9. týždni

Zápisnica č.10

19.04.2021

Stretnutie v 10. týždni

Zápisnica č.11

26.04.2020

Stretnutie v 11. týždni

Zápisnica č.12

03.05.2021

Stretnutie v 12. týždni

Zápisnica č.13

10.05.2021

Stretnutie v 13. týždni

Metodiky

Dokument Popis Odkaz na stiahnutie

Metodika komunikácie

25.11.2020

Metodiky využívané na sprostredkovanie komunikácie

Metodika správy úloh

25.11.2020

Metodiky využívané na správu úloh

Metodika písania kódu

25.11.2020

Metodiky využívané pri písaní kódu

Metodika testovania

25.11.2020

Metodiky využívané pri testovaní častí programu

Metodika dokumentácie

25.11.2020

Metodiky využívané na vytváranie dokumentácie

Metodika verziovania

25.11.2020

Metodiky využívané na verziovanie programu

Dokumenty

Dokument Popis Odkaz na stiahnutie

Špecifikácia projektu

30.09.2020

Špecifikácia používateľského rozhrania, taskov a harmonogramu

Dokument o inžinierskom diele

18.11.2020

Dokumentácia inžinierskeho diela

Dokument k riadeniu projektu

16.11.2020

Dokumentácia o riadení projektu

NAŠI PARTNERI

KONTAKT

V prípade nejakých pripomienok nám prosím napíšte.