AKTUALITY

V tejto sekcii najdete aktuálne novinky týkajúce zmien na celom projekte. link
O NÁS

V tejto sekcii najdete predstavenie jednotlivých členov tímu. link
NA STIAHNUTIE

V tejto sekcii najdete všetky dokumenty týkajuce sa projektu. link

Členovia tímu


Bednár Maroš, Bc.

Absolvent bakalárskeho študijného programu Informatika na FIIT STU, ktorý zavŕšil bakalárskou prácou na tému Multimediálny výučbový systém, v ktorom boli využité technológie ASP.NET, MsSQL, JavaScript, Flash, Ajax. Na škole získal vedomosti o objektovom programovaní (C++, JAVA, C#) a znalosti vo všetkých fázach vývoja softvérových systémov. Vo firme zastáva pozíciu Web Developera využívajúci jazyky PHP, SQL, jQuery, Ajax, kde vývoj je zameraný na webové aplikácie pre firemný CMS systém.



Brček Adam, Bc.

Absolvent bakalárskeho programu Informatika na FIIT STU. Počas prvostupňového vysokoškolského štúdia si zlepšil svoje vedomosti v procedurálnom programovaní, po naučení objektovo-orientovanej paradigmy však pri riešení úloh v prevažnej miere využíva jazyk JAVA. Počas inžinierskeho štúdia sa okrem softvérového inžinierstva plánuje venovať najmä umelej inteligencii (Neurónové siete, Evolučné algoritmy, Kognitívna veda), ktorou sa zaoberal aj vo svojej bakalárskej práci Konštrukcia diagnózy chybného správania sa zložitých systémov.



Briš Marek, Bc.

Absolvent bakalárskeho študijného programu Informatika na FIIT STU, počas ktorého získal skúsenosti s programovacími jazykmi C, JAVA, s relačnými databázovými systémami ako MySQL, s webovými technológiami HTML, CSS a modelovacím jazykom UML. V bakalárskej práci Vytváranie prezentácii si osvojil pravidlá interakcie človeka s počítačom a uplatnil objektovo-orientované programovanie. V rámci rôznych študijných projektov sa podielal na všetkých fázach životného cyklu vývoja softvéru.



Florek Marian, Bc.

Absolvent bakalárskeho programu Informatika na FIIT STU. Počas štúdia využíval v prevažnej miere objektovo orientovaný prístup programovania s preferovaným programovacím jazykom JAVA. Okrem jazyka JAVA sa oboznámil s prácou aj v iných jazykoch ako C/C++, HTML, PHP, JavaScript, značkovacom jazyku XML, modelovacom jazyku UML a relačnými databázami. Štúdium zavŕšil bakalárskou prácou s názvom "Media server pre VoIP komunikáciu" v ktorej preukázal znalosti potrebné počas vývoja softwaru, od analýzy, cez návrh, k samotnej implementácii a testovaniu.



Juhász Vojtech, Bc.

Prvý stupeň vysokoškolského vzdelania absolvoval na FIIT STU kde sa oboznámil s programovacími jazykmi, ako sú Java, C/C++, databázové systémy a jazyk SQL. Počas štúdia získal poznatky z vytvárania softvérových systémov zastrešujúc analýzu, návrh, dokumentáciu, implementáciu, testovanie softvéru a jeho prezentáciu. Oboznámil sa s nástrojmi podporujúcimi rôzne fázy vývoja softvéru, napríklad jazyk UML a rôzne podporné nástroje (IBM Rational Software Architect, Magic Draw UML) i rôzne vývojové prostredia (Eclipse, NetBeans, MS Visual Studio). V posledných rokoch pôsobí vo firme ktorá je lídrom na trhu informačných technológií v Španielsku a v latinskej Amerike. Pri svojej práci najviac používa jazyky Java, SQL, HTML, JavaScript, XML. V praxi sa podielal na vývoji viacerých softvérov a webových stránok či portálov.



Kosmeľ Juraj, Bc.

Je absolventom bakalárskeho štúdia na FIIT STU. Počas štúdia na tejto fakulte si rozšíril svoje vedomosti z procedurálneho programovania o jazyk C a nadobudol nové vedomosti v oblasti objektovo orientovanej paradigmy v jazyku Java, ktorý využil pri riešení väčšiny zadaní. Vo svojej bakalárskej práci sa venoval návrhu a implementácii "Podporného prostriedku pre hodnotenie a overovanie vedomostí" pre predmet Dátové štruktúry a algoritmy, ktorý realizoval v skriptovacom jazyku PHP v kombinácii s HTML, CSS, JavaScript a databázovým serverom MySQL. Na rôznej úrovni ovláda aj Pascal, Assembler či notáciu UML (softvér IBM Rational Architect).



Valenčík Ivan, Bc.

Je absolventom bakalárskeho štúdia v odbore Informatika na FIIT STU, ktoré ukončil s diplomom Magna Cum Laude. Vo svojej bakalárskej práci, za ktorú dostal pochvalu od dekana, vypracovanej na tému Vytvorenie inteligentného agenta subsymbolickým prístupom umelej inteligencie sa zaoberal použitím umelej neurónovej siete na riadenie robota v simulovanom prostredí Robocode.V priebehu štúdia a v doterajšej praxi sa oboznámil s širokým spektrom technológii, ale hlavne s programovacími jazykmi Java, C# a C/C++, počítačovými sieťami, PKI a postupmi softvérového inžinierstva. Okrem doteraz nadobudnutých vedomostí pri práci určite zužitkuje aj vedomosti z pri projekte paralelne študavaných predmetov, medzi ktorými sú napr. neurónové siete alebo grafy.

15.4.2011
EVO 2011

Odoslanie finálnej verzie bota na konferenciu v Torine, Taliansko.

13.4.2011
Finálna verzia bota

Prebiehali drobné zmeny v lineAssiste a v eventoch, ktoré boli spôsobené nerovnými plochami na trati.
    >> tu stiahnuť

5.4.2011
Piata verzia bota

Doplnený modul pre predbiehanie. Obsahuje aj zmeny vykonané v modely trate, do ktorej boli zanesené miesta nehôd.
    >> tu stiahnuť

18.3.2011
Stvrtá verzia bota

Doplnené moduly, a to lineAssist, lunchAssist a events.
    >> tu stiahnuť

8.3.2011
Zaznamenávanie nehôd

Pridaný modul zaznamenávania nehôd

23.2.2011
ITT SRC

Pridaný článok na konferenciu IIT SRC. Viac v sekcii na stiahnutie.

15.2.2011
Začiatok letného semestra

Čiastočne odstránený šum pri prejazde prvého kola.

14.12.2010
Záver zimného semestra

Doplnené záverečné verzie dokumentacií k projektu a riadeniu a taktiež bola pridaná aktuálna verzia autobota
    >> tu stiahnuť

29.11.2010
Zmena issue tracker-a

Zmena issue tracker-a z CodeGoogle na Trac.

15.11.2010
Druhá verzia bota

Doplnená prva verzia bota o modul návrat na trať, detekcie zákrut, ESP. V priemere na minuloročného víťaza strácame 3sec na kolo.
    >> tu stiahnuť

26.10.2010
Prvá verzia bota

Vytvorenie prvej verzii bota.

14.10.2010
Analýza minuloročných riešení

Predbežné dohodnutie sa na spôsobe ovládania a predbiehania pilota. Doplnené zápisnice 1 až 3.

30.09.2010
Vytvorenie základného dizajnu

Vznik prvej verzie webu určeného na tímový projekt. Časom tu budú doplňané novinky, informácie o priebehu tvorenia a vypracovávania projektu.