|
Zápis zo stretnutia 19:
Číslo stretnutia: |
19 |
Dátum: |
19.4.2001 |
Miestnosť: |
CPU (FEI STU) |
Prítomní: |
|
Pedagóg:
|
Ing. Kapustík |
Členovia tímu:
|
R. Kováč, D. Lacko, S. Vališ, 1. Balát, M. Bobrík, J. Pidych,
P. Franz, G. Pap |
Téma stretnutia: |
Implementácia. |
Popis stretnutia:
- Podobne ako na predchádzajúcich stretnutiach sme pracovali na implementácii
hráča. Kompletizovali sme zdrojové súbory z minulých týždoov a implementovali
novú verziu hráea.
- Pridali sme vizualizáciu ďalších vlastností hráča, odstánili memory
leak-y, pridali kostru pre formácie.
- Na stretnutí sme sa dohodli, že konfiguračný súbor, ktorý nám poslali
tretiaci nám vyhovuje a môžeme na základe neho hrať.
- Vedúci tímu upravil plán na letný semester. Nová verzia plánu je na
našej web stránke. Obsahuje všetky potrebné veci, ktoré budeme musieť
ešte zimplementovať, aby sme mohli odohrať zápas s tretiakmi.
- Pokračujeme v implementácii na základe nového plánu. Postupne už prejdeme
z prototypu na ostrú verziu hráča.
Úlohy do ďaľšieho týždňa:
- Franz: - algoritmy obrancov a utocnikov = kde sa umiestnuju, podla
situacie na ihrisku (rozostavenia ostatnych hracov) => kde sa postavit
pre prijatie prihravky / zabranenie cudziemu utocnikovi - pozriet si
co sa udrziava vo formaciach -> uvazovat homeposition z formacii, nejake
rectangle... - kombinovanie turnov a turneckov pri aktualizacii vnutorneho
sveta (rozhliadanie sa po ihrisku + sledovanie lopty)
- Pidych:- (zobrazenie pozicie vo formacii, rectanglov... (podla CFormationData))
- zamysliet sa ako by sa dali vizualizovat nepresnosti pri urcovani
vnutorneho modelu sveta -> ako poskakuje poloha a rychlost lopty/hracov
(napriklad viacero bodiek pre pozicie z predchadzajucich casov)... -
(pripadne sa dohodnut zo samom pre vizualizovanie buducich pozicii lopty)
- Balát:- strategiu brankara vymysliet, navrhnut (+nieco spisat)
- Kováč: - develop verzia, hracie mody, skore, timy
- Lacko: - vizualizacia do develop verzie
- Bobrík: - vypocitavanie rychlosti objektov -> kvoli lopte bude treba
asi sa zamysliet nad filtraciou, aby sa dalo uvazovat s buducimi poziciami
lopty = aby to moc neskakalo - uvazovanie sentcommandov v recompute(!)
- (prerobit uvazovanie casu v recompute na CGameTime) - preco s tak
velkou chybou urcuje pozicie ostatnych hracov?
- Vališ: - skillsy pre ohodnocovanie hraca, ktoremu je mozne prihrat,
ktory moze chytit loptu... -> GetBallInterceptPosition(agent,ball_s_novou_rychlostou)
= kde sa da chytit pohybujuca sa lopta (predpovedanie buducnosti) -
urcovanie zodpovednosti za loptu (bezi k lopte len hrac, ktory je najblizsie)
- Pap:- prisposobovanie formacii stavu skore (zatial tusim nie je v
ziadnej premennej) - prisposobovanie sa aktualnej pozicii lopty - dynamicka
zmena formacie podla aktualneho stavu hry - rozostavenie hracov pri
rozohravani, zahravani autov...
|