Zápis zo stretnutia 19:


Číslo stretnutia: 19
Dátum: 19.4.2001
Miestnosť: CPU (FEI STU)
Prítomní:  
Pedagóg:  
Ing. Kapustík
Členovia tímu:  
R. Kováč, D. Lacko, S. Vališ, 1. Balát, M. Bobrík, J. Pidych, P. Franz, G. Pap
Téma stretnutia: Implementácia.

Popis stretnutia:

  • Podobne ako na predchádzajúcich stretnutiach sme pracovali na implementácii hráča. Kompletizovali sme zdrojové súbory z minulých týždoov a implementovali novú verziu hráea.
  • Pridali sme vizualizáciu ďalších vlastností hráča, odstánili memory leak-y, pridali kostru pre formácie.
  • Na stretnutí sme sa dohodli, že konfiguračný súbor, ktorý nám poslali tretiaci nám vyhovuje a môžeme na základe neho hrať.
  • Vedúci tímu upravil plán na letný semester. Nová verzia plánu je na našej web stránke. Obsahuje všetky potrebné veci, ktoré budeme musieť ešte zimplementovať, aby sme mohli odohrať zápas s tretiakmi.
  • Pokračujeme v implementácii na základe nového plánu. Postupne už prejdeme z prototypu na ostrú verziu hráča.

Úlohy do ďaľšieho týždňa:

  • Franz: - algoritmy obrancov a utocnikov = kde sa umiestnuju, podla situacie na ihrisku (rozostavenia ostatnych hracov) => kde sa postavit pre prijatie prihravky / zabranenie cudziemu utocnikovi - pozriet si co sa udrziava vo formaciach -> uvazovat homeposition z formacii, nejake rectangle... - kombinovanie turnov a turneckov pri aktualizacii vnutorneho sveta (rozhliadanie sa po ihrisku + sledovanie lopty)
  • Pidych:- (zobrazenie pozicie vo formacii, rectanglov... (podla CFormationData)) - zamysliet sa ako by sa dali vizualizovat nepresnosti pri urcovani vnutorneho modelu sveta -> ako poskakuje poloha a rychlost lopty/hracov (napriklad viacero bodiek pre pozicie z predchadzajucich casov)... - (pripadne sa dohodnut zo samom pre vizualizovanie buducich pozicii lopty)
  • Balát:- strategiu brankara vymysliet, navrhnut (+nieco spisat)
  • Kováč: - develop verzia, hracie mody, skore, timy
  • Lacko: - vizualizacia do develop verzie
  • Bobrík: - vypocitavanie rychlosti objektov -> kvoli lopte bude treba asi sa zamysliet nad filtraciou, aby sa dalo uvazovat s buducimi poziciami lopty = aby to moc neskakalo - uvazovanie sentcommandov v recompute(!) - (prerobit uvazovanie casu v recompute na CGameTime) - preco s tak velkou chybou urcuje pozicie ostatnych hracov?
  • Vališ: - skillsy pre ohodnocovanie hraca, ktoremu je mozne prihrat, ktory moze chytit loptu... -> GetBallInterceptPosition(agent,ball_s_novou_rychlostou) = kde sa da chytit pohybujuca sa lopta (predpovedanie buducnosti) - urcovanie zodpovednosti za loptu (bezi k lopte len hrac, ktory je najblizsie)
  • Pap:- prisposobovanie formacii stavu skore (zatial tusim nie je v ziadnej premennej) - prisposobovanie sa aktualnej pozicii lopty - dynamicka zmena formacie podla aktualneho stavu hry - rozostavenie hracov pri rozohravani, zahravani autov...

     

best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu