Zápis zo stretnutia 18:


Číslo stretnutia: 18
Dátum: 5.4.2001
Miestnosť: CPU (FEI STU)
Prítomní:  
Pedagóg:  
Ing. Kapustík
Členovia tímu:  
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych, G. Pap
Téma stretnutia: Implementácia.

Popis stretnutia:

  • Na stretnutí sme kompletizovali zdrojové súbory z minulého týždňa a implementovali nové verzie hráčov. Každý z nás robil na inej verzii hráča, preto bude potrebné to dať dokopy.
  • Do budúceho týždňa ostávajú úlohy nezmenené, ďalej pokračujte v implementácii vašej časti

Úlohy do ďaľšieho týždňa:

  • Franz: Prerobiť perception a command na spoločnú uhlovú triedu (/radiany) - uvážiť aké vyššie skillsy by sa dali urobiť...
  • Pidych: Čo najskôr zvizualizuj všetko, čo je vo vnútornom svete, lebo inak si Bobrík asi nikdy neotestuje to, čo zimplementoval a bez toho sa nedajú robiť ďalšie veci => hlavne loptu podľa vnútorného modelu, jej rýchlosť, budúce polohy... (kvôli skillsom vyššej úrovne) - premyslieť metódy hráča určené na vytváranie kópií vnútorného modelu, perceptionov, atď... ktoré sa budú vizualizovať (hráč ich bude volať ak sa mu zapne nejaký vizualize-prepínač -> ak dostane event)...
  • Balát: - na web hráča - vymyslieť si ďalšie úlohy :)
  • Kováč: - develop: synchronizácia - prototyp: základ pre skillsy - spojiť dokopy rôzne verzie hráčov vytvorené na stretnutí
  • Lacko: Navrhnúť eventy, ktoré sa budú posielať pri vizualizácii (do developu) + pri stlačení dis/connect + zapnutí vizualizácie... - postupne pridávať vizualizáciu do developu (opatrne, nie so všetkým bordelom)
  • Bobrík: - Otestovať vnútorný model sveta, nastavovanie stavových premenných hráča, na ktorú stranu hrá, aké má číslo podľa init správ - funkcie pre výpočet budúcich polôh lopty a toho, či ju vidím, či by som ju mal vidieť -> neviem ako zistiť, či s ňou môžem počítať v skillsoch...
  • Vališ: - ohodnocovacie skillsy = najbližší súper k lopte - pridaj do localagenta konfigurák (možno by mohol byť aj globálny), ktorý sa bude načítávať z disku, lebo v tých skillsoch sa budeme dosť odvolávať na konštanty servera, takže tam sa to zíde... + prerob to nejak, nech sa tie štandardné konštanty nemusia pristupovať cez stringový identifikátor...
  • Pap: - implementácia skillsov pre určenie mojej home position, úlohy...

     

best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu