|
Zápis zo stretnutia 18:
Číslo stretnutia: |
18 |
Dátum: |
5.4.2001 |
Miestnosť: |
CPU (FEI STU) |
Prítomní: |
|
Pedagóg:
|
Ing. Kapustík |
Členovia tímu:
|
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych,
G. Pap |
Téma stretnutia: |
Implementácia. |
Popis stretnutia:
- Na stretnutí sme kompletizovali zdrojové súbory z minulého týždňa
a implementovali nové verzie hráčov. Každý z nás robil na inej verzii
hráča, preto bude potrebné to dať dokopy.
- Do budúceho týždňa ostávajú úlohy nezmenené, ďalej pokračujte v implementácii
vašej časti
Úlohy do ďaľšieho týždňa:
- Franz: Prerobiť perception a command na spoločnú uhlovú triedu (/radiany)
- uvážiť aké vyššie skillsy by sa dali urobiť...
- Pidych: Čo najskôr zvizualizuj všetko, čo je vo vnútornom svete, lebo
inak si Bobrík asi nikdy neotestuje to, čo zimplementoval a bez toho
sa nedajú robiť ďalšie veci => hlavne loptu podľa vnútorného modelu,
jej rýchlosť, budúce polohy... (kvôli skillsom vyššej úrovne) - premyslieť
metódy hráča určené na vytváranie kópií vnútorného modelu, perceptionov,
atď... ktoré sa budú vizualizovať (hráč ich bude volať ak sa mu zapne
nejaký vizualize-prepínač -> ak dostane event)...
- Balát: - na web hráča - vymyslieť si ďalšie úlohy :)
- Kováč: - develop: synchronizácia - prototyp: základ pre skillsy -
spojiť dokopy rôzne verzie hráčov vytvorené na stretnutí
- Lacko: Navrhnúť eventy, ktoré sa budú posielať pri vizualizácii (do
developu) + pri stlačení dis/connect + zapnutí vizualizácie... - postupne
pridávať vizualizáciu do developu (opatrne, nie so všetkým bordelom)
- Bobrík: - Otestovať vnútorný model sveta, nastavovanie stavových premenných
hráča, na ktorú stranu hrá, aké má číslo podľa init správ - funkcie
pre výpočet budúcich polôh lopty a toho, či ju vidím, či by som ju mal
vidieť -> neviem ako zistiť, či s ňou môžem počítať v skillsoch...
- Vališ: - ohodnocovacie skillsy = najbližší súper k lopte - pridaj
do localagenta konfigurák (možno by mohol byť aj globálny), ktorý sa
bude načítávať z disku, lebo v tých skillsoch sa budeme dosť odvolávať
na konštanty servera, takže tam sa to zíde... + prerob to nejak, nech
sa tie štandardné konštanty nemusia pristupovať cez stringový identifikátor...
- Pap: - implementácia skillsov pre určenie mojej home position, úlohy...
|