Zápis zo stretnutia 17:


Číslo stretnutia: 17
Dátum: 29.3.2001
Miestnosť: CPU (FEI STU)
Prítomní:  
Pedagóg:  
Ing. Kapustík
Členovia tímu:  
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych, G. Pap
Téma stretnutia: Implementácia.

Popis stretnutia:

  • Na stretnutí sme kompletizovali zdrojové súbory z minulého týždňa a implementovali novú verziu hráča.
  • Všetci si pridajte, čo ste robili do úloh na web (uploadnite pracovné dokumenty, časti zdrojákov, slovne popíšte)

Úlohy do ďaľšieho týždňa:

  • Franz: Prerobiť perception a command na spoločnú uhlovú triedu (/radiany) - uvážiť aké vyššie skillsy by sa dali urobiť...
  • Pidych: Čo najskôr zvizualizuj všetko, čo je vo vnútornom svete, lebo inak si Bobrík asi nikdy neotestuje to, čo zimplementoval a bez toho sa nedajú robiť ďalšie veci => hlavne loptu podľa vnútorného modelu, jej rýchlosť, budúce polohy... (kvôli skillsom vyššej úrovne) - premyslieť metódy hráča určené na vytváranie kópií vnútorného modelu, perceptionov, atď... ktoré sa budú vizualizovať (hráč ich bude volať ak sa mu zapne nejaký vizualize-prepínač -> ak dostane event)...
  • Balát: - kniha? - na web hráča, nový server, monitor... - vymyslieť si ďalšie úlohy :)
  • Kováč: - develop: synchronizacia - prototyp: základ pre skillsy
  • Lacko: Navrhnúť eventy, ktoré sa budú posielať pri vizualizácii (do developu) + pri stlačení dis/connect + zapnutí vizualizácie... - postupne pridávať vizualizáciu do developu (opatrne, nie so všetkým bordelom)
  • Bobrík: - Otestovať vnútorný model sveta, nastavovanie stavových premenných hráča, na ktorú stranu hrá, aké má číslo podľa init správ - funkcie pre výpočet budúcich polôh lopty a toho, či ju vidím, či by som ju mal vidieť -> neviem ako zistiť, či s ňou môžem počítať v skillsoch...
  • Vališ: - pozri si ako je robené používanie skillsov a urob všetky najelementárnejšie + skús pridávať ďalšie vyššej úrovne = obchádzanie súperov, gotoposition, dribling??, zachyť pohybjúcu sa loptu???..... - skus prípadne nejaké ohodnocovacie skillsy = najbližší súper k lopte - si zodpovedný za inteligentné správanie hráča do ďalšieho stretnutia :) - - pridaj do localagenta konfigurák (možno by mohol byť aj globálny), ktorý sa bude načítávať z disku, lebo v tých skillsoch sa budeme dosť odvolávať na konštanty servera, takže tam sa to zíde... + prerob to nejak, nech sa tie štandardné konštanty nemusia pristupovať cez stringový identifikátor...
  • Pap: - identifikácia roly a toho, čo ich ovplyvňuje - návrh štruktúr pre formácie a implementácia skillsov pre určenie mojej home position, úlohy...

     

best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu