|
Zápis zo stretnutia 16:
Číslo stretnutia: |
16 |
Dátum: |
22.3.2001 |
Miestnosť: |
CPU (FEI STU) |
Prítomní: |
|
Pedagóg:
|
Ing. Kapustík |
Členovia tímu:
|
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, P. Franz, J.
Pidych, G. Pap |
Téma stretnutia: |
Implementácia, nová verzia hráča, simulácia zápasu. |
Popis stretnutia:
- Na stretnutí sme vyhodnotili stav splnenia úloh z minulého týždňa:
- Franz dokončil implementáciu postupnosti herných príkazov a tiež dopísal
dokumentáciu k nej.
- Pidych dokončil implementáciu LogManagera, zatiaľ však obsahuje niekoľko
chýb a musí sa ešte odladiť.
- Vališ pracoval na návrhu basic skills-ov. Bolo by vhodné opísať vlastnosti
jednotlivých zručností.
- Kováč pracoval na novej verzii hráča.
- Lacko portoval nový soccer server verzia 7.02 na windows-ovskú platformu.
- Pap pracoval na návrhu a implementácii stratégii hráčov, na vytváraní
herných formácií.
- Balát pracoval na notifikácii splnenia úloh prostredníctvom mailu
do konferencie a kompletizácii dokumentácie.
- Bobrík pracoval na novom modely vnútorného sveta hráča.
- Na stretnutí sme kompletizovali zdrojové súbory z minulého týždňa
a implementovali novú verziu hráča.
- Kapustík nás upozornil na problém s riadením. Bolo by vhodné opísať
celkové riadenie, chýba stratégia ako postupovať, ako posúdiť situáciu
vzhľadom na určitú stratégiu. Možno by bolo vhodné použiť veľkú tabuľku
riadenia - rozhodovania na základe aktuálneho stavu hry, hernej situácie
a vybrať vhodnú zručnosť.
- Dohodli sme si ďalšie stretnutie v pondelok o 13.00 v SS2, kde podiskutujeme
o vyššej stratégii hráča a riadení.
Úlohy do ďaľšieho týždňa:
- Franz: implementácia vyššej stratégie (ešte upresníme)
- Pidych: vizualizácia ďalších atribútov a objektov vnútorného sveta
(hráči, rýchlosť + budúce pozície lopty), fix logmanagera
- Balát: spojenie dokumentácie, kniha UI: spísať linky, bočné popisky
- Kováč: implementácia develop verzie, kniha UI
- Lacko: upgrade na nový server, copy-release eventov, vizualizácia
do develop verzie hráča
- Bobrík: implementácia vnútorného sveta a algoritmov pre jeho update
- Vališ: návrh a implementácia basic skills
- Pap: identifikácia roli/úloh, návrh a implementácia základných rozhraní
|