Zápis zo stretnutia 16:


Číslo stretnutia: 16
Dátum: 22.3.2001
Miestnosť: CPU (FEI STU)
Prítomní:  
Pedagóg:  
Ing. Kapustík
Členovia tímu:  
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, P. Franz, J. Pidych, G. Pap
Téma stretnutia: Implementácia, nová verzia hráča, simulácia zápasu.

Popis stretnutia:

  • Na stretnutí sme vyhodnotili stav splnenia úloh z minulého týždňa:
  • Franz dokončil implementáciu postupnosti herných príkazov a tiež dopísal dokumentáciu k nej.
  • Pidych dokončil implementáciu LogManagera, zatiaľ však obsahuje niekoľko chýb a musí sa ešte odladiť.
  • Vališ pracoval na návrhu basic skills-ov. Bolo by vhodné opísať vlastnosti jednotlivých zručností.
  • Kováč pracoval na novej verzii hráča.
  • Lacko portoval nový soccer server verzia 7.02 na windows-ovskú platformu.
  • Pap pracoval na návrhu a implementácii stratégii hráčov, na vytváraní herných formácií.
  • Balát pracoval na notifikácii splnenia úloh prostredníctvom mailu do konferencie a kompletizácii dokumentácie.
  • Bobrík pracoval na novom modely vnútorného sveta hráča.
  • Na stretnutí sme kompletizovali zdrojové súbory z minulého týždňa a implementovali novú verziu hráča.
  • Kapustík nás upozornil na problém s riadením. Bolo by vhodné opísať celkové riadenie, chýba stratégia ako postupovať, ako posúdiť situáciu vzhľadom na určitú stratégiu. Možno by bolo vhodné použiť veľkú tabuľku riadenia - rozhodovania na základe aktuálneho stavu hry, hernej situácie a vybrať vhodnú zručnosť.
  • Dohodli sme si ďalšie stretnutie v pondelok o 13.00 v SS2, kde podiskutujeme o vyššej stratégii hráča a riadení.

Úlohy do ďaľšieho týždňa:

  • Franz: implementácia vyššej stratégie (ešte upresníme)
  • Pidych: vizualizácia ďalších atribútov a objektov vnútorného sveta (hráči, rýchlosť + budúce pozície lopty), fix logmanagera
  • Balát: spojenie dokumentácie, kniha UI: spísať linky, bočné popisky
  • Kováč: implementácia develop verzie, kniha UI
  • Lacko: upgrade na nový server, copy-release eventov, vizualizácia do develop verzie hráča
  • Bobrík: implementácia vnútorného sveta a algoritmov pre jeho update
  • Vališ: návrh a implementácia basic skills
  • Pap: identifikácia roli/úloh, návrh a implementácia základných rozhraní

     

best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu