|
Zápis zo stretnutia 12:
Číslo stretnutia: |
12 |
Dátum: |
22.2.2001 |
Miestnosť: |
SS2 (FEI STU) |
Prítomní: |
|
Pedagóg:
|
Ing. Kapustík |
Členovia tímu:
|
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, P. Franz, J.
Pidych, G. Pap |
Téma stretnutia: |
Podrobný návrh, rozdelenie úloh a programovacie štandardy. |
Popis stretnutia:
- Vedúci pedagóg nám oznámil bodové hodnotenie za zimný semester. Rozdelenie
je na našej web stránke.
- Hrubý plán je hotový a postupujeme podľa neho. Plán by sa mal postupne
zjemňovať s presným časovým rozvrhom "kto, čo a kedy, (dokedy)".
- V prvej etape sa zameriavame na dokončenie prototypu, podrobný návrh
jednotlivých modulov hráča a zavedenie jednotných štandardov pri písaní
zdrojových súborov.
- Na stretnutí sme sa dohodli na niektorých pravidlách, podľa ktorých
každý člen tímu upraví svoje zdrojové súbory a na ktoré bude prihliadať
v budúcnosti. Napr. nepoužívať tabulátor, ale nahradiť ho medzerami,
všetky krútené zátvorky písať na nový riadok, používanie vhodných komentárov,
aby sa dali popisy tried a metód automaticky generovať zo zdrojových
súborov, názvy tried začínajú písmenom C, členské premenné označovať
m_typ premennej, všetky funkcie, ktoré vracajú hodnotu alebo nastavujú
hodnotu premennej nazvať GetNázov (SetNázov), používať medzery pred
aj po zátvorkách, tiež pri znakoch <,>,=,==,!=, …
- Aplikácia na úlohy funguje a každý člen tímu môže stav plnenia svojej
úlohy upravovať na web stránke.
- Aktualizáciu stránok úloh bude mať na starosti Ľ. Balát, pridelenie
úloh mu bude dodávať G. Pap zo zápiskov stretnutí.
- Jednotlivé úlohy súvisiace s podrobným návrhom systému sme si rozdelili
nasledovne: Kováč, Lacko: architektonický návrh + synchronizácia, Vališ:
základné triedy, Franz: Parser + Perception, Bobrík: lokalizácia, Pidych:
vizualizácia, Pap: vnútorný svet hráča. Pri návrhu nezabúdajte, že celé
to má byť jednotné a hlavne rozširovateľné.
- Špeciálna úloha pre Baláta. Spracovať kapitolu o Robocup-e pre pripravovanú
publikáciu o umelej inteligencii od profesora Návrata.
Úlohy do ďaľšieho týždňa:
- Na budúce stretnutie každý donesie čo napísal, vytvoril, navrhol
k svojej časti systému:
- Kováč, Lacko: architektonický návrh + synchronizácia
- Vališ: základné triedy
- Franz: Parser + Perception
- Bobrík: lokalizácia
- Pidych: vizualizácia
- Pap: vnútorný svet hráča.
- Balát: článok o Robocupe
|