Zápis zo stretnutia 11:


Číslo stretnutia: 11
Dátum: 15.2.2001
Miestnosť: SS2 (FEI STU)
Prítomní:  
Pedagóg:  
Ing. Kapustík
Členovia tímu:  
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych, G. Pap
Téma stretnutia: Odovzdanie posudkov prototypu, zhodnotenie výsledkov ZS.

Popis stretnutia:

  • Na stretnutí sme si navzájom vymenili posudky na náš spoločný prototyp a zároveň sme odovzdali jednu kópiu aj vedúcemu pedagógovi.
  • Vzhľadom na narastajúcu veľkosť zdrojových súborov ako aj na sprehľadnenie vytvárenej pomocnej dokumentácie sme sa rozhodli, že zdrojové súbory aj pracovná dokumentácia bude umiestnená na web stránke. Uploadovať sa bude pomocou jednoduchého php skriptu, ktorý vytvorí Ľ. Balát. Tento skipt automaticky vygeneruje aj mail, ktorý oznámi účastníkom našej mailovej konferencie skutočnosť, že na webe je nový, aktuálny súbor, alebo dokumentácia.
  • Podobne chceme vyriešiť aj problém sprehľadnenie riešenia úloh jednotlivých členov tímu. Po zadaní novej úlohy sa aktualizuje web stránka s úlohami, ktorá bude obsahovať okrem dátumu zadania a krátkeho opisu úlohy aj polia stav riešenia, prípadne dátum ukončenia a popis riešenia. Tento popis ako aj stav riešenia si môže pomocou formulára meniť a dopĺňať riešiteľ úlohy. Takto sa umožní jednoduchá kontrola stavu riešenia úlohy. Jednotlivé úlohy budú tiež obsahovať URL odkazy na dokumenty spojené s jej riešením, prípadne zdrojové súbory vytvorené počas jej riešenia.
  • Na najbližšie stretnutie by sme si mali vypracovať "podrobný" plán na letný semester. Bolo by vhodné počítať aj s určitou rezervou v prípade ak by sme nedokázali dodržať stanovené termíny.
  • Jednotlivé časti prototypu nemali jednotné rozhranie, preto sa musíme čo najskôr dohodnúť na vhodných interfaceoch a zdrojové súbory prototypu prepísať. Názvy tried ako aj používanie rôznych objektov a štruktúr z knižnice STL (prípadne inej) ujednotiť. Toto všetko by malo byť robené podľa podrobného návrhu, ktorý musí obsahovať dátový model a architektúru hráča. Táto by mala byť popísaná buď ako schematický obrázok modulov, prípadne pomocou DFD diagramov, alebo keďže sa snažíme robiť s objektami ako UML model. Hlavne treba brať do úvahy fakt, že v tomto projekte budú pokračovať aj iný študenti a preto treba klásť dôraz na modulárnosť a všetko vhodne zdokumentovať.

Úlohy do ďaľšieho týždňa:

  • Lacko sľúbil vytvorenie novej šablóny, ktorá bude obsahovať aj štýl pre zoznamy.
  • Balát vytvorí stránky a skripty potrebné pre nový spôsob hodnotenia úloh, ako aj ukladanie súborov na web a aktualizuje ho.
  • Čím skôr treba vytvoriť plán na LS!
  • Postupne začať pracovať na podrobnom návrhu a samotnej implementácii produktu.

     

best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu