Zápis zo stretnutia 9:


Číslo stretnutia: 9
Dátum: 5.12.2000
Miestnosť: SS2 (FEI STU)
Prítomní:  
Pedagóg:  
Ing. Kapustík
Členovia tímu:  
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych, G. Pap
Téma stretnutia: Rozdelenie bodov, zhodnotenie práce a dosiahnutých výsledkov.

Popis stretnutia:

  • Ing. Kapustík nám oznámil počet získaných bodov za web stránku a priebežnú dokumentáciu k analýze a špecifikácii systému. Celkový počet bodov získaných skupinou A je 63 bodov, skupina B získala 42 bodov. Úlohou vedúcich skupín je rozdeliť tieto body medzi jednotlivých členov skupín.
  • Z hľadiska efektívneho riadenia a kontroly práce v tíme je dôležité, aby sa zmenila štruktúra a obsah časti "Úlohy" na web stránke nášho tímu. Treba podrobnejšie rozpísať kto mal kedy a akú úlohu pridelenú, aká je obtiažnosť úlohy, do kedy by ju mal splniť, kedy ju skutočne splnil a na akej úrovni je výsledok jeho činnosti (vyjadrené v percentách, alebo aj slovne).
  • Možno by sme mali niekoho poveriť z celého tímu, alebo jednotlivých skupín, kto by sa staral o správu úloh a značil si údaje, ktoré je treba evidovať.
  • Rozdelenie úloh je príliš rovnomerné. Úlohy by sa mali prideľovať podľa schopností a možností jednotlivých členov tímu.
  • Každý z nás by mal vedieť odhadnúť koľko mu trvá vykonanie určitej úlohy, prípadne si písať programátorský zošit. Koľko času mu zabralo riešenie daného problému. Tiež členovia tímu, ktorý majú pridelené stále úlohy by sa mali vyjadriť koľko času im zaberie táto činnosť.
  • Všetky vykonané úlohy by mali byť zdokumentované, podložené určitými dokladmi, aby sa skutočne dalo overiť koľko na tom robil a čo vlastne spravil.
  • Na stretnutí Rado vyjadril názor, že by bolo možno vhodné implicitne vyjadriť hodnotenie tímovej práce. Keďže sme hodnotení účelovo, na základe vytvoreného produktu, každý z nás sa snaží spraviť čo najviac. Preto aj to rovnomerné delenie úloh, zanedbávanie priebežnej kontroly a pod. Ustupuje tým však riadenie tímovej práce do pozadia.
  • Na web stránke chýbajú posudky a ostatné vytvorené dokumenty opisujúce komunikáciu a kompletizáciu dokumentácie. Treba to tam pridať.
  • Dokumentácia a prezentácia dosiahnutých výsledkov za zimný semester bude budúci týždeň vo štvrtok. Uzávierka je v pondelok, preto každý z tímu nech sleduje web stránku čo má spraviť a dokedy.

Úlohy do ďaľšieho týždňa:

  • Rozdelenie bodov medzi jednotlivých členov tímu.
  • Prerobenie web stránky "Úlohy" a aktualizácia stránok, pridanie vytvorených dokumentov.
  • Práca na prototype, implementácia jednotlivých častí, písanie dokumentácie. Pozri úlohy na web stránke.

     

best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu