|
Zápis zo stretnutia 9:
Číslo stretnutia: |
9 |
Dátum: |
5.12.2000 |
Miestnosť: |
SS2 (FEI STU) |
Prítomní: |
|
Pedagóg:
|
Ing. Kapustík |
Členovia tímu:
|
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych,
G. Pap |
Téma stretnutia: |
Rozdelenie bodov, zhodnotenie práce a dosiahnutých výsledkov. |
Popis stretnutia:
- Ing. Kapustík nám oznámil počet získaných bodov za web stránku a
priebežnú dokumentáciu k analýze a špecifikácii systému. Celkový počet
bodov získaných skupinou A je 63 bodov, skupina B získala 42 bodov.
Úlohou vedúcich skupín je rozdeliť tieto body medzi jednotlivých členov
skupín.
- Z hľadiska efektívneho riadenia a kontroly práce v tíme je dôležité,
aby sa zmenila štruktúra a obsah časti "Úlohy" na web stránke nášho
tímu. Treba podrobnejšie rozpísať kto mal kedy a akú úlohu pridelenú,
aká je obtiažnosť úlohy, do kedy by ju mal splniť, kedy ju skutočne
splnil a na akej úrovni je výsledok jeho činnosti (vyjadrené v percentách,
alebo aj slovne).
- Možno by sme mali niekoho poveriť z celého tímu, alebo jednotlivých
skupín, kto by sa staral o správu úloh a značil si údaje, ktoré je treba
evidovať.
- Rozdelenie úloh je príliš rovnomerné. Úlohy by sa mali prideľovať
podľa schopností a možností jednotlivých členov tímu.
- Každý z nás by mal vedieť odhadnúť koľko mu trvá vykonanie určitej
úlohy, prípadne si písať programátorský zošit. Koľko času mu zabralo
riešenie daného problému. Tiež členovia tímu, ktorý majú pridelené stále
úlohy by sa mali vyjadriť koľko času im zaberie táto činnosť.
- Všetky vykonané úlohy by mali byť zdokumentované, podložené určitými
dokladmi, aby sa skutočne dalo overiť koľko na tom robil a čo vlastne
spravil.
- Na stretnutí Rado vyjadril názor, že by bolo možno vhodné implicitne
vyjadriť hodnotenie tímovej práce. Keďže sme hodnotení účelovo, na základe
vytvoreného produktu, každý z nás sa snaží spraviť čo najviac. Preto
aj to rovnomerné delenie úloh, zanedbávanie priebežnej kontroly a pod.
Ustupuje tým však riadenie tímovej práce do pozadia.
- Na web stránke chýbajú posudky a ostatné vytvorené dokumenty opisujúce
komunikáciu a kompletizáciu dokumentácie. Treba to tam pridať.
- Dokumentácia a prezentácia dosiahnutých výsledkov za zimný semester
bude budúci týždeň vo štvrtok. Uzávierka je v pondelok, preto každý
z tímu nech sleduje web stránku čo má spraviť a dokedy.
Úlohy do ďaľšieho týždňa:
- Rozdelenie bodov medzi jednotlivých členov tímu.
- Prerobenie web stránky "Úlohy" a aktualizácia stránok, pridanie vytvorených
dokumentov.
- Práca na prototype, implementácia jednotlivých častí, písanie dokumentácie.
Pozri úlohy na web stránke.
|