|
Zápis zo stretnutia 5:
Číslo stretnutia: |
5 |
Dátum: |
7.11.2000 |
Miestnosť: |
SS2 (FEI STU) |
Prítomní: |
|
Pedagóg:
|
Ing. Kapustík |
Členovia tímu:
|
R. Kováč, D. Lacko, P. Vališ, Ľ. Balát, M. Bobrík, J. Pidych,
G. Pap |
Téma stretnutia: |
Príprava dokumentácie |
Popis stretnutia:
- Šablóna, ktorú budeme používať pri písaní dokumentácie, je vytvorená,
treba ju dať na web a poslať každému účastníkovi konferencie.
- Dokumentácia sa odovzdáva budúci týždeň vo štvrtok v SS2 do 12.00
hod.
- Odovzdať ju treba v dvoch exemplároch!
- Posudok na vytvorený dokument sa odovzdáva v nasledujúci týždeň.
- Dokumentácia má obsahovať okrem analýzy problému a hrubého návrhu
aj dokumenty súvisiace s riadením projektu (zjemnený plán na zimný semester,
roly členov tímu, úlohy členov tímu, zápisy zo stretnutí,...).
- Diskusia o štruktúre a obsahu analýzy problému a hrubého návrhu systému.
Čo má dokument obsahovať? Kontextový diagram, viazanosť modulov, niekoľko
variantov (alternatív) by sme mali navrhnúť (každá skupina aspoň jeden),.
Popísať kedy je lepšie, výhodnejšie použiť ten a ten variant a prečo.
Dátový model, funkčný model, či tam dať DFD diagramy. Základné členenie
aby bolo jasné a zobrazené pomocou diagramov. Dohodnúť sa na používaní
a zámene pojmov "agent" a "hráč", aby bola dokumentácia jednotná. Analýza
existujúcich systémov, minuloročných projektov, definovanie požiadaviek
na systém.
Úlohy do ďaľšieho týždňa:
- Pracovať na dokumentácii!!!
- Každý nech si pozrie a sleduje úlohy na web stránke, kto čo má vypracovať.
Všetko potom posielať Lackovi na kompletizáciu.
- Aktualizácia web stránky.
Predbežný návrh štruktúry dokumentu
- úvod, zadanie, cieľ, tím
- plán projektu
- špecifikácia požiadaviek
- simulačná liga RoboCup
- analýza “soccer servera” (akcie, obmedzenia na akcie, stavy
hry, neurčitosť)
- analýza výsledkov školských tímov roku 1999/2000
- analýza existujúcich systémov (+modely údajov)
- architektúra a realizácia rozhrania so serverom
- úroveň - vytváranie vnútornej reprezentácie
- úroveň - basic skills
- úroveň - lokálna stratégia
- úroveň - tímová stratégia
- (učenie)
- porovnanie s ostatnými ligami RoboCupu
- definícia požiadaviek
- konceptuálny model systému (externé entity – coach?; návrh architektúry
agenta??)
- špecifikácia systému
- funkčný model (task-store diagram -> DFD? nie úložiská, ale
znalosti)
- dátový model (diagram tried, diagram objektov? -> UML)
- hrubý návrh??
- používatežská príručka k prototypu
|