Zadaná
|
Ukončená
|
Úloha
|
Stav a výsledok
|
15.2.2001 | 8.3.2001 | hrubý návrh algoritmov pre spracovanie vnemov a aktualizáciu vnútorného sveta |
hotovo, subor je
ten isty, ako pri vypoctovych triedach...
timak.doc |
22.2.2001 | 8.3.2001 | návrh základných výpočtových tried (CVector, CDirection...) |
hotovo, ak budu potrebne
nejake dalsie, doplnim ich,
timak.doc |
8.3.2001 | 3.4.2001 | kompletna reprezentacia
vnutorneho sveta hraca
(implementacia) |
reprezentacia je
iba zo vstupov hraca sa zatial nenastavuje korektne |
8.3.2001 | 16.3.2001 | dokončenie dokumentácie podrobného návrhu k lokalizácii a vnútorného sveta hráča. Poslať novú verziu hráča (Player 1.18) |
boli poslane do mailu |
15.3.2001 | 3.4.2001 | implementácia vnútorného sveta hráča - údajov, ktoré treba vizualizovať |
vsetky udaje su uz
vo vnutornom modeli, len vacsina sa nenastavuje... |
28.3.2001 | 9.5.2001 | otestovat vnutorny model sveta, nastavovanie stavovych premennych hraca (na ktoru stranu hra, ake ma cislo podla init sprav) |
model sveta je definitivne
overeny (aspon mne funguje) je to az teraz, lebo kazda zmena
tam zaniesla nove bugy |
28.3.2001 | 2.5.2001 | funkcie pre vypocet buducich poloh lopty a toho, ci ju vidim, ci by som ju mal vidiet |
to tam bolo \"odjakziva\"
(uz v prvej verzii po prototype) plne funkcne a pouzitelne sa
to stalo az po upgrade algoritmu na urcovanie polohy a rychlosti |