Úlohy: Marián Bobrík

Zadaná
  Ukončená
Úloha
  Stav a výsledok
15.2.20018.3.2001hrubý návrh algoritmov pre spracovanie vnemov a aktualizáciu vnútorného sveta hotovo, subor je ten isty, ako pri vypoctovych triedach...
timak.doc
22.2.20018.3.2001návrh základných výpočtových tried (CVector, CDirection...) hotovo, ak budu potrebne nejake dalsie, doplnim ich,
timak.doc
8.3.20013.4.2001kompletna reprezentacia vnutorneho sveta hraca (implementacia) reprezentacia je iba zo vstupov hraca sa zatial nenastavuje korektne
8.3.200116.3.2001dokončenie dokumentácie podrobného návrhu k lokalizácii a vnútorného sveta hráča. Poslať novú verziu hráča (Player 1.18) boli poslane do mailu
15.3.20013.4.2001implementácia vnútorného sveta hráča - údajov, ktoré treba vizualizovať vsetky udaje su uz vo vnutornom modeli, len vacsina sa nenastavuje...
28.3.20019.5.2001otestovat vnutorny model sveta, nastavovanie stavovych premennych hraca (na ktoru stranu hra, ake ma cislo podla init sprav) model sveta je definitivne overeny (aspon mne funguje) je to az teraz, lebo kazda zmena tam zaniesla nove bugy
28.3.20012.5.2001funkcie pre vypocet buducich poloh lopty a toho, ci ju vidim, ci by som ju mal vidiet to tam bolo \"odjakziva\" (uz v prvej verzii po prototype) plne funkcne a pouzitelne sa to stalo az po upgrade algoritmu na urcovanie polohy a rychlosti
best viewed with open eyes
created by Jeeff
Simulacia robotickeho futbalu