Základné schopnosti (BasicSkills)
- Move
- Kick - pravdepodobne finálna verzia
- Dribble
- Turn
- Say
- TurnNeck
RuleEngine
- 14.3.2002 Verzia 2.10 (Zrejme) finálna verzia knižnice RuleEngine s integrovaným logovaním (treba ešte vyriešiť logovanie rôznych hráčov do samostatných súborov, momentálne zapisuje každý hráč do parser.log)
- 14.3.2002 Verzia 2.52 Zmena zápisu akcií kvôli podpore plánovania akcií. Element action má teraz nový atribút remove-rule, ktorý oznacuje meno pravidla, ktoré definuje podmienky jeho ukoncenia.
Tento atribút sa ale používa mimo RuleEngine a volanie pravidla musí zabezpecit externá entita (v tomto prípade to robí CReactiveSkills).
- 25.4.2002 Verzia 2.56 Implementované paralelné vyhodnocovanie akcií s prioritou akcií
Rozhodovanie (Decisions)
- 10.4.2002 Verzia 2.52
- Vytvorenie samostatného modulu Decisions, ktorý obsahuje reaktívne (CReactiveSkills) a strategické (CStrategicSkills) rozhodovanie hráca
Model sveta (WorldModel)
- 14.3.2002 Verzia 2.10
- Samostatný modul modelu sveta s existujúcimi závislosťami na niektorých triedach z hráča
- 14.4.2002 Verzia 2.52
- Nový model sveta, s novými objektami, ...
- ešte nefunguje update na základe prijatých správ
- 30.4.2002 Verzia 2.90
- Funguje update modelu sveta na základe prijatého see a sensebody
- Mierne problémy s výpoctom vlastnej pozície a natocenia tela
- 2.5.2002 Verzia 2.91
- Problémy s výpoctom ciastocne odstánené, boli spôsobené zlou vizualizáciou
- Hrác má nadalej problém s urcením pozície, v prípade, že sa nachádza tesne vedla flagu
- Do modelu sveta sa nezapocítavajú vykonané akcie, co spôsobuje problémy pri vykonávaní zákl. schopností
Komunikácia so serverom (Communication)
- Samostatný modul komunikácie so serverom
Logovanie (LogManager)
- 14.3.2002 Verzia 2.10
- Trieda CLogManager riadi zápisy do logov pomocou tried CLog
- Možnosť selektívneho zapnutia logovania pomocou OR masky
- treba zvážiť možnosť nastavenia logu pomocou konfiguračného súboru
Vizualizácia (Visualization)
EventBase
- 17.4.2002 Verzia 2.53
Triedy pre zabezpecenie asynchrónnej komunikácie medzi modulmi hráca a beh v samostatných thread-och.
Zabezpecujú dorucovanie správ zaregistrovaným príjemcom.
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|