Stav modulu Reaktívne rozhodovanie schopnosti
Stav z 25.3.2002
  • 	Na reaktívnom rozhodovaní hráča sa zúčastňujú tieto triedy: CLocalAgent, CTeamSkills, CHigherSkills
    	V triede TeamSkills je (zatiaľ) správanie sa brankára a kostra pre výber a vykonávanie základných schopností
    	z radu. Zvyšok triedy je pozostatok po Tíme 4 a bude ho treba zrušiť.
    	
    	CHigherSkills implementuje samotné rozhodovanie: inicializuje pravidlový systém a po vyhodnotení pravidiel
    	prevádza symbolické hodnoty (názvy akcií, symbolické parametre) na skutočné hodnoty (triedy CMove, CTurn, ...) a 
    	ukladá ich do radu na vykonanie. 
    	Momentálne podporuje tieto základné schopnosti, ktoré sa môžu vyskytovať v súbore s pravidlami:
    	
    	GoToPosition, Kick, DribbleTo, Turn, PassTo, Catch, MoveTo, GoToBallPosition, FindBall, FindBallWithNeck, StopBall
    	
    	Niektoré z nich sú len skratkami pre špeciálne verzie niektorej základnej schopnosti.
    	
    	Typy parametrov, ktoré sú podporované pri parametroch akcií:
    	
    	location, playerid, effort, angle.
    	
    
    	Pre použitie v rozhodovaní sú prístupné tieto globálne objekty:
    	
    	me, ball, strategy
    
    	Atribúty objektov
    	
    	me
    		.haveBall
    		.nearGoal
    		.freePathToGoal
    		.seeBall
    		.ballKickable
    		.ballNear
    		.amIFree
    		.teamMateHasBall
    		.teamMateNearBall
    		.canIGetPass
    		.someoneHasBall
    		.haveFreeTeamMate
    		.haveBetterLocatedTeamMate
    		.canIPass
    		.stamina
    		.viewAngle
    		.playMode
    		.playModeChanged
    		
    		.strategy 	-> strategy
    		.me			-> me
    		
    	ball
    		.speed
    		.position
    		.direction
    		
    	strategy
    		.formation
    
    
    
    	
Last modified 01.01.1970 00:01:00