Stav z 25.3.2002
-
Na reaktívnom rozhodovaní hráča sa zúčastňujú tieto triedy: CLocalAgent, CTeamSkills, CHigherSkills
V triede TeamSkills je (zatiaľ) správanie sa brankára a kostra pre výber a vykonávanie základných schopností
z radu. Zvyšok triedy je pozostatok po Tíme 4 a bude ho treba zrušiť.
CHigherSkills implementuje samotné rozhodovanie: inicializuje pravidlový systém a po vyhodnotení pravidiel
prevádza symbolické hodnoty (názvy akcií, symbolické parametre) na skutočné hodnoty (triedy CMove, CTurn, ...) a
ukladá ich do radu na vykonanie.
Momentálne podporuje tieto základné schopnosti, ktoré sa môžu vyskytovať v súbore s pravidlami:
GoToPosition, Kick, DribbleTo, Turn, PassTo, Catch, MoveTo, GoToBallPosition, FindBall, FindBallWithNeck, StopBall
Niektoré z nich sú len skratkami pre špeciálne verzie niektorej základnej schopnosti.
Typy parametrov, ktoré sú podporované pri parametroch akcií:
location, playerid, effort, angle.
Pre použitie v rozhodovaní sú prístupné tieto globálne objekty:
me, ball, strategy
Atribúty objektov
me
.haveBall
.nearGoal
.freePathToGoal
.seeBall
.ballKickable
.ballNear
.amIFree
.teamMateHasBall
.teamMateNearBall
.canIGetPass
.someoneHasBall
.haveFreeTeamMate
.haveBetterLocatedTeamMate
.canIPass
.stamina
.viewAngle
.playMode
.playModeChanged
.strategy -> strategy
.me -> me
ball
.speed
.position
.direction
strategy
.formation
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|