Plán projektu na letný semester
Tabuľka
1. etapa: Vyššie schopnosti hráča (týždne 1-4)
Týždeň |
Činnosť |
Typ činnosti |
4 |
Navrhnúť detailný model strategického rozhodovania (základ rozhodovacích stromov, globálne premenné) |
návrh |
4-5 |
Implementácia kostry strategického rozhodovania -> verzia hráča 2.10 |
impl |
4-5 |
Implementácia podporných funkcií pre rozhodovanie (CDispatch) - atribúty pre rozhodovanie na strategickej úrovni |
impl |
4-6 |
Strategická pozícia hráčov na ihrisku a hra vo formáciách - nadväzuje na strategické rozhodovanie |
impl |
4-5 |
Dopracovať systém logovania |
impl |
2. etapa: Stratégia hráča (týždne 5-10)
3. etapa: Testovanie a ladenie logiky hráča (týždne 9-11)
4. etapa: Záver implementácie (týždne 10-12)
5. etapa: Ukončenie projektu (týždeň 12)
- Záverečný zápas a prezentácia výsledkov projektu
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|