Plán projektu
Plán projektu na letný semester
Tabuľka
  • 1. etapa: Vyššie schopnosti hráča (týždne 1-4)
    • Návrh
      • navrhnúť abstrakcie pre základné schopnosti hráča
      • Návrh algoritmov pre implementáciu základných schopností analyticky
      • Návrh rozhraní medzi jednotlivými úrovňami hráča
      • vytvoriť základ pre reaktívne rozhodovanie hráča
      • vytvoriť triedy pre získavanie faktov z modelu sveta hráča a identifikovať typy údajov potrebné pre rozhodovanie na základnej a vyššej úrovni
      • navrhúť základ aplikácie tréner
      • strategické pozície hráčov
    • Implementácia a testovanie
      • vytvorenie prvej (spoločnej) verzie hráča
      • základné schopnosti hráča pomocou elementárnych a ich ladenie a testovanie
      • komunikačný protokol 7
      • implementovať triedy pre získavanie faktov
      • kostra aplikácie tréner
    • Dokumentácia
      • dokumentovať rozhrania medzi rozhodovacími vrstvami hráča
      • vytvoriť dokumentáciu k analytickým algoritmom použitým pri implementácii základných schopností
    Týždeň Činnosť Typ činnosti
    4 Navrhnúť detailný model strategického rozhodovania (základ rozhodovacích stromov, globálne premenné) návrh
    4-5 Implementácia kostry strategického rozhodovania -> verzia hráča 2.10 impl
    4-5 Implementácia podporných funkcií pre rozhodovanie (CDispatch) - atribúty pre rozhodovanie na strategickej úrovni impl
    4-6 Strategická pozícia hráčov na ihrisku a hra vo formáciách - nadväzuje na strategické rozhodovanie impl
    4-5 Dopracovať systém logovania impl
  • 2. etapa: Stratégia hráča (týždne 5-10)
    • Návrh
      • Návrh spôsobu rozhodovania na kolektívnej úrovni a úrovni tímu
      • identifikácia faktov potrebných pre rozhodovanie na tejto úrovni a návrh algoritmov potrebných na ich získanie
      • Návrh použitia neurónových sietí pri rozhodovaní (identifikácia situácií, výber akcie)
      • vytváranie plánov akcií a ich vykonávanie
      • formácie hráčov a dynamická zmena rolí
      • pokrývanie protihráčov a možností prihrávky
      • vylepšovanie „zraku“ hráča – lepšie rozhliadanie
    • Implementácia a testovanie
      • implementácia rozhodovania na kolektívnej úrovni (triedy zabezpečujúce získavanie faktov z modelu sveta a rozhodovanie)
      • neurónové siete a ich trénovanie
      • implementácia tried, ktoré zabezpečujú vykonávanie a prehodocovanie plánu akcií
      • implementácia rolí hráčov vo formácii + rozhodovanie na základe rolí
      • dlhodobá úloha – testovanie a ladenie základných schopností hráča a reaktívneho rozhodovania
      • algoritmy pre výpočet pozície hráča na základe rôznych kritérií
    • Dokumentácia
      • popis rozhodovania hráča na vyšších úrovniach
      • použitie neurónových sietí
      • formácie hráčov
  • 3. etapa: Testovanie a ladenie logiky hráča (týždne 9-11)
    • Návrh
    • Implementácia a testovanie
      • rozhodovanie na kolektívnej úrovni – stratégie – útok/obrana
      • plánovanie – vytvorenie plánu a prehodnotenie plánu – identifikácia lepších plánov alebo podmienok pre ukončenie plánu
    • Dokumentácia
      • integrovanie dokumentácie k jednotlivým častiam hráča
        • základné schopnosti
        • reaktívne rozhodovanie
        • strategické rozhodovanie
        • plánovanie
      • popis testovania a integrácie hráča
      • tvorba dokumentácie k riadeniu projektu
  • 4. etapa: Záver implementácie (týždne 10-12)
    • Implementácia a testovanie
      • záverečná integrácia a testovanie
      • ladenie pred záverečným zápasom
    • Dokumentácia
      • integrácia a finalizácia dokumentácie
  • 5. etapa: Ukončenie projektu (týždeň 12)
    • Záverečný zápas a prezentácia výsledkov projektu
Last modified 01.01.1970 00:01:00