Odovzdali sme projekt. Aktualizovali sme súbory a dokumenty na webe - dokumentáciu k riadeniu a inžinierskemu dielu.
Zúčastnili sme sa študentskej vedeckej konferencie IIT.src, kde sme prezentovali svoje riešenie.
Odovzdali sme projekt na testovanie. Zároveň testujeme projekt tímu 04.
Web je priebežne aktualizovaný o nové zápisnice. Priebežne aktualizujeme tímovú wiki stránku.
Pridaný export úloh pre šprint 1 LS
Tím úspešne absolvoval prezentáciu produktu a dosiahnutých výsledkov za zimný semester na seminári.
Analyzovali sme súčasný stav projektu a vytvorili sme plán na obdobie letného semestra, kde zfinalizujeme projekt a pripravíme ho na testovanie treťou stranou. Okrem toho máme v pláne zrefaktorovať highskilly podľa nového návrhu, odstrániť drobné chyby pri analýze stavu ihriska a pridať anotácie pohybov hráča, ktoré bude možné využiť pri výbere akcie hráča v konkrétnych situáciách. V spolupráci s druhým tímom vytvoríme finálny produkt, ktorý bude postavený na pevných základoch a pripravený na ďalšie rozšírenie.
Pridali sme dokumentáciu k výsledkom za zs semester. Medzi dokumentami je i export priebežného stavu zdrojových kódov projektu a export databázy wiki.
Vytvorili sme konceptuálny návrh situácií, ktoré môžu nastávať pri zápase pre útočníka, obráncu a brankára. Situácie sme zadefinovali pre oktanty ihriska.
Vytvorený návrh architektúry, ktorý popisuje mechanizmus vyššieho rozhodovania hráča od úrovne stratégie až po úroveň low-skills. Náhľad architektúre je možné vidieť tu.
Opravili sme unit testy, u ktorých boli zistené chyby počas inštalácie CI.
Zbavili sme sa častí kódu napísaných v Ruby prepísaním do Javy.
Rozbehali sme systém Bamboo na automatickú kompiláciu zdrojového kódu a spúšťanie unit testov v zadanom intervale.
Analyzovali sme diplomové práce týkajúce sa robocupu a hĺbkovo sme zisťovali techniky úspešných zahraničných tímov až na úrovni algoritmov ak bolo možné. Z výsledkov analýzy budeme uvažovať o integrácii najužitočnejších metód do našeho projektu.
Oficiálne sme začali spolupracovať s druhým tímom na projekte 3D RoboCup. Oba tímy majú prístup k rovnakému repozitáru zdrojových kódov, spoločnej wiki a pracujú nad jedným backlogom.
Pridali sme link na RDOC ruby dokumentáciu a nahrali priebežné súbory, ktoré vznikli počas šprintu 1.
Tím sa oboznámil so súčasným zdrojovým kódom projektu, členovia tímu si vyskúšali zmeniť správanie hráča a napísať jeden unit test. Tiež sme analyzovali dostupné nástroje na code review.
Každý člen tímu si vytvoril prehľad o existujúcich tímoch robocupu a analyzoval taktiky ich hrania. Zoznam tímov máme tu.
Zadefinovali sme si pravidlá písania zdrojového kódu. Pravidlá máme spísané v tomto dokumente.
Celý tím má úspešne rozbehané simulačné prostredie robotického futbalu. Každý člen tímu zapísal svoj postup do dokumentu.
Rozbehali sme si wiki, ktorá bola postupne vytváraná tímami pred nami. Sú tam dôležité informácie o projekte, postupy a návody.
Bola vytvorená web stránka projektu, kde budú postupne pridávane zápisnice zo stretnutí tímu, nové informácie a aktualizácie projektu.
Na stretnutí sa tím zoznámil so svojim supervízorom a témou stretnutia boli rôzne organizačné pokyny k projektu.