ZÁPIS ZO STRETNUTIA č.3

Téma stretnutia :Roly používateľov, scenáre použitia
Dátum a čas :21.10.2003 19:00 - 20:00
Miesto stretnutia :B4-52, ŠD Mladosť, Bratislava
Zapisoval :Bc. Pavol Kuľka
Prítomní :Bc. Jaroslav Jakubík, Bc. Milan Jamrich, Bc. Pavol Kuľka, Bc. Szabolcs Puskás
 
1. POPIS STRETNUTIA

    Toto stretnutie bolo výnimočné. Cieľom bolo znovu prekonzultovať základné vlastnosti vytváraného sytému a uceliť si poznatky z predchádzajúceho stretnutia.

Identifikácia rôl používateľov systému

    Po vzájomnej diskusii sme sa zhodli na piatich rolách používateľov nami vytváraného systému. Pomenovali sme ich nasledovne: Administrátor, Administrátor prípravnej fázy, Pedagóg, Študent, Pracovník / pracovníčka sekretariátu školy a Tvorca rozvrhu.

Stručný popis jednotlivých rôl používateľov

Administrátor

- pridávanie a správa používateľov systému

Administrátor prípravnej fázy

- správa krúžkov
- správa miestností
- kontrola predmetov (či sa daný predmet otvára na základe dostatočného poctu zapísaných študentov)
- pridávanie garantov, prednášajúcich a cvičiacich ku predmetom a špecifikovanie požadovanej vyťaženosti daného pedagóga

Pedagóg

- zobrazenie osobného rozvrhu, rozvrhu krúžkov ktoré vyučuje, rozvrhu odborov a ročníkov ktoré vyučuje
- špeciálny typ pedagóga bude garant predmetu s nasledujúcimi právomocami
- vytvorenie potencionálnej množiny miestností určených na prednášky a cvičenia
- zadávanie a štatistické vyhodnocovanie vyťaženosti učiteľov predmetu, ktorého je garantom

Študent

- zobrazenie osobného rozvrhu, rozvrhu krúžku do ktorého je pridelený, rozvrhu odboru a ročníka ktorý navštevuje


Pracovník / pracovníčka sekretariátu školy (ďalej len Pracovník sekretariátu školy)

- zobrazenie rozvrhov miestností a rozvrhov podľa ročníkov / krúžkov / odborov vo forme formulárov na tlač

Tvorca rozvrhu (ďalej len Tvorca)

- vytváranie rozvrhu sledovaním nasledujúcich krokov
- vytvorenie rozvrhu prednášok
- vytvorenie úplného rozvrhu prednášok postupne podľa poradia ročníkov (1., 2., 3., …) s možnosťou návratu o ľubovoľný počet krokov
- potvrdenie platnosti rozvrhu prednášok
- vytvorenie rozvrhu cvičení
- vytvorenie úplného rozvrhu cvičení podľa počtu krúžkov s možnosťou návratu o ľubovoľný počet krokov
- potvrdenie platnosti rozvrhu cvičení
- priradenie krúžkov
- priradenie konkrétnych krúžkov jednotlivým termínom cvičení s možnosťou návratu o ľubovoľný počet krokov
- potvrdenie platnosti rozvrhu cvičení
- priradenie pedagógov prednáškam a cvičeniam
- odobratie krúžku z kvanta, odobratie jedinca z kvanta, odobratie pedagóga z kvanta, zrušenie celého cvičenia, alebo prednášky z kvanta a jeho presun na iné miesto (to iste s pridaním)
- prezeranie rozvrhov



2. ÚLOHY DO ĎALŠIEHO STRETNUTIA


Nasledujúce dohodnuté stretnutie bude 27.10.2003

  • Bc Jakubík

  • - vytvorenie scenárov použitia pre rolu Tvorcu (vytváranie rozvrhu cvičení a pridelenie pedagógov prednáškam a cvičeniam)

  • Bc. Sedláček

  • - vytvorenie prezentačného plagátu tímu
    - aktualizácia prezentačného webu

  • Bc. Jamrich

  • - vytvorenie scenárov použitia pre Administrátor prípravnej fázy


  • Bc. Puskás

  • - vytvorenie scenárov použitia pre rolu Administrátor, Pedagóg, Študent a Pracovník sekretariátu školy


  • Bc. Kuľka

  • - spracovanie zápisu zo stretnutia 21.10.2003
    - vytvorenie scenárov použitia pre rolu Tvorcu (vytváranie rozvrhu prednášok)

     

    Dokument :zapis3.pdf



     

      -> popis stretnutia
      -> nasledujúce úlohy
      -> dokument