Zápis zo stretnutia číslo 6
Stretnutie | 6 |
Dátum | 21.3.2002 11:00 - 12:00 |
Zapisoval | Martin Spál |
Miestnosť | Softvérové štúdio |
Prítomní | |
Pedagóg | Ing. Ivan Kapustík |
Členovia tímu | Bc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál |
Prílohy |
|
Téma stretnutia:
Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh.
Úlohy z minulého stretnutia
- Rado K.
- kontaktoval Jána Pidycha, ktorý pošle materiály
- presunul formácie do externého súbora
- nastavil aktuálne informácie v statickom rozhodovacom strome
- našiel knižku a futbale s hracími formáciami
- Jožo
- dokončil StopBall
- pracuje na rýchlosti ako kopnúť do lopty
- Tóno
- dokončil doprednú neurónovú sieť a pracuje na jej implementácii do hráča
- vytvoril model vizualizácie
- Maťo
- optimalizoval modul WorldModel, v ktorom sa nachádza vnútorný model sveta (úloha ešte zostáva otvorená)
- súbory ModelObjects.cpp a ModelObjekts.h, ktoré obsahovali implementáciu a deklaráciu tried modelu sveta, nahradil viacerými súbormi obsahujúcimi deklaráciu alebo implementáciu konkrétnej triedy
- odstránil funkcie Get... a Set... z tried modelu sveta a nahradil ich volania vo všetkých projektoch príslušnými členskými premennými
- upravil pomenovania členských premenných
- Roman
- vytvoril modul Dispatch
- začal pracovať na module Skills
- Rado O.
- implementoval a otestoval funkciu FindBall
- pracoval na vedení lopty, hráč ju kope pred sebou ale sem-tam ju ešte stráca
Opis stretnutia
- treba sa venovať brankárovi
- musí vedieť, ktorý tím má loptu
- zaradiť loptu do vzdialenosti, jej x-ovu a y-ovu súradnicu
- rozostavenie vlastných hráčov (hlavne obrancov)
- najyaujímavejší je hráč s loptou
- v rozhodovacom strome by mali pribudnúť podmienky pre obrancu a útočníka
- hráč by mal reagovať na stav hry
- treba pridať na internet informácie o moduloch, ich plusy (+) a mínusy (-)
- zintegrovali sme hráča verzie 2.11
Poznámky
- Budúce stretnutie bude v stredu o 13:00
Úlohy do ďalšieho stretnutia
- Radovan Kostelník
- pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách
- Radoslav Otipka
- pracovať na algoritme driblovania
- Jozef Drgoňa
- pracovať na brankárovi
- vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov
- Roman Kubaščík
- pomôcť Jožovi s brankárom
- vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov
- Martin Spál
- pokračovať na optimalizácii modulu WorldModel
- Anton Weissensteiner
- pracovať na integrácii neurónovej siete
- dokončiť modul vizualizácie
- s Maťom pracovať na oprave modelu sveta
Úlohy
ID |
Zodpovedný |
Popis úlohy |
Dátum dokončenia |
16 |
Rado Kostelník |
pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách |
27.03.2002 |
3 |
Rado Otipka |
pracovať na algoritme vedenia lopty |
27.03.2002 |
32 |
Jožo Drgoňa |
pracovať na brankárovi |
27.03.2002 |
33 |
Jožo Drgoňa |
vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov |
27.03.2002 |
32 |
Roman Kubaščík |
pracovať na brankárovi |
27.03.2002 |
33 |
Roman Kubaščík |
vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov |
27.03.2002 |
21 |
Martin Spál |
pokračovať na optimalizácii modulu WorldModel |
27.03.2002 |
31 |
Tono Weissensteiner |
dokončiť modul vizualizácie |
27.03.2002 |
25 |
Tono Weissensteiner |
Pracovať na integrácii neurónovej siete |
27.03.2002 |
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|