Zápis zo stretnutia č.6/LS
Zápis zo stretnutia číslo 6
Stretnutie6
Dátum21.3.2002 11:00 - 12:00
ZapisovalMartin Spál
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
Téma stretnutia:
    Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh.
Úlohy z minulého stretnutia
  • Rado K.
    • kontaktoval Jána Pidycha, ktorý pošle materiály
    • presunul formácie do externého súbora
    • nastavil aktuálne informácie v statickom rozhodovacom strome
    • našiel knižku a futbale s hracími formáciami
  • Jožo
    • dokončil StopBall
    • pracuje na rýchlosti ako kopnúť do lopty
  • Tóno
    • dokončil doprednú neurónovú sieť a pracuje na jej implementácii do hráča
    • vytvoril model vizualizácie
  • Maťo
    • optimalizoval modul WorldModel, v ktorom sa nachádza vnútorný model sveta (úloha ešte zostáva otvorená)
    • súbory ModelObjects.cpp a ModelObjekts.h, ktoré obsahovali implementáciu a deklaráciu tried modelu sveta, nahradil viacerými súbormi obsahujúcimi deklaráciu alebo implementáciu konkrétnej triedy
    • odstránil funkcie Get... a Set... z tried modelu sveta a nahradil ich volania vo všetkých projektoch príslušnými členskými premennými
    • upravil pomenovania členských premenných
  • Roman
    • vytvoril modul Dispatch
    • začal pracovať na module Skills
  • Rado O.
    • implementoval a otestoval funkciu FindBall
    • pracoval na vedení lopty, hráč ju kope pred sebou ale sem-tam ju ešte stráca
Opis stretnutia
  • treba sa venovať brankárovi
    • musí vedieť, ktorý tím má loptu
    • zaradiť loptu do vzdialenosti, jej x-ovu a y-ovu súradnicu
    • rozostavenie vlastných hráčov (hlavne obrancov)
    • najyaujímavejší je hráč s loptou
  • v rozhodovacom strome by mali pribudnúť podmienky pre obrancu a útočníka
  • hráč by mal reagovať na stav hry
  • treba pridať na internet informácie o moduloch, ich plusy (+) a mínusy (-)
  • zintegrovali sme hráča verzie 2.11
Poznámky
  • Budúce stretnutie bude v stredu o 13:00
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Radovan Kostelník
    • pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách
  • Radoslav Otipka
    • pracovať na algoritme driblovania
  • Jozef Drgoňa
    • pracovať na brankárovi
    • vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov
  • Roman Kubaščík
    • pomôcť Jožovi s brankárom
    • vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov
  • Martin Spál
    • pokračovať na optimalizácii modulu WorldModel
  • Anton Weissensteiner
    • pracovať na integrácii neurónovej siete
    • dokončiť modul vizualizácie
    • s Maťom pracovať na oprave modelu sveta
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
16 Rado Kostelník pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách 27.03.2002
3 Rado Otipka pracovať na algoritme vedenia lopty 27.03.2002
32 Jožo Drgoňa pracovať na brankárovi 27.03.2002
33 Jožo Drgoňa vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov 27.03.2002
32 Roman Kubaščík pracovať na brankárovi 27.03.2002
33 Roman Kubaščík vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov 27.03.2002
21 Martin Spál pokračovať na optimalizácii modulu WorldModel 27.03.2002
31 Tono Weissensteiner dokončiť modul vizualizácie 27.03.2002
25 Tono Weissensteiner Pracovať na integrácii neurónovej siete 27.03.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00