Zápis zo stretnutia č.7
Zápis zo stretnutia číslo 7
Stretnutie7
Dátum13.11.2001 11:00 - 12:00
ZapisovalRado Otipka
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
2 Predbežná verzia dokumentu z 13.11.2001
3 Obrázky k návrhu
4 Rado K. - dokument k hrubému návrhu
5 Preberací protokol 1
6 Preberací protokol 2
Téma stretnutia:
  • Analýza problému, špecifikácia požiadaviek a hrubý návrh riešenia
    • kompletizácia dokumentácie
    • príprava preberacích protokolov a odovzdanie dokumentácie
    • vypracovanie posudkov
Úlohy z minulého stretnutia:
  • napísať dokument - špecifikácia požiadaviek, pre svoju časť systému a poslať to Jožovi - splnené
  • integrovať dokumentáciu od jednotlivých členov, vytvoriť prvú verziu (Jožo) - splnenéPríloha 2
  • nakresliť obrázky k návrhu systému (Tóno) - splnenéPríloha 3
  • napísať dokumentáciu k návrhu systému a poslať Tónovi (Rado K. a Rado O.) - splnenéPríloha 4
Opis stretnutia
  • Na začiatku pán Kapustík vzniesol pripomienku, že zápisy zo stretnutí, z toho istého dňa, by mali byť odlíšené časom konania stretnutia.
  • Jozef Drgoňa doniesol zatiaľ dokončenú dokumentáciu a oboznámil nás s jej obsahom a nedostatkami:
      o neboli zatiaľ očíslované obrázky o chýbali niektoré obrázky o chýbala analýza tímu FC Portugal od Romana Kubaščíka
  • Návrhy a pripomienky pána Kapustíka k dokumentácii:
    • do dokumentácii k riadeniu projektu by sme mali zaradiť aj časti opisujúce:
      • neoficiálne stretnutia
      • spoločný mail
      • komunikáciu v tíme
      • stručne náš tím
    • mali by sme popísať diagramy (DFD), ktoré sme použili v návrhu
    • pripomienky ku kapitole Hrubý návrh systému:
      • názov obrázku "kontext systému", na ktorom je znázornený konfigurácia soccerservera a hráčov, nie je vhodne zvolený
      • ani názov obrázku "Diagram správania hráča" nie je dostatočne výstižný
      • pri obrázku "Koncepcia hráča" nám pán Kapustík vysvetlil, že používateľ môže zasahovať do správania hráča, niektoré tímy to používajú napr. magmaFreiburg, používateľ môže meniť role hráčov
    • hotovú dokumentáciu by sme mali zverejniť, po odovzdaní aj na našej stránke, aby k nej mali prístup členovia konkurenčného tímu
  • Rady pána Kapustíka k posudku na dokumentáciu konkurenčného tímu, ktorý začneme vypracovávať už tento štvrtok (15. 11. 2001):
    • mali by sme si všímať:
      • formálnu stránku dokumentácie
      • prehľadnosť, zrozumiteľnosť textu
      • obsahovú stránku projektovej dokumentácie aj dokumentácie k riadeniu projektu
    • dokumentáciu konkurenčného tímu by sme si mali rozdeliť na časti, každý z nás by mal vypracovať posudok na určitú časť, ale prečítať, by mal každý celú dokumentáciu
    • v posudku máme opísať dobré aj zlé stránky dokumentácie
    • Posudok by mal obsahovať:
      • čo posudzujeme
      • kto to posudzuje
      • posudok k projektovej dokumentácii
      • posudok k časti o riadení projektu
      • zhrnutie
  • Roman Kubaščík referoval o tom, čo sa dozvedel z časopisov AI magazine, ktorých čísla sa venovali robotickému futbalu, a ktoré nám požičal pán Kapustík:
    • časopisy boli z roku 98 a 99 a tímy, ktoré tam boli opísané už analyzoval tím4 a my sme analyzovali novšie verzie týchto tímov
  • Jozef Drgoňa vypracoval preberacie protokolyPríloha 5Príloha 6
Úlohy
Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
Rado K. dopísať kapitolu o komunikácii v tíme, do 14. 11. a poslať Jožovi 14.11.2001
Tono prerobiť obrázky k hrubému návrhu, do 14. 11. a poslať Jožovi 14.11.2001
Jožo skompletizovať dokumentáciu, do 14. 11. do 22:00 a poslať Radovi Kostelníkovi 14.11.2001 22:00
Rado K. vytvoriť z kompletnej dokumentácie súbor formátu PDF, poslať Tónovi 15.11.2001 ráno
Tono 15.11. ráno, vytlačiť, predierkovať 15.11.2001 10:00
Last modified 01.01.1970 00:01:00