| Úloha |
Pridelená |
Stav |
| Nájdenie špecialnej projekcie |
Dávid |
 |
| Pridanie slotu pre otacanie grafu podla pozicie tvare |
Dávid |
 |
| Pohyb grafu podla znacky |
Martina |
 |
| ARUCO - import do 3DSoftVis |
Martina |
 |
| Zmena pozadia v OSG, Prepojenie OSG-aruco (openCV) |
Ján |
 |
| Naištalovať aruco, preskúmať, example |
Ján |
 |
| Komunikácia (kamera-thread pre výpočet pozície očí) |
Marek |
 |
| Výpočet pozície očí, Pohyb kamery |
Marek |
 |
| Apply Fix |
Duško |
 |
| Import OpenNI |
Daniel |
 |
| Merge master->develop |
Matej |
 |
| Úprava *.h súborov, úprava CMAKElists |
Matej |
 |
| Pohyb kamery podľa tváre |
Marek |
 |
| ARUCO prieskumné prototypovanie |
Martin, Ján |
 |
| Handgesture, Použitie NITE, OpenNI |
Patrik |
 |
| Vytvoriť ikonu |
Duško |
 |
| Úloha |
Pridelená |
Stav |
| Rozpoznanie tváre |
Marek |
 |
| Globálny pohľad na program |
Dávid |
 |
| Analýza Kinectu a spolupracujúcich knižníc |
Daniel, Patrik |
 |
| Merge projektu v Git |
Dávid, Matej |
 |
| Analýza osgART |
Ján, Martina |
 |
| Úprava 3Dvisual pre novšie verzie knižníc |
Ján |
 |
| Prezentácia SCRUM (SCRUM panel) |
Marek, Martina, Patrik |
 |
| Spojenie analýz do dokumentácie |
Daniel |
 |
| Skompletizovanie Git metodiky |
Matej |
 |
| Aktualizácia webstránky |
Patrik |
 |
| Fixácia kompilačných chýb v predchádzajúcom programe, ktorý sa nachádza na GitHub |
Dávid, Ján, Matej |
 |
| Nasadenie Gitu na vlastný stroj a osvojenie si manuálov k tomu |
Všetci |
 |
| Prihláška na TP Cup |
Marek |
 |
| Úloha |
Pridelená |
Stav |
| Skompilovanie a spustenie predchádzajúcich častí programu na vlastnom stroji |
všetci |
 |
| Analýza predošlých tímových projektov s touto témou |
všetci |
 |
| Analýza chatov podporujúcich komunikáciu v tíme |
Daniel, Ján |
 |
| Vytvorenie základnej funkcionality webstránky |
Patrik |
 |
| Analýza metodík na SCRUM (Redmine) |
Martina |
 |
| Inštalácia potrebných nástrojov pre prácu na projekte na vlastnom serveri |
Duško, Matej, Patrik |
 |
| Git metodika a poskytnutie stručného návodu na používanie Gitu |
Matej |
 |
| Analýza zdrojového kódu predošlého riešenia a tvorba metodiky k písaniu zdrojového kódu |
Dávid |
 |
| Metodika pre prácu s Redmine a nasadenie pluginu SCRUM na server |
Patrik |
 |
| Analýza Doxygenu |
Martina |
 |
| Analýza OpenCV |
Marek |
 |
| Analýza osgArt |
Marek, Matej |
 |
| Analýza OpenSceneGraph |
Duško |
 |
| Testovanie verzií potrebných knižníc |
Ján |
 |
| Analýza ovládania programu 3DVisual |
Daniel |
 |