Zoznam úloh letného semestra sa nachádza v sekcii Dokumenty





Zimný semester

5. Šprint [2. 12. 2013 - 16. 12. 2013]

Úloha Pridelená Stav
Výpočet vzdialenosti tváre od kamery Marek stav: hotová
Aruco - Import do 3DVisual - Pohyb grafu Martina stav: hotová
Tracking tváre Marek stav: hotová
Static testovanie Duško stav: hotová
3DSoftviz video na pozadie Ján stav: hotová
Vytvorenie modulov Matej stav: hotová
Tvorba dokumentácií Daniel stav: hotová
Tracking tváre - určenie oblasti detekcie tváre Marek stav: hotová
Slot pre pohyb grafu cez značku Dávid stav: hotová
Rozbitie 3D SoftViz na moduly Matej stav: hotová
Projekcia podla vzdialenosti Dávid stav: hotová

4. Šprint [19. 11. 2013 - 2. 12. 2013]

Úloha Pridelená Stav
Nájdenie špecialnej projekcie Dávid stav: hotová
Pridanie slotu pre otacanie grafu podla pozicie tvare Dávid stav: hotová
Pohyb grafu podla znacky Martina stav: hotová
ARUCO - import do 3DSoftVis Martina stav: hotová
Zmena pozadia v OSG, Prepojenie OSG-aruco (openCV) Ján stav: hotová
Naištalovať aruco, preskúmať, example Ján stav: hotová
Komunikácia (kamera-thread pre výpočet pozície očí) Marek stav: hotová
Výpočet pozície očí, Pohyb kamery Marek stav: hotová
Apply Fix Duško stav: hotová
Import OpenNI Daniel stav: hotová
Merge master->develop Matej stav: hotová
Úprava *.h súborov, úprava CMAKElists Matej stav: hotová
Pohyb kamery podľa tváre Marek stav: hotová
ARUCO prieskumné prototypovanie Martin, Ján stav: hotová
Handgesture, Použitie NITE, OpenNI Patrik stav: hotová
Vytvoriť ikonu Duško stav: hotová

3. Šprint [4. 10. 2013 - 18. 11. 2013]

Úloha Pridelená Stav
OSG 3.2 Upravenie 3D visual Ján stav: hotová
Import OpenCV Marek stav: hotová
Opraviť LIBNOISE Dávid stav: hotová
"Ako rozbiť moduly" Matej stav: hotová
Import face-recognition Marek stav: hotová
Kinect prieskumné prototypovanie Daniel, Patrik stav: hotová
OSGart prieskumné prototypovanie Ján, Martina stav: hotová
Globálny pohľad na program Dávid stav: hotová
Verifikacia upravy pre OSG 3.2.0 ma Windows Matej stav: hotová
Zmena pozadia v 3Dsoftviz Duško stav: hotová

2. Šprint [21. 10. 2013 - 04. 11. 2013]

Úloha Pridelená Stav
Rozpoznanie tváre Marek stav: hotová
Globálny pohľad na program Dávid stav: hotová
Analýza Kinectu a spolupracujúcich knižníc Daniel, Patrik stav: hotová
Merge projektu v Git Dávid, Matej stav: hotová
Analýza osgART Ján, Martina stav: hotová
Úprava 3Dvisual pre novšie verzie knižníc Ján stav: hotová
Prezentácia SCRUM (SCRUM panel) Marek, Martina, Patrik stav: hotová
Spojenie analýz do dokumentácie Daniel stav: hotová
Skompletizovanie Git metodiky Matej stav: hotová
Aktualizácia webstránky Patrik stav: hotová
Fixácia kompilačných chýb v predchádzajúcom programe, ktorý sa nachádza na GitHub Dávid, Ján, Matej stav: hotová
Nasadenie Gitu na vlastný stroj a osvojenie si manuálov k tomu Všetci stav: hotová
Prihláška na TP Cup Marek stav: hotová

1. Šprint [07. 10. 2013 - 21. 10. 2013]

Úloha Pridelená Stav
Skompilovanie a spustenie predchádzajúcich častí programu na vlastnom stroji všetci stav: hotová
Analýza predošlých tímových projektov s touto témou všetci stav: hotová
Analýza chatov podporujúcich komunikáciu v tíme Daniel, Ján stav: hotová
Vytvorenie základnej funkcionality webstránky Patrik stav: hotová
Analýza metodík na SCRUM (Redmine) Martina stav: hotová
Inštalácia potrebných nástrojov pre prácu na projekte na vlastnom serveri Duško, Matej, Patrik stav: hotová
Git metodika a poskytnutie stručného návodu na používanie Gitu Matej stav: hotová
Analýza zdrojového kódu predošlého riešenia a tvorba metodiky k písaniu zdrojového kódu Dávid stav: hotová
Metodika pre prácu s Redmine a nasadenie pluginu SCRUM na server Patrik stav: hotová
Analýza Doxygenu Martina stav: hotová
Analýza OpenCV Marek stav: hotová
Analýza osgArt Marek, Matej stav: hotová
Analýza OpenSceneGraph Duško stav: hotová
Testovanie verzií potrebných knižníc Ján stav: hotová
Analýza ovládania programu 3DVisual Daniel stav: hotová