Úloha |
Pridelená |
Stav |
Nájdenie špecialnej projekcie |
Dávid |
 |
Pridanie slotu pre otacanie grafu podla pozicie tvare |
Dávid |
 |
Pohyb grafu podla znacky |
Martina |
 |
ARUCO - import do 3DSoftVis |
Martina |
 |
Zmena pozadia v OSG, Prepojenie OSG-aruco (openCV) |
Ján |
 |
Naištalovať aruco, preskúmať, example |
Ján |
 |
Komunikácia (kamera-thread pre výpočet pozície očí) |
Marek |
 |
Výpočet pozície očí, Pohyb kamery |
Marek |
 |
Apply Fix |
Duško |
 |
Import OpenNI |
Daniel |
 |
Merge master->develop |
Matej |
 |
Úprava *.h súborov, úprava CMAKElists |
Matej |
 |
Pohyb kamery podľa tváre |
Marek |
 |
ARUCO prieskumné prototypovanie |
Martin, Ján |
 |
Handgesture, Použitie NITE, OpenNI |
Patrik |
 |
Vytvoriť ikonu |
Duško |
 |
Úloha |
Pridelená |
Stav |
Rozpoznanie tváre |
Marek |
 |
Globálny pohľad na program |
Dávid |
 |
Analýza Kinectu a spolupracujúcich knižníc |
Daniel, Patrik |
 |
Merge projektu v Git |
Dávid, Matej |
 |
Analýza osgART |
Ján, Martina |
 |
Úprava 3Dvisual pre novšie verzie knižníc |
Ján |
 |
Prezentácia SCRUM (SCRUM panel) |
Marek, Martina, Patrik |
 |
Spojenie analýz do dokumentácie |
Daniel |
 |
Skompletizovanie Git metodiky |
Matej |
 |
Aktualizácia webstránky |
Patrik |
 |
Fixácia kompilačných chýb v predchádzajúcom programe, ktorý sa nachádza na GitHub |
Dávid, Ján, Matej |
 |
Nasadenie Gitu na vlastný stroj a osvojenie si manuálov k tomu |
Všetci |
 |
Prihláška na TP Cup |
Marek |
 |
Úloha |
Pridelená |
Stav |
Skompilovanie a spustenie predchádzajúcich častí programu na vlastnom stroji |
všetci |
 |
Analýza predošlých tímových projektov s touto témou |
všetci |
 |
Analýza chatov podporujúcich komunikáciu v tíme |
Daniel, Ján |
 |
Vytvorenie základnej funkcionality webstránky |
Patrik |
 |
Analýza metodík na SCRUM (Redmine) |
Martina |
 |
Inštalácia potrebných nástrojov pre prácu na projekte na vlastnom serveri |
Duško, Matej, Patrik |
 |
Git metodika a poskytnutie stručného návodu na používanie Gitu |
Matej |
 |
Analýza zdrojového kódu predošlého riešenia a tvorba metodiky k písaniu zdrojového kódu |
Dávid |
 |
Metodika pre prácu s Redmine a nasadenie pluginu SCRUM na server |
Patrik |
 |
Analýza Doxygenu |
Martina |
 |
Analýza OpenCV |
Marek |
 |
Analýza osgArt |
Marek, Matej |
 |
Analýza OpenSceneGraph |
Duško |
 |
Testovanie verzií potrebných knižníc |
Ján |
 |
Analýza ovládania programu 3DVisual |
Daniel |
 |