Novinky

  • 3.5.2012 Imagine Cup 3. round entry
  • Úspešne sme odovzdali príspevok do tretieho kola súťaže Imagine Cup

  •  
  • 30.3.2012 Postupo do 3. kola Imagine Cup
  • Úspešne sme posúpili do tretieho kola súťaže Imagine Cup medzi 100 najlepších tímov

  •  
  • 13.3.2012 Imagine Cup 2. round entry
  • Úspešne sme odovzdali príspevok do druhého kola súťaže Imagine Cup

  •  
  • 22.2.2012 Postup do 2. kola Imagine Cup
  • Úspešne sme posúpili do druhého kola súťaže Imagine Cup

  •  
  • 13.2.2012 Imagine Cup 1. round entry
  • Úspešne sme odovzdali príspevok do prvého kola súťaže Imagine Cup

  •  
  • 2.10.2011 Prototyp webovej stránky
  • Spustili sme našu webovú stránku

  •  
  • 22.9.2011 Koncept hry
  • Tri postavicky sa tulaju po ludskom tele

  •  
  • 25.8.2011 Prvé stretnutie
  • Tím absolvoval prvé oficiálne stretnutie

Ing. Jakub Šimko (Mentor tímu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Roman Burger (Manažment plánovania)

Vyštudoval som Fakultu Informatiky a Informačných Technológii na Slovenskej Technickej Univerzite v Bratislave kde som zatiaľ úspešne ukončil prvý stupeň vysokoškolského vzdelania. Prvý stupeň som ukončil bakalárskou prácou na tému Napodobenie ľudského hráča v spoločenskej hre. Získané znalosti z oboru umelej inteligencie a tvorby hier môžu výrazne pomôcť pri téme Game Design. Taktiež som bakalárskou prácou zlepšil svoje schopnosti v rámci Microsoft technológii, ktoré sa vyžadujú pre tému Game Design. Túto tému som si vybral aj pre svoj kladný vzťah k hrám a ich tvorbe (a najmä spoločenským hrám).

 

Martin Džúr (Vedúci tímu)

Počas štúdia som sa zameral na štúdium rôznych algoritmov a matematických problémov. Prepojenie matematiky a informatiky je mi veľmi blízke a verím, že v tomto smere budem prínosom pre tím. Moje úsilie vyvrcholilo bakalárskou prácou kde som sa zaoberal heuristikami pre p-medián grafov.

 

 

 

 

 

Peter Meliško (Manažment kvality)

Počas štúdia som sa zdokonalil v programovaní, algoritmizácií a iných oblastiach informatiky. Vo voľnom čase som preštudoval veľa kníh venujúcich sa problematike návrhu a programovania hier. K téme hry mám kladný vzťah a vždy som chcel vytvoriť komplexnejšiu hru. Preto dúfam, že ako člen tímu budem nápomocný a dopracujeme sa ku kvalitnej hre. Medzi moje záľuby patrí programovanie v objektovo orientovaných jazykoch.

 

 

 

Balázs Nagy (Manažment podpory vývoja a tvorby dokumentácie)

Hrami s účelom a všeobecne hrami som sa začal zaoberať v treťom ročníku bakalárskeho štúdia. V rámci bakalárskeho projektu sa mi podarilo vytvoriť hru s účelom, ktorou som dosiahol povzbudzujúce výsledky. Aj kvôli tomu som sa rozhodol, že sa budem naďalej venovať tejto problematike, a pokúsim sa čo najviac využiť doteraz získané skúsenosti.