Ing. Jakub Šimko (Mentor tímu)
Roman Burger (Manažment plánovania)
Vyštudoval som Fakultu Informatiky a Informačných Technológii na Slovenskej Technickej Univerzite v Bratislave kde som zatiaľ úspešne ukončil prvý stupeň vysokoškolského vzdelania. Prvý stupeň som ukončil bakalárskou prácou na tému Napodobenie ľudského hráča v spoločenskej hre. Získané znalosti z oboru umelej inteligencie a tvorby hier môžu výrazne pomôcť pri téme Game Design. Taktiež som bakalárskou prácou zlepšil svoje schopnosti v rámci Microsoft technológii, ktoré sa vyžadujú pre tému Game Design. Túto tému som si vybral aj pre svoj kladný vzťah k hrám a ich tvorbe (a najmä spoločenským hrám).
Martin Džúr (Vedúci tímu)
Počas štúdia som sa zameral na štúdium rôznych algoritmov a matematických problémov. Prepojenie matematiky a informatiky je mi veľmi blízke a verím, že v tomto smere budem prínosom pre tím. Moje úsilie vyvrcholilo bakalárskou prácou kde som sa zaoberal heuristikami pre p-medián grafov.
Peter Meliško (Manažment kvality)
Počas štúdia som sa zdokonalil v programovaní, algoritmizácií a iných oblastiach informatiky. Vo voľnom čase som preštudoval veľa kníh venujúcich sa problematike návrhu a programovania hier. K téme hry mám kladný vzťah a vždy som chcel vytvoriť komplexnejšiu hru. Preto dúfam, že ako člen tímu budem nápomocný a dopracujeme sa ku kvalitnej hre. Medzi moje záľuby patrí programovanie v objektovo orientovaných jazykoch.
Balázs Nagy (Manažment podpory vývoja a tvorby dokumentácie)
Hrami s účelom a všeobecne hrami som sa začal zaoberať v treťom ročníku bakalárskeho štúdia. V rámci bakalárskeho projektu sa mi podarilo vytvoriť hru s účelom, ktorou som dosiahol povzbudzujúce výsledky. Aj kvôli tomu som sa rozhodol, že sa budem naďalej venovať tejto problematike, a pokúsim sa čo najviac využiť doteraz získané skúsenosti.