Prototype
Výsledkom tohto projektu je mobilná aplikácia (hra) pre mobilné zariadenia s operačným systémom Windows Phone 7. Samotná hra je typu platform alebo plošinovka, kde hráč ovláda jednu alebo viacero postáv, a rieši nimi logické úlohy. Riešením jednotlivých úloh sa prekonávajú úrovne. Každá úroveň je špecifická, má svoj príbeh a odohráva sa v istom prostredí. Krátky príbeh je zobrazený hráčovi vždy pred úrovňou a pomáha mu vyriešiť logickú úlohu, ktorá sa v úrovni vyskytuje. Herný príbeh je zasadený do prostredia ľudského tela. Hráčom ovládané postavy predstavujú tradičných kladných hrdinov, ktorí sú predstavení príbehom hry. Ich podoba je reprezentovaná červenou krvinkou, bielou krvinkou a krvnou doštičkou – telu prirodzené krvné telieska zabezpečujúce správny chod organizmu. Ako tradiční nepriatelia vystupujú rôzne baktérie, vírusy a nečistoty, ktoré svojím pôsobením ohrozujú organizmus. Neutrálne prvky sú kyslík, vitamíny a minerály, vyuţitím alebo zbieraním týchto prvkov hráč zvyšuje svoje skóre alebo v prípade kyslíka pomáha pri riešení logických úloh.
Stiahnite si  .exe  alebo .xap
Koncept
Pri vytváraní konceptu riešenia sme prišli s niekoľkými zaujímavými nápadmi pre možnú hru. Nakoniec sme sa rozhodli pre koncept arkádovej hry s prvkami logických úloh. Ústrednou témou hry je partia krviniek, ktoré putujú ľudským telom a plnia rôzne úlohy buď aby sa mohli dostať ďalej alebo aby pomohli telu. Hra je teda namapovaná na miléniové ciele zdravie a vzdelávanie. Našim cieľom je aby hra nebola len zábavná, ale aj poučná či už konkrétnymi znalosťami ľudského tela alebo aj podporovaním zvedavosti k danej problematike.
Cieľovou skupinou našej webovej aplikácie sú hraví ľudia, mladí ľudia a najmä deti. Preto sme sa rozhodli urobiť aplikáciu čo najprívetivejšou. Hra bude mať asi maľovaný štýl a krvinky budú mať niektoré ľudské črty ako napríklad hlavu, ruky a nohy.
Samotný nápad hry spočíva v rôznorodosti jednotlivých krviniek v partii. Partiu bude tvoriť dve alebo tri krvinky. Jednotlivé krvinky budú mať špeciálne schopnosti a na prejdenie úrovne bude často treba použiť všetky krvinky a na správnych miestach použiť ich schopnosti. Predbežný nápad je použiť červenú krvinku, bielu krvinku a krvnú doštičku.
Hra by bola pravdepodobne 2D s pohľadom z boku. Taktiež nám napadlo vytvoriť okrem samotnej hry aj editor úrovní, v ktorom by sme následne vytvorili všetky úrovne, ale zároveň by slúžil ako aj ďalšia zaujímavá črta hry pre používateľa.