O tíme

Bc. Juraj Belanji

manažér plánovania, zástupca vedúcej

Počas štúdia získal skúsenosti s programovaním v jazykoch C a Java. Má manažérske a organizátorské skúsenosti, keďže v minulosti organizoval niekoľko študentských stretnutí. V oblasti IT je najmä skúsený s nástrojmi, akými sú Rational Software Architect firmy IBM a niektoré nástroje pre modelovanie vlastností, keďže v tejto oblasti vytvoril aj svoju bakalársku prácu. Je dobrým matematikom a analytikom, pričom v minulosti pracoval na návrhu dizajnu niekoľkých interaktívnych user-friendly aplikácií. Vo voľnom čase rád rieši logické úlohy.

Bc. Miroslav Hruška

manažér kvality

Zaujíma sa o objektové programovanie, 2D grafiku a umelú inteligenciu (najmä neurónové siete). Objektové programovanie realizuje najmä v prostredí Netbeans a s programovacím jazykom Java. V danom prostredí vytvoril aj niekoľko jednoduchých mobilných aplikácií založených na J2ME. V prípade, že by bol projekt webová aplikácia, bolo by z jeho strany možné pracovať na tvorbe Java appletov. Rovnako aj v prípade, že by si projekt vyžadoval tvorbu mobilnej aplikácie.

Bc. Roman Kováč

manažér vývoja

V zamestnaní pracuje na projektoch založených na platforme .NET framework s dôrazom na najnovšie technológie ako Silverlight alebo WPF. Tieto znalosti využil aj vo svojej bakalárskej práci, v ktorej navrhol on-line hru pre viacerých hráčov. Počas štúdia nadobudol skúsenosti s programovacím jazykom Java, v ktorom by sa rád naďalej zdokonaľoval. Jeho silné stránky sú spoľahlivosť a ochota pomôcť. Je skúsený v oblasti návrhu hier a spôsobov kontroly programov.

Bc. Andrej Minárik

manažér rizík, správca webstránky

Absolvoval na FIIT bakalárske štúdium v študijnom programe Počítačové systémy a siete. Zaoberal sa programovaním v jazykoch C, Java a vo voľnom čase sa venuje oblasti webu. Zaujíma sa o interakciu s používateľom a user experience. Popri škole pôsobí v mládežníckej organizácii, ktorej cieľom je osobnostný rozvoj mladých ľudí. Do jeho záberu patrí práca so statickou 2D grafikou, čo podporuje aj jeho záujem o grafiku v 3D. Motivuje ho pracovať na projekte, ktorý má potenciál nájsť si využitie v praxi a dá mu možnosť učiť sa nové veci.

Bc. Matej Moravanský (od októbra ex-člen)

manažér podporných prostriedkov, správca webstránky

Počas štúdia sa naučil programovať v jazykoch C, Java a spoznal techniky ako procedurálneho, tak aj objektového programovania. Bakalársku prácu vypracoval na tému grafická vizualizácia činnosti vyrovnávacej pamäte počítača. Táto práca bola realizovaná v e-learningovom prostredí Moodle a obsahovala viacero interaktívnych častí vytvorených s použitím programu Adobe Flash. Popri škole sa venoval práci na pozícií IT technika vo firme zaoberajúcej sa predajom a servisom vozidiel, kde bol pri implementácií nového informačného systému a zároveň nahradení starého. Aktuálne pracuje v reklamnej agentúre na pozícií IT manažéra a koordinuje implementáciu informačného systému pre približne 40 ľudí, ako aj chod celej firmy po technickej stránke.

Bc. Veronika Wolfová

vedúca tímu

Počas bakalárskeho štúdia získala skúsenosti s programovaním v jazykoch C a Java. Pracovala v prostrediach Bloodshed Dev-C++ a Eclipse. Jeden zo semestrálnych projektov vypracovala s použitím PHP a MySQL a na niekoľkých predmetoch sa dobre oboznámila s nástrojmi IBM Rational Software Architect a MatLab, v ktorom vypracovala aj svoju bakalársku prácu na tému optimalizácie štruktúry umelých neurónových sietí.

 

Pedagogickým vedúcim tímu je Ing. Ivan Kapustík.