Plánovanie projektu

Vzhľadom na to, že na vývoji finálneho produktu postupujeme stratégiou Scrum, ktorá sa zaraďuje medzi agilné metodológie vývoja, tak aj plánovania sa výrazne líši od klasického plánovania. Nevytvárame definitívny plán, pretože plánovania sa delí na jednotlivé behy. Týchto behov je sedem a plány týchto šprintov sa budú do celkového plánu dopĺňať na začiatku každého z týchto šprintov. Dĺžka šprintov je dva týždne. Dlhodobý plán pozostáva z cieľov, ktoré musia byť hotové na konci projektu.

Dôležité dátumy pre zimný semester

6.10.2010
začiatok šprintu číslo 1
20.10.2010
začiatok šprintu číslo 2
3.11.2010
začiatok šprintu číslo 3
17.11.2010
začiatok šprintu číslo 4
1.12.2010
začiatok šprintu číslo 5
15.12.2010
ukončenie zimných šprintov a začiatok testovania prototypu používateľmi

Zimný semester

ČísloÚlohaPlánované ukončenieUkončené
1. Vytvorenie grafickej podoby stránky 19.10.201019.10.2010
2. Navhnutie novej databázy 1.12.20101.12.2010
3. Migrácia databázy 15.12.201015.12.2010
4. Vytvorenie funkcionality na pridávanie, editovanie a schvaľovanie projektov 15.12.201015.12.2010
5. Spojazdnenie prototypu 15.12.201015.12.2010

Dôležité dátumy pre letný semester

17.2.2011
začiatok šprintu číslo 6
3.3.2011
začiatok šprintu číslo 7
15.3.2011
sprístupnenie YonBanu pre pedagógov
17.3.2011
začiatok šprintu číslo 8
21.3.2011
koniec zadávania projektov
22.3. - 28.3.2011
pripomienkovanie projektov garantami
29.3. - 4.4.2011
oprava projektov pedagógmi
31.3.2011
začiatok šprintu číslo 9
12.4.2011
schválenie tém v YonBane
14.4.2011
začiatok šprintu číslo 10
2 týždne pred koncom letného semestra 2011
spustenie funkcionality študentov
týždeň po konci semestra
nastavenie oponentov projektov a sprístupnenie systému na zadávanie
posudkov vedúcimi a oponentami

Letný semester

ČísloÚlohaPlánované ukončenieUkončené
1. Spustenie funkcionality vytvárania projektov a odovzdávania projektov garantom na posúdeni 15.3.201115.3.2011
2. Koniec vytvárania projektov v systéme 21.3.2011121.3.2011
3. Pripomienkovanie projektov garantmi.
Spustenie funkcionality schvaľovania a vypisovania projektov
22.3.2011 - 31.3.2011Ukončené
4. Oprava vrátených projektov pedagógmi 31.4.2011 - 7.4.2011Ukončené
5. Finálna kontrola projektov a riešenie nekonzistencií administrátorom 28.4.2011Neurčené
6. Definitívne schválenie projektov 10.4.201110.4.2011
7. Sprístupnenie projektov študentom s možnosťou registrácie sa na projekty. 2 týždne pred koncom semestra18.4.2011
8. Nastavenie oponentov projektom a sprístupnenie zadávania posudkov projektom Týždeň po konci semestra
9. Zapracovanie výhrad používateľov Priebežne počas letného semestra
10. Vytvorenie funkcionality na hodnotenie a odovzdávanie záverečných prác 17.3.201129.3.2011
11. Prvotné spustenie systému 13.3.201113.3.2011
12. Vytvoriť podrobnú dokumentáciu systému 28.4.201128.4.2011
13. Vytvorenie štatistík v systéme 17.3.201117.3.2011
14. Dopracovanie databázy aj pre odovzdávanie a hodnotenie prác 10.3.20118.3.2011
15. Celkový prechod na ostrý server a spustenie funkcionality schvaľovania projektov 10.4.201114.4.2011