Distribuovaný systém   
na riešenie symetrickej hry   




Projektový plán na zimný semester

Týždeň Naplánované činnosti
4.-5.
  • analýza hry reversi – ako hrať – pokročilé techniky a ťahy
  • ako bolo vyriešené reversi 5x5
  • analogicky 5x5
  • vylepšené algoritmy alfa beta usekávanie (minimax, alfa beta osekávanie (alpha beta pruning), NegaMax, NegaScout, MTD(f), PVS (principal variation search), Selektívne vyhľadávanie, Multicut ab pruning, transpozičná tabuľka, heuristika založená na histórii, PV splitting, Tree splitting with work stealing, Young brother waith concept)
  • analýza, či vieme boincom vyriešiť komunikačný mechanizmus, ktorý potrebujeme
6.-7.
  • návrh riešenia
  • návrh modulov
  • rozhodnutie výberu algoritmu
  • spôsobu delenia stromu na work unity
  • konkretizácia zdielania zdrojov, architektúra klienta, servera
  • tvorba dokumentácie
8.
  • odovzdanie dokumentácie analýzy problému, špecifikácie požiadaviek riešenia a návrhu riešenia
  • hodnotenie posudku, vypracovanie posudku
9.
  • odovzdanie posudku analýzy, špecifikácie a návrhu iného tímu
10.
  • dopracovanie zistených nedostatkov a návrh prototypu vybraných častí
11.
  • implementácia prototypu
12.
  • odovzdanie prototypu vybraných častí systému spolu s dokumentáciou
  • používateľská prezentácia prototypu
  • testovanie vytvorených prototypov v skúšobnej prevádzke



Projektový plán na letný semester

Týždeň Naplánované činnosti
1.-2.
  • analýza vykonanej práce cez zimný semester, prvé stretnutie v druhom týždni
3.
  • Jaroslav a Matúš - spojazdnenie pripojenia na DB, najprv na vlastnom PC, neskôr na serveri -> cieľ rozchodiť asimilátor a generátor
  • Ľubomír - kompilácia celého projektu v eclipse, úprava .makefile, ktorý vygeneruje spustiteľný súbor, s tým súvisiace
  • Alexander - kontrola IO funkcií
  • Michal - konverzné funkcie pre ukladanie/čítanie hracej plochy do/z DB
  • Miroslav - vytvorenie komplexného plánu na letný semester
4.
  • odhad koľko práce zvládne klient, testovanie rôznych algoritmov, testy pre malá hracie plochy
  • optimalizácia kódu (najmä na strane klienta) implementáciou osekávania pri prechode stromom
  • podobne asimilátor - prispôsobené osekávanie pre efektívne spracovávanie uzlov
  • príprava inteligentného logovania priebehu výpočtu, pre sledovanie v ostrej prevádzke
5.
  • Ľubomír - modifikácia stránky nášho servera BOINC
  • Alexander, Miroslav, Matúš - refactoring zdrojového kódu
  • Jaroslav - priebežný update projektovej stránky
  • Michal - návrh kostry výslednej dokumentácie
6.
  • integrácia všetkých častí
  • spustenie reálnej aplikácie na serveri pre väčšiu hraciu plochu s pripojením minimálne desať klientov
7.
  • predpokladaný priebeh výpočtu, alebo
  • analýza výsledkov z prvej "veľkej" prevádzky systému, štatistiky, aktualizovať plán na ďalšie (posledné) tri týždne
8.
  • realizácia - priebeh výpočtu, intenzívna práca na výslednej dokumentácii
9.
  • analýza, overovanie výsledkov, spracovanie štatistík, finalizácia dokumentácie
10.
  • Odovzdanie produktu a projektovej dokumentácie
11.
  • údržba, konečné modifikácie, analýza a zhodnotenie dosiahnutých výsledkov, doladenie dokumentácie k výsledkom
12.
  • odovzdanie celkového výsledku produktu
jún
  • vypracovanie posudku druhého tímu, príprava prezentácie nášho produktu