Zápis č.17
Vypracoval | Ivan Škovran | Overil | Jozef Kriška |
Miesto stretnutia | ŠDaJ Mladosť | Čas stretnutia | 26.4.2006 16:15 – 17:00 |
Prítomní | Bc. Martin Komara (Scare) |
||
Pedagóg | Mgr. Alena Kovárová |
Téma stretnutia
Implementácia produktu.
Vyhodnotenie úloh
Číslo | Riešiteľ/lia | Zadanie úlohy | Stav |
10-1 | Andrej Fiflík | Tvorba animácie sprievodnej postavičky | Úloha ukončená |
10-3 | Jozef Kriška | Tvorba modulu Rozpoznávania zvuku | Úloha ukončená |
12-3 | Ivan Škovran | Modul hra (grafická úprava) | Úloha ukončená |
12-4 | Martin Komara | Modul výučba | Úloha rozpracovaná |
13-1 | Jozef Beňo | Modul Encyklopédia (naplnenie obsahu) | Úloha rozpracovaná |
14-1 | Andrej Fiflík, Ivan Škovran, Martin Darula | Finálny návrh používateľského rozhrania | Úloha ukončená |
Priebeh stretnutia
Stretnutie prebehlo mimo oficiálneho termínu stretnutí členov tímu. Stretnutie sa konalo na internáte Mladosť, pretože vytvorený produkt nebolo možné v krátkom čase nainštalovať a odprezentovať v softvérovom štúdiu. Nakoľko sa na stretnutí len prezentoval doposiaľ vytvorený produkt, osobná účasť ostatných členov tímu nebola potrebná.
Jozef Kriška odprezentoval vytvorenú hru (bludisko), ktorá sa ovláda hraním na struny gitary. Hra fungovala bez vážnejších problémov, rozpoznávanie zahratej struny fungovalo pri dobre naladenej gitare na 100%. Pri väčšej hladine šume bola úroveň rozpoznania zahratej struny 98%.
Ivan Škovran predviedol finálne verzie animácií ruky, prevedené do formátu Flash. Pri tvorbe obsahu budú zahrnuté do modulu výučba.
Martin Komara odprezentoval už takmer hotovú implementáciu produktu, jednotlivých modulov ktoré vytvoril. Išlo najmä o moduly výučba, spevník, cvičenia a ladička. Prehrávanie zvuku v moduloch výučba a cvičenia nešlo na niektorých verziách WinXP, chyba však bola odstránená. Ladička fungovala spoľahlivo, bude však ešte potrebné posunúť cieľové frekvencie tónov. Martin zároveň predviedol moduly (časti) vytvorené ostatnými členmi tímu (Jozef Beňo – encyklopédia, Martin Darula – Flash menu, ozvučenie úvodnej animácie, Andrej Fiflík – úvodná animácia).
závere stretnutia sme sa dohodli, že Scare, ako „lead programmer“, pridelí do týždňa ostaným členom úlohy, ktoré súvisia s napĺňaním obsahu implementovaného produktu.
Úlohy
Číslo | Riešiteľ/lia | Zadanie úlohy | Termín | Trvanie |
17-1 | Martin Komara | Dokončenie implementácia a testovanie | 2.5.2006 | 1 týž. |
17-2 | Jozef Kriška Ivan Škovran Jozef Beňo Andrej Fiflík Martin Darula |
Napĺňanie obsahu implementovaného produktu (úlohy bližšie špecifikuje Scare v priebehu budúceho týždňa) | 9.5.2006 | 2 týž. |