Zápis č.16

Vypracoval Andrej Fiflík Overil Jozef Kriška
Miesto stretnutia Softvérové Štúdio Čas stretnutia 4.4.2006 10:10 – 11:30
Prítomní

Bc. Martin Darula (Dotham)
Bc. Andrej Fiflík (Fuse)
Bc. Martin Komara (Scare)
Bc. Ivan Škovran (Skajo)
Bc. Jozef Beňo (Jožo)
Bc. Jozef Kriška (Jodík)

Pedagóg Mgr. Alena Kovárová

Téma stretnutia

Implementácia produktu.

Vyhodnotenie úloh

Číslo Riešiteľ/lia Zadanie úlohy Stav
10-1 Andrej Fiflík Tvorba animácie sprievodnej postavičky Úloha rozpracovaná
10-3 Jozef Kriška Tvorba modulu Rozpoznávania zvuku Úloha rozpracovaná
12-3 Ivan Škovran Modul hra (grafická úprava) Úloha rozpracovaná
12-4 Martin Komara Modul výučba Úloha rozpracovaná
13-1 Jozef Beňo Modul Encyklopédia (naplnenie obsahu) Úloha rozpracovaná
14-1 Andrej Fiflík, Ivan Škovran, Martin Darula Finálny návrh používateľského rozhrania Úloha rozpracovaná
15-1 Martin Darula Úprava pesničiek Úloha dokončená

Priebeh stretnutia

Na začiatku stretnutia sa zhodnotili výsledky jednotlivých úloh vypracovaných za posledný týždeň.

Jozef Beňo preskúmal históriu gitár. Z jeho zistení sme sa dozvedeli, že gitara má až 5000 ročnú históriu. Svoje materiály nám doniesol vytlačené, všetci sme to obdivovali.

Jozef Kriška vytvoril a otestoval použitie metódy HPS, táto metóda mu priniesla lepšie výsledky rozoznávania nôt.

Martin Darula upravil pesničky a pridal do nich akordy gitary, pretože Flash podľa Martina Komaru nevie synchronizovať a pomohol Andrejovi a Ivanovi pri vylepšovaní interfejsu.

Martin Komara integroval Flash a vytváral Flash komponenty.

Ivan Škovran robil graficky návrh pre ladičku a hru. Stromčeky sú pekné, ale ladička sa Andrejovi veľmi nepáčila.

Andrej Fiflík pracoval na interfejsi. Menil hlavne farby, lebo to nevyzeralo dobre. Takmer všetky farby už sú dobré, avšak je problém so žltou obrazovkou. Stále je príliš svetlá – asi bude potrebné zmeniť farbu na inú, napr. hnedú.

Ivan Škovran sa nemohol prihlásiť lebo ...  sú pokazené počítače ... nakoniec sa mu to podarilo.

Podľa Martina Komaru by sme mali skopírovať históriu gitár z wikipedie bez hanby.

Chceli by sme tam dať históriu bližšiu deťom ale nikde sme nič nenašli čo by sa dalo rovno skopírovať.

Skajo našiel počítač, na ktorý sa dalo nalogovať.  Keďže slečna vedúca sa na stretnutie nedostavila, tak ju Martin Darula počkal a pekne nás poohováral, že sme lajdáci a nič poriadne sme vlastne nespravili.

Úlohy

Číslo Riešiteľ/lia Zadanie úlohy Termín Trvanie
10-1 Andrej Fiflík Tvorba animácie sprievodnej postavičky 11.4.2006 1 týž.
10-3 Jozef Kriška Tvorba modulu Rozpoznávania zvuku 11.4.2006 1 týž.
12-3 Ivan Škovran Modul hra (grafická úprava) 11.4.2006 1 týž.
12-4 Martin Komara Modul výučba 11.4.2006 1 týž.
13-1 Jozef Beňo Modul Encyklopédia (naplnenie obsahu) 11.4.2006 1 týž.
14-1 Andrej Fiflík, Ivan Škovran, Martin Darula Finálny návrh používateľského rozhrania 11.4.2006 1 týž.