Zápis č.16
Vypracoval | Andrej Fiflík | Overil | Jozef Kriška |
Miesto stretnutia | Softvérové Štúdio | Čas stretnutia | 4.4.2006 10:10 – 11:30 |
Prítomní | Bc. Martin Darula (Dotham) |
||
Pedagóg | Mgr. Alena Kovárová |
Téma stretnutia
Implementácia produktu.
Vyhodnotenie úloh
Číslo | Riešiteľ/lia | Zadanie úlohy | Stav |
10-1 | Andrej Fiflík | Tvorba animácie sprievodnej postavičky | Úloha rozpracovaná |
10-3 | Jozef Kriška | Tvorba modulu Rozpoznávania zvuku | Úloha rozpracovaná |
12-3 | Ivan Škovran | Modul hra (grafická úprava) | Úloha rozpracovaná |
12-4 | Martin Komara | Modul výučba | Úloha rozpracovaná |
13-1 | Jozef Beňo | Modul Encyklopédia (naplnenie obsahu) | Úloha rozpracovaná |
14-1 | Andrej Fiflík, Ivan Škovran, Martin Darula | Finálny návrh používateľského rozhrania | Úloha rozpracovaná |
15-1 | Martin Darula | Úprava pesničiek | Úloha dokončená |
Priebeh stretnutia
Na začiatku stretnutia sa zhodnotili výsledky jednotlivých úloh vypracovaných za posledný týždeň.
Jozef Beňo preskúmal históriu gitár. Z jeho zistení sme sa dozvedeli, že gitara má až 5000 ročnú históriu. Svoje materiály nám doniesol vytlačené, všetci sme to obdivovali.
Jozef Kriška vytvoril a otestoval použitie metódy HPS, táto metóda mu priniesla lepšie výsledky rozoznávania nôt.
Martin Darula upravil pesničky a pridal do nich akordy gitary, pretože Flash podľa Martina Komaru nevie synchronizovať a pomohol Andrejovi a Ivanovi pri vylepšovaní interfejsu.
Martin Komara integroval Flash a vytváral Flash komponenty.
Ivan Škovran robil graficky návrh pre ladičku a hru. Stromčeky sú pekné, ale ladička sa Andrejovi veľmi nepáčila.
Andrej Fiflík pracoval na interfejsi. Menil hlavne farby, lebo to nevyzeralo dobre. Takmer všetky farby už sú dobré, avšak je problém so žltou obrazovkou. Stále je príliš svetlá – asi bude potrebné zmeniť farbu na inú, napr. hnedú.
Ivan Škovran sa nemohol prihlásiť lebo ... sú pokazené počítače ... nakoniec sa mu to podarilo.
Podľa Martina Komaru by sme mali skopírovať históriu gitár z wikipedie bez hanby.
Chceli by sme tam dať históriu bližšiu deťom ale nikde sme nič nenašli čo by sa dalo rovno skopírovať.
Skajo našiel počítač, na ktorý sa dalo nalogovať. Keďže slečna vedúca sa na stretnutie nedostavila, tak ju Martin Darula počkal a pekne nás poohováral, že sme lajdáci a nič poriadne sme vlastne nespravili.
Úlohy
Číslo | Riešiteľ/lia | Zadanie úlohy | Termín | Trvanie |
10-1 | Andrej Fiflík | Tvorba animácie sprievodnej postavičky | 11.4.2006 | 1 týž. |
10-3 | Jozef Kriška | Tvorba modulu Rozpoznávania zvuku | 11.4.2006 | 1 týž. |
12-3 | Ivan Škovran | Modul hra (grafická úprava) | 11.4.2006 | 1 týž. |
12-4 | Martin Komara | Modul výučba | 11.4.2006 | 1 týž. |
13-1 | Jozef Beňo | Modul Encyklopédia (naplnenie obsahu) | 11.4.2006 | 1 týž. |
14-1 | Andrej Fiflík, Ivan Škovran, Martin Darula | Finálny návrh používateľského rozhrania | 11.4.2006 | 1 týž. |