|
ZÁPIS ZO STRETNUTIA č.2
Téma stretnutia : | Prvotné požiadavky na vytváraný systému |
Dátum a čas : | 20.10.2003 15:00-18:00 |
Miesto stretnutia : | FEI STU BA, CD35 a SŠ |
Zapisoval : | Bc. Pavol Kuľka |
Prítomní : | Ing. Miroslav Galbavý, Bc. Jaroslav Jakubík, Bc. Milan Jamrich, Bc. Pavol Kuľka, Bc. Szabolcs Puskás, Bc. Marián Sedláček |
|
|
1. POPIS STRETNUTIA
Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia
Bc Jakubík
- vypracoval zápis zo stretnutia z 13.10.2003
- oboznámil tím s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
Bc. Sedláček
- vytvoril prvotnú verziu web prezentácie tímu číslo 4. http://www.denzel.host.sk/team04/
- oboznámil tímu s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
Bc. Jamrich
- oboznámil tím s priebežným obsahom a kapitolami dokumentácie
- oboznámil tímu s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
Bc. Puskás, Bc. Kuľka
- identifikácia entít z informačného systému "študent" používaného na FEI STU Bratislava
- oboznámenie tímu s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
Úrovne plánovania rozvrhu
Diskusia členov tímu o úrovni plánovania rozvrhu. Plánovanie rozvrhu na úrovni jednotlivcov verzus plánovanie rozvrhu na úrovni krúžkov.
Na základe praktických skúseností Ing. Galbavého a následnej diskusie sme sa zhodli, že prvoradou je podpora rozvrhu na úrovni krúžkov. Plánovanie rozvrhu na úrovni študentov - jednotlivcov sa bude riešiť dodatočne.
Požiadavky na "krúžok"
Diskusia o prideľovaní študentov do "krúžkov" a o študentoch, ktorý opakujú predmety z predchádzajúcich ročníkov - ďalej "repetenti".
Zhodli sme sa, že časový rozvrh pre "repetentov" bude vytváraný až po vytvorení rozvrhu príslušného ročníka, z ktorého predmet(y) opakujú.
Požiadavky na vyučovací predmet
Diskusia o časovej, priestorovej a technickej náročnosti predmetu. O garantoch predmetov, prednášajúcich, cvičiacich.
Všetci členovia sa zhodli, že tvorca rozvrhu bude mať pri prideľovaní miestnosti predmetu k dispozícii iba tie miestnosti, ktoré vyhovujú predvoleným, časovým, priestorovým a technickým požiadavkám daného predmetu. Vytváraný systém by mal zahŕňať aj podporu vyhodnocovania a sledovania časového harmonogramu pedagógov.
Požiadavky na vytváranie rozvrhu
Diskusia postupnosti krokov pri vytváraní rozvrhu.
Vychádzajúc z praktických skúsenosti Ing. Galbavého sme sa zhodli, že postup pri vytváraní rozvrhu bude nasledovný : vytvorenie úplného rozvrhu všetkých prednášok, vytvorenie úplného rozvrhu všetkých cvičení, pridelenie krúžkov jednotlivým cvičeniam, pridelenie cvičenia "repetentom" alebo cvičenie krúžku "repetentov", pridelenie prednášajúcich a cvičiacich pedagógov. Pri samotnom vytváraní rozvrhu sme sa zhodli aj na možnosti spätného návratu.
Podsystém pre tvorbu časových rozvrhov
Diskusia o potrebe vytvorenie podsystému pre vizuálnu podporu časových rozvrhov - "časových rastrov".
Tvorbu podsystému, ktorý by umožňoval sledovať aj čiastočné výstupy systému uvítali všetci členovia tímu.
2. ÚLOHY DO ĎALŠIEHO STRETNUTIA
Nasledujúce dohodnuté stretnutie bude 27.10.2003.
Bc Jakubík
- analýza dvoch existujúcich informačných systémov pre podporu tvorby rozvrhov
Bc. Sedláček
- vytvorenie konečnej verzie web prezentácie tímu číslo 4.
Bc. Jamrich
- dokončenie kapitoly úvod, analýza
- vytvorenie semestrálneho plánu činnosti tímu
Bc. Puskás
- analýza entitno-relačného diagramu informačného systému "študent"
Bc. Kuľka
- spracovanie zápisu zo stretnutia 20.10.2003
| |
|
|
|
|
|