ZÁPIS ZO STRETNUTIA č.2

Téma stretnutia :Prvotné požiadavky na vytváraný systému
Dátum a čas :20.10.2003 15:00-18:00
Miesto stretnutia :FEI STU BA, CD35 a SŠ
Zapisoval :Bc. Pavol Kuľka
Prítomní :Ing. Miroslav Galbavý, Bc. Jaroslav Jakubík, Bc. Milan Jamrich, Bc. Pavol Kuľka, Bc. Szabolcs Puskás, Bc. Marián Sedláček
 
1. POPIS STRETNUTIA

Zhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia

  • Bc Jakubík

  •    - vypracoval zápis zo stretnutia z 13.10.2003
       - oboznámil tím s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
  • Bc. Sedláček

  •    - vytvoril prvotnú verziu web prezentácie tímu číslo 4. http://www.denzel.host.sk/team04/
       - oboznámil tímu s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
  • Bc. Jamrich

  •    - oboznámil tím s priebežným obsahom a kapitolami dokumentácie
       - oboznámil tímu s osobným pohľadom na funkcionalitu systému
  • Bc. Puskás, Bc. Kuľka

  •    - identifikácia entít z informačného systému "študent" používaného na FEI STU Bratislava
       - oboznámenie tímu s osobným pohľadom na funkcionalitu systému


    Úrovne plánovania rozvrhu

        Diskusia členov tímu o úrovni plánovania rozvrhu. Plánovanie rozvrhu na úrovni jednotlivcov verzus plánovanie rozvrhu na úrovni krúžkov. Na základe praktických skúseností Ing. Galbavého a následnej diskusie sme sa zhodli, že prvoradou je podpora rozvrhu na úrovni krúžkov. Plánovanie rozvrhu na úrovni študentov - jednotlivcov sa bude riešiť dodatočne.

    Požiadavky na "krúžok"

        Diskusia o prideľovaní študentov do "krúžkov" a o študentoch, ktorý opakujú predmety z predchádzajúcich ročníkov - ďalej "repetenti". Zhodli sme sa, že časový rozvrh pre "repetentov" bude vytváraný až po vytvorení rozvrhu príslušného ročníka, z ktorého predmet(y) opakujú.

    Požiadavky na vyučovací predmet

        Diskusia o časovej, priestorovej a technickej náročnosti predmetu. O garantoch predmetov, prednášajúcich, cvičiacich. Všetci členovia sa zhodli, že tvorca rozvrhu bude mať pri prideľovaní miestnosti predmetu k dispozícii iba tie miestnosti, ktoré vyhovujú predvoleným, časovým, priestorovým a technickým požiadavkám daného predmetu. Vytváraný systém by mal zahŕňať aj podporu vyhodnocovania a sledovania časového harmonogramu pedagógov.

    Požiadavky na vytváranie rozvrhu

        Diskusia postupnosti krokov pri vytváraní rozvrhu. Vychádzajúc z praktických skúsenosti Ing. Galbavého sme sa zhodli, že postup pri vytváraní rozvrhu bude nasledovný : vytvorenie úplného rozvrhu všetkých prednášok, vytvorenie úplného rozvrhu všetkých cvičení, pridelenie krúžkov jednotlivým cvičeniam, pridelenie cvičenia "repetentom" alebo cvičenie krúžku "repetentov", pridelenie prednášajúcich a cvičiacich pedagógov. Pri samotnom vytváraní rozvrhu sme sa zhodli aj na možnosti spätného návratu.

    Podsystém pre tvorbu časových rozvrhov

        Diskusia o potrebe vytvorenie podsystému pre vizuálnu podporu časových rozvrhov - "časových rastrov". Tvorbu podsystému, ktorý by umožňoval sledovať aj čiastočné výstupy systému uvítali všetci členovia tímu.


    2. ÚLOHY DO ĎALŠIEHO STRETNUTIA

    Nasledujúce dohodnuté stretnutie bude 27.10.2003.

  • Bc Jakubík

  •    - analýza dvoch existujúcich informačných systémov pre podporu tvorby rozvrhov
  • Bc. Sedláček

  •    - vytvorenie konečnej verzie web prezentácie tímu číslo 4.
  • Bc. Jamrich

  •    - dokončenie kapitoly úvod, analýza
       - vytvorenie semestrálneho plánu činnosti tímu
  • Bc. Puskás

  •    - analýza entitno-relačného diagramu informačného systému "študent"
  • Bc. Kuľka

  •    - spracovanie zápisu zo stretnutia 20.10.2003
     

    Dokument :zapis2.pdf



     

      -> popis stretnutia
      -> nasledujúce úlohy
      -> dokument