Zápis zo stretnutia č.12/LS
Zápis zo stretnutia číslo 12
Stretnutie12
Dátum02.05.2002 11:00 - 12:30
ZapisovalTono Weissensteiner
MiestnosťC117
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál, Bc. Roman Kubaščík
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
Téma stretnutia:
    Informovanie o priebežnom stave úloh, naplánovanie postupu pri finalizácii produktu a pri odovzdanií výsledku.
Opis stretnutia
  • Rado K.
    • Realizoval obnovenie stavu modelu sveta v module WorldModel na základe prichádzajúcich vnemov z modulu Communication: see, init, sense_body a hear (iba správy od rozhodcu, ktorými rozhodca oznamuje zmenu hracieho režimu).
    • Dokumentoval modul Decisions, do časti o riadení opísal komunikáciu v tíme a napísal celkové zhodnotenie.
    • Do rozhodovacieho stromu doplnil akciu move.
    • Hráč sa javí byť spomaľovaný správami z grafického používateľského prostredia.
  • Jožo
    • Inegroval dokončené časti dokumentácie.
    • Dokumentoval modul EventBase, vytváral dokumentáciu k riadeniu, prepracoval časť k reinžinieringu (slohovejšia forma).
    • Komentoval modul WorldModel.
  • Tóno
    • Portoval algoritmus určovania polohy hráča z hráča tímu 4. Algoritmus spôsobuje skákanie Y-ovej súradnice polohy hráča pri jeho otáčaní - treba to odladiť.
    • Z objektu reprezentujúceho hráča vytvoril nezávislé vlákno, čím sa odstránil problém so zahlcovaním hráča správami z GUI a zvýšila sa efektívnosť hráča.
  • Maťo
    • Dokumentoval a komentoval modul Communication.
  • Rado O.
    • Dokumentoval moduly KPDLPlayer, WorldModel a BasicSkills (doplnil opis, ktorý vytvoril Roman).
    • Implementoval zachytenie prihrávky (pridal uvažovanie správy hear, ktorou si hráči oznamujú prihrávku).
    • Ujednotil prácu s uhlami v module základných schopností (uhly sú kvôli jednoduchosti v celom hráčovi vyjadrené v radiánoch).
  • Roman
    • Dokumentoval modul Visualization, BasicSkills a LogManager.
    • Presúval a portoval doplnené termy z hráča verzie 2.11 do súčasnej verzie (hráč 2.91)
Opis stretnutia
  • Pán Kapustík informoval o pripravovanom turnaji
    • Tím Roztoče navrhujú uskutočniť neformálny zápas aj 10.5.2002.
    • Oficiálny turnaj sa uskutoční 17.5.2002 v čase 9:00 až 11:00. Súbežne budú hrať proti sebe dve dvojice, každý tím bude hrať vždy 2 po sebe nasledujúce zápasy. Po turnaji budú nasledovať prezentácie jednotlivých tímov zamerané hlavne na zdôvodnenie správania príslušných hráčov.
    • Každý zápas bude mať samostatnú sadu aplikácií (server, monitor) a meotar. Bolo by vhodné pripraviť dávkový súbor na spustenie hráča.
    • Hodnotenie zápasov: 3 body za výhru, 1 bod za remízu a 0 bodov za prehru.
  • Ak sa hráč nehýbe, nemusí sa počítať jeho absolútna poloha hráča na ihrisku. Odstráni sa tým skákanie polohy hráča pri otáčaní.
  • V opise modulov sú nezrovnalosti: common a trash sú iba adresáre; moduly treba označovať úplným menom a nie menami, ktorými sú označené v adresárovej štruktúre.
  • V hráčovi uvažujeme 3 úrovne míňania staminy:
    • maximal - stamina sa míňa neobmedzene (hrozí znižovanie parametra effort)
    • medium - stamina sa míňa tak, aby sa neznižoval effort (stamina sa udržuje približne na úrovni 30% z maxima)
    • minimal - stamina sa míňa tak, aby effort rástol (stamina sa udržuje približne na úrovni 60% z maxima)
      • uvedený prístup bude mať tendenciu kolísania staminy na hranici medzi úrovňami medium a maximal
      • rezervovaním úrovne maximal pre výnimočné prípady (gólová príležitosť) a vytvorením ďalšej úrovne, ktorá preberie momentálny význam úrovne maximal, môže tent problém vyriešiť
  • Dokumentáciu k jednotlivým modulom treba rozdeliť na nasledujúce časti
    • všeobecný opis modulu, opis významu modulu v aplikácii hráča, na ktorých moduloch opisovaný modul závisí a ktoré moduly od neho priamo závisia. Zamerať sa na opis mechanizmov a politík.
    • opis najvýznamnejších tried, ich najvýznamnejších členských premenných a metód
    • zoznam vecí, ktoré ešte treba v module dopracovať, čo by bolo treba doplniť alebo prerobiť
  • Hotové časti dokumentácie sústreďovať v adresári final.
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Radovan Kostelník
    • do dokumentácie k riadeniu dorobiť časti o pláne projektu a o úlohách jednotlivých členov v tíme
    • vo štvrtok 9.5.2002 vytvoriť médium s
  • Radoslav Otipka
    • do piatka 10.5.2002 rána vytlačiť dokumentáciu k projektu vo 2 kópiách.
    • testovať základné schopnosti.
  • Jozef Drgoňa
    • do štvrtka 9.5.2002 rána zintegrovať dokumentáciu, aby sme ju mohli vo štvrtok po stretnutí finalizovať.
  • Roman Kubaščík
    • vytvoriť inštalátor hráča.
  • Martin Spál
    • do piatku 10.5.2002 12:00 zviazať dokumentáciu k projektu.
  • Anton Weissensteiner
    • doladiť algoritmus určovania polohy
    • vytvoriť dokumentáciu k nedokončenému modulu NeuralNetwork
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
34 Rado Kostelník Vytvorenie CD 09.05.2002
35 Tono Weissensteiner Algoritmus určovania polohy a zapracovanie odoslaných príkazov 17.05.2002
0 Jožo Drgoňa Integrácia dokumentácie 09.05.2002
33 Roman Kubaščík Inštalátor hráča 10.05.2002
0 Martin Spál Zviazanie dokumentácie 10.05.2002
36 Rado Otipka Tlač dokumentácie 10.05.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00