Zápis zo stretnutia číslo 11
Stretnutie | 11 |
Dátum | 18.4.2002 11:00 - 12:30 |
Zapisoval | Jožo Drgoňa |
Miestnosť | Softvérové štúdio |
Prítomní | |
Pedagóg | Ing. Ivan Kapustík |
Členovia tímu | Bc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál |
Prílohy |
|
Téma stretnutia:
Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh
Opis stretnutia
- Rado K.
- Implementoval rozhodovanie x pravidiel podľa priority. Ak je viac pravidiel s rovnakou prioritou, vyberá sa pravidlo na základe časovej známky.
- Dá sa zvoliť používaný systém vyhodnocovania pravidiel.
- Cachovanie termov, ktoré sa vyhodnocujú v jednom cykle. (Zatiaľ sa cache maže manuálne - vždy predtým, ako sa bude používať)
- Jožo
- Vytváral dokumentáciu opisujúcu históriu úprav pôvodného kódu a dôvody, ktoré k nim viedli.
- Spolupracoval s RadoO na návrhu algoritmu na prihrávanie spoluhráčom.
- Tóno
- Pracoval na modeli sveta.
- Opravil termy - priradil správnym objektom.
- Zahrnul parametre do konfiguračného súboru.
- Začal prerábať funkcie na zisťovanie polohy hráča, ktorý sa rozhoduje.
- Maťo
- Analyzoval nové herné metódy, ktoré poskytuje server a v našom hráčovi sa nepoužívali.
- Dve skupiny herných módov
o neboli uvažované,
o neboli monitorované - v súčasnej implementácii sú už monitorované.
- Treba sa opýtať Dana Novomeského, či pri portovaní servera neboli tieto herné formácie odstranené.
- Rado O.
- Venoval sa prihrávke.
- Analýza algoritmov z CM_UNITED
o Sleduje sa 174 parametrov, ktoré majú vplyv na prihrávku
o Preberaný ich rozhodovací strom.
- Zostavený algoritmus, kde sa nepriatelia usporiadávajú podľa uhla a podľa vzdialenosti.
- Je potrebné vytvoriť rozhodovací algoritmus, na základe ktorého sa rozhodne, ktorému hráčovi bude smerovať nahrávka.
- Treba zahrnúť aj pozíciu protivníkovej brány.
- Roman
- Vytváral dokumentáciu opisujúcu jednotlivé moduly
Opis stretnutia
- Do budúceho stretnutia je potrebné mať vytvorený draft dokumentácie.
o Moduly treba opisovať z hľadiska implementácie a rozdelenia hráča na základe architektúry.
o Je potrebné okomentovať zdrojový kód.
o Upraviť makro na okomentovanie kódu.
o Okomentovanie modulov čo robia.
- Netreba držať spätnú kompatibilitu s predchádzajúcim serverom.
- Treba pridať informáciu, že server indikoval nejakú kolíznu situáciu. Bude to textová správa - nová trieda.
Úlohy do ďalšieho stretnutia
- Radovan Kostelník
- Vytvoriť dokument o zmenách v pravidlovom systéme.
- Vytvoriť dokument o riadení projektu
o prehľad úloh,
o komunikácie v tíme.
- Radoslav Otipka
- Vytvoriť dokument o základných schopnostiach, modelu sveta a KPDL player.
- Keď bude hotový model sveta, testovať základné schopnosti.
- Jozef Drgoňa
- Vytvoriť dokumentáciu k threadovému modelu + zvyšné časti.
- Vytvoriť dokumentáciu k riadeniu projektu
- Roman Kubaščík
- Vytvoriť dokumentáciu k modulom vizualizácie, logovania a základných schopností.
- Martin Spál
- Vytvoriť dokumentáciu k modulu Communication.
- Pridať informáciu, že server indikoval nejakú kolíznu situáciu.
- Anton Weissensteiner
Úlohy
ID |
Zodpovedný |
Popis úlohy |
Dátum dokončenia |
34 |
Rado Kostelník |
Update modelu sveta |
02.05.2002 |
34 |
Rado Kostelník |
Dokumentácia k modulu Decisions |
02.05.2002 |
35 |
Tono Weissensteiner |
Update polohy hráča na ihrisku |
02.05.2002 |
0 |
Jožo Drgoňa |
Výsledná dokumentácia |
10.05.2002 |
33 |
Roman Kubaščík |
Tvorba výslednej dokumentácie |
02.05.2002 |
0 |
Martin Spál |
Dokumentácia k modulu Communication |
02.05.2002 |
36 |
Rado Otipka |
Dokumentácia k modulu BasicSkills |
02.05.2002 |
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|