Zápis zo stretnutia č.11/LS
Zápis zo stretnutia číslo 11
Stretnutie11
Dátum18.4.2002 11:00 - 12:30
ZapisovalJožo Drgoňa
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
Téma stretnutia:
    Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh
Opis stretnutia
  • Rado K.
    • Implementoval rozhodovanie x pravidiel podľa priority. Ak je viac pravidiel s rovnakou prioritou, vyberá sa pravidlo na základe časovej známky.
    • Dá sa zvoliť používaný systém vyhodnocovania pravidiel.
    • Cachovanie termov, ktoré sa vyhodnocujú v jednom cykle. (Zatiaľ sa cache maže manuálne - vždy predtým, ako sa bude používať)
  • Jožo
    • Vytváral dokumentáciu opisujúcu históriu úprav pôvodného kódu a dôvody, ktoré k nim viedli.
    • Spolupracoval s RadoO na návrhu algoritmu na prihrávanie spoluhráčom.
  • Tóno
    • Pracoval na modeli sveta.
    • Opravil termy - priradil správnym objektom.
    • Zahrnul parametre do konfiguračného súboru.
    • Začal prerábať funkcie na zisťovanie polohy hráča, ktorý sa rozhoduje.
  • Maťo
    • Analyzoval nové herné metódy, ktoré poskytuje server a v našom hráčovi sa nepoužívali.
    • Dve skupiny herných módov
        o neboli uvažované, o neboli monitorované - v súčasnej implementácii sú už monitorované.
    • Treba sa opýtať Dana Novomeského, či pri portovaní servera neboli tieto herné formácie odstranené.
  • Rado O.
    • Venoval sa prihrávke.
    • Analýza algoritmov z CM_UNITED
        o Sleduje sa 174 parametrov, ktoré majú vplyv na prihrávku o Preberaný ich rozhodovací strom.
    • Zostavený algoritmus, kde sa nepriatelia usporiadávajú podľa uhla a podľa vzdialenosti.
    • Je potrebné vytvoriť rozhodovací algoritmus, na základe ktorého sa rozhodne, ktorému hráčovi bude smerovať nahrávka.
    • Treba zahrnúť aj pozíciu protivníkovej brány.
  • Roman
    • Vytváral dokumentáciu opisujúcu jednotlivé moduly
Opis stretnutia
  • Do budúceho stretnutia je potrebné mať vytvorený draft dokumentácie.
      o Moduly treba opisovať z hľadiska implementácie a rozdelenia hráča na základe architektúry. o Je potrebné okomentovať zdrojový kód. o Upraviť makro na okomentovanie kódu. o Okomentovanie modulov čo robia.
  • Netreba držať spätnú kompatibilitu s predchádzajúcim serverom.
  • Treba pridať informáciu, že server indikoval nejakú kolíznu situáciu. Bude to textová správa - nová trieda.
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Radovan Kostelník
    • Vytvoriť dokument o zmenách v pravidlovom systéme.
    • Vytvoriť dokument o riadení projektu
        o prehľad úloh, o komunikácie v tíme.
  • Radoslav Otipka
    • Vytvoriť dokument o základných schopnostiach, modelu sveta a KPDL player.
    • Keď bude hotový model sveta, testovať základné schopnosti.
  • Jozef Drgoňa
    • Vytvoriť dokumentáciu k threadovému modelu + zvyšné časti.
    • Vytvoriť dokumentáciu k riadeniu projektu
        o zápisy,
  • Roman Kubaščík
    • Vytvoriť dokumentáciu k modulom vizualizácie, logovania a základných schopností.
  • Martin Spál
    • Vytvoriť dokumentáciu k modulu Communication.
    • Pridať informáciu, že server indikoval nejakú kolíznu situáciu.
  • Anton Weissensteiner
    • Dokončiť model sveta.
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
34 Rado Kostelník Update modelu sveta 02.05.2002
34 Rado Kostelník Dokumentácia k modulu Decisions 02.05.2002
35 Tono Weissensteiner Update polohy hráča na ihrisku 02.05.2002
0 Jožo Drgoňa Výsledná dokumentácia 10.05.2002
33 Roman Kubaščík Tvorba výslednej dokumentácie 02.05.2002
0 Martin Spál Dokumentácia k modulu Communication 02.05.2002
36 Rado Otipka Dokumentácia k modulu BasicSkills 02.05.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00