Zápis zo stretnutia č.9/LS
Zápis zo stretnutia číslo 8
Stretnutie8
Dátum11.4.2002 11:00 - 12:30
ZapisovalMartin Spál
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
Téma stretnutia:
    Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh, spojenie implementovaných častí do jedného celku.
Opis stretnutia
  • Rado K.
    • vytvoril samostatný modul rozhodovania, ktorý
      • má nastarosti vyššie schopnosti
      • závisí od modelu sveta a od základných schopností
    • implementoval plánovanie akcií
    • oddelil kostru hráča, čím zanikol CLocalAgent
  • Jožo
    • venoval sa brankárovi a vylepšoval jeho vlastnosti
      • doteraz mu iba stál, teraz sa mu už aj hýbe
      • vie rozhodnúť, či vybehnúť
      • počíta si vzdialenosť, kam až vybehnúť
    • vytvoril vrchný strom rozhodovania pre brankára
  • Tóno
    • zmenil architektúru systému, aby systém podľa nastavenia pracoval buď ako multithread alebo singlethread
    • pracoval na modele sveta a oddelil ho do samostatného threadu
    • koordinoval prácu ostatných členov v tíme
  • Maťo
    • navrhol a následne implementoval novú architektúru tried v module na komunikáciu so serverom
      • základná trieda CPerception stratila časť svojej funkčnosti a preniesla ju na triedy z nej zdedené - CSeeMsg, CHearMsg, CSenceBody a CInitMsg
      • vznikla nová trieda CSeeMsg
    • upravoval a zjednodušoval aj ostatné triedy tohto modulu
    • zmenil funkčnosť v triede CServerMsgTranslator - parsovanie správ
    • upravil modul tak, že iba CserverMsgTranslator vie, na ktorej skutočnej strane hrá hráč a ostatné časti si myslia, že hrajú vždy iba vľavo a pohybujú sa v superlatívoch Home a Opponent
    • spolu s Romanom pripravil prezentáciu na RPvI a prezentoval
  • Rado O.
    • spolu s Tónom pracoval na modele sveta a úprave architektúry
    • upravoval triedy CServerConnection a CServerCommunicator v module Communication
  • Roman
    • pracoval na obrancovi
    • spolu s Jožom vytvoril rozhodovací strom pre brankára
    • spolu s Maťom pripravil prezentáciu na RPvI s prezentoval aj dosiahnuté výsledky na projekte
Priebeh stretnutia
  • p. Kapustík nás upozornil na uvažovanie voľných hráčov vo formáciách
  • Roman zohnal knihu k futbalu z knižnice FTVŠ a na základe toho, čo sa z nej dozvedel, navrhol
    • či by sme nemali zakomponovať do projektu rady brankára obrancom
    • uvažovať zmenu obrancov na útočníkov po nejakom čase
  • p. Kapustík nám vysvetľoval zmeny voči reálnemu futbalu a nasledovala búrlivá diskusia na túto tému
  • na základe nej sme sa dohodli, že navrhované veci nemá význam uvažovať
  • p. Kapustík nám rozprával o výsledkoch práce Jána Pidycha a navrhol, aby sme mu napísali a požiadali ho o najnovšiu verziu jeho práce - mohla by nám pomôcť pri nastavení našich rozhodovacích stromov
  • najúspešnejšie formácie u Pidycha boli prekvapivo 5-3-2 a 4-4-2
  • termín zápasu by mal byť niekedy medzi 15. a 21. májom, presne sa zatial nevie
  • tým sme ukončili oficiálne stretnutie, p. Kapustík odišiel a my sme sa vrhli na pospájanie jednotlivých častí kódu, aby tak vznikla konečne skompilovateľná verzia aktuálneho systému
  • vznikla verzia 3.00
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Radovan Kostelník
    • pripraviť podklad pre výber akcií
  • Radoslav Otipka
    • pracovať na algoritme driblovania
    • prepracovať základné schopnosti na nový model plánovania akcií
    • pracovať na integrácii nového modelu sveta do existujúceho kódu
  • Jozef Drgoňa
    • vytvoriť osnovu na druhú časť dokumentácie (nadpisy kapitol)
    • pomôcť Romanovi s brankárom a stromami
  • Roman Kubaščík
    • pokračovať na brankárovi a rozhodovacích stromoch
    • komentovať zdrojové súbory
  • Martin Spál
    • pomocť Tónovi s modelom sveta
    • pokračovať na vylepšovaní architektúry hráča
    • napísať dokument k upravenej komunikácii hráča so serverom
  • Anton Weissensteiner
    • pokračovať na modele sveta a zakomponovať do neho nové zmeny
    • riadiť zmeny v architektúre hráča
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
16 Rado Kostelník pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách 18.04.2002
3 Rado Otipka pracovať na algoritme vedenia lopty 18.04.2002
0 Jožo Drgoňa komentovať zdrojové súbory 18.04.2002
33 Jožo Drgoňa vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov 18.04.2002
0 Roman Kubaščík komentovať zdrojové súbory 18.04.2002
33 Roman Kubaščík vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov 18.04.2002
0 Martin Spál pracovať na integrácii nového modelu sveta do existujúceho kódu 18.04.2002
0 Tono Weissensteiner pracovať na integrácii nového modelu sveta do existujúceho kódu 18.04.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00