Zápis zo stretnutia číslo 8
Stretnutie | 8 |
Dátum | 11.4.2002 11:00 - 12:30 |
Zapisoval | Martin Spál |
Miestnosť | Softvérové štúdio |
Prítomní | |
Pedagóg | Ing. Ivan Kapustík |
Členovia tímu | Bc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál |
Prílohy |
|
Téma stretnutia:
Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh, spojenie implementovaných častí do jedného celku.
Opis stretnutia
- Rado K.
- vytvoril samostatný modul rozhodovania, ktorý
- má nastarosti vyššie schopnosti
- závisí od modelu sveta a od základných schopností
- implementoval plánovanie akcií
- oddelil kostru hráča, čím zanikol CLocalAgent
- Jožo
- venoval sa brankárovi a vylepšoval jeho vlastnosti
- doteraz mu iba stál, teraz sa mu už aj hýbe
- vie rozhodnúť, či vybehnúť
- počíta si vzdialenosť, kam až vybehnúť
- vytvoril vrchný strom rozhodovania pre brankára
- Tóno
- zmenil architektúru systému, aby systém podľa nastavenia pracoval buď ako multithread alebo singlethread
- pracoval na modele sveta a oddelil ho do samostatného threadu
- koordinoval prácu ostatných členov v tíme
- Maťo
- navrhol a následne implementoval novú architektúru tried v module na komunikáciu so serverom
- základná trieda CPerception stratila časť svojej funkčnosti a preniesla ju na triedy z nej zdedené - CSeeMsg, CHearMsg, CSenceBody a CInitMsg
- vznikla nová trieda CSeeMsg
- upravoval a zjednodušoval aj ostatné triedy tohto modulu
- zmenil funkčnosť v triede CServerMsgTranslator - parsovanie správ
- upravil modul tak, že iba CserverMsgTranslator vie, na ktorej skutočnej strane hrá hráč a ostatné časti si myslia, že hrajú vždy iba vľavo a pohybujú sa v superlatívoch Home a Opponent
- spolu s Romanom pripravil prezentáciu na RPvI a prezentoval
- Rado O.
- spolu s Tónom pracoval na modele sveta a úprave architektúry
- upravoval triedy CServerConnection a CServerCommunicator v module Communication
- Roman
- pracoval na obrancovi
- spolu s Jožom vytvoril rozhodovací strom pre brankára
- spolu s Maťom pripravil prezentáciu na RPvI s prezentoval aj dosiahnuté výsledky na projekte
Priebeh stretnutia
- p. Kapustík nás upozornil na uvažovanie voľných hráčov vo formáciách
- Roman zohnal knihu k futbalu z knižnice FTVŠ a na základe toho, čo sa z nej dozvedel, navrhol
- či by sme nemali zakomponovať do projektu rady brankára obrancom
- uvažovať zmenu obrancov na útočníkov po nejakom čase
- p. Kapustík nám vysvetľoval zmeny voči reálnemu futbalu a nasledovala búrlivá diskusia na túto tému
- na základe nej sme sa dohodli, že navrhované veci nemá význam uvažovať
- p. Kapustík nám rozprával o výsledkoch práce Jána Pidycha a navrhol, aby sme mu napísali a požiadali ho o najnovšiu verziu jeho práce - mohla by nám pomôcť pri nastavení našich rozhodovacích stromov
- najúspešnejšie formácie u Pidycha boli prekvapivo 5-3-2 a 4-4-2
- termín zápasu by mal byť niekedy medzi 15. a 21. májom, presne sa zatial nevie
- tým sme ukončili oficiálne stretnutie, p. Kapustík odišiel a my sme sa vrhli na pospájanie jednotlivých častí kódu, aby tak vznikla konečne skompilovateľná verzia aktuálneho systému
- vznikla verzia 3.00
Úlohy do ďalšieho stretnutia
- Radovan Kostelník
- pripraviť podklad pre výber akcií
- Radoslav Otipka
- pracovať na algoritme driblovania
- prepracovať základné schopnosti na nový model plánovania akcií
- pracovať na integrácii nového modelu sveta do existujúceho kódu
- Jozef Drgoňa
- vytvoriť osnovu na druhú časť dokumentácie (nadpisy kapitol)
- pomôcť Romanovi s brankárom a stromami
- Roman Kubaščík
- pokračovať na brankárovi a rozhodovacích stromoch
- komentovať zdrojové súbory
- Martin Spál
- pomocť Tónovi s modelom sveta
- pokračovať na vylepšovaní architektúry hráča
- napísať dokument k upravenej komunikácii hráča so serverom
- Anton Weissensteiner
- pokračovať na modele sveta a zakomponovať do neho nové zmeny
- riadiť zmeny v architektúre hráča
Úlohy
ID |
Zodpovedný |
Popis úlohy |
Dátum dokončenia |
16 |
Rado Kostelník |
pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách |
18.04.2002 |
3 |
Rado Otipka |
pracovať na algoritme vedenia lopty |
18.04.2002 |
0 |
Jožo Drgoňa |
komentovať zdrojové súbory |
18.04.2002 |
33 |
Jožo Drgoňa |
vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov |
18.04.2002 |
0 |
Roman Kubaščík |
komentovať zdrojové súbory |
18.04.2002 |
33 |
Roman Kubaščík |
vytvoriť špeciálne rozhodovanie pre útočníkov a obrancov |
18.04.2002 |
0 |
Martin Spál |
pracovať na integrácii nového modelu sveta do existujúceho kódu |
18.04.2002 |
0 |
Tono Weissensteiner |
pracovať na integrácii nového modelu sveta do existujúceho kódu |
18.04.2002 |
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|