Zápis zo stretnutia č.7/LS
Zápis zo stretnutia číslo 7
Stretnutie7
Dátum27.3.2002 11:00 - 12:00
ZapisovalJozef Drgoňa
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
Téma stretnutia:
    Informovanie o stave implementácie a rozdelenie práce na ďalší týždeň.
Opis stretnutia
  • Anton Weissensteiner
    • Opísal svoju prácu na modeli sveta, ktorý momentálne ešte nie je kompletne upravený podľa nami navrhnutej architektúry.
    • Spomenul, že zatiaľ nezačal pracovať na neurónovej sieti.
    • Kontroloval, či všetky implementované triedy sú potrebné.
    • Zaviedol novú hodnotu - neplatný vektor, čo umožňuje priamo vo vektore udržiavať informáciu o jeho platnosti. Toto zjednoduší testovanie platnosti vektora.
    • Taktiež odstraňuje používanie difúzneho vektora.
  • Martin Spál
    • Momentálne prerába komunikáciu hráča so serverom.
    • Rozdelil triedy do vlastných súborov v tom prípade, keď viacero tried bolo implementovaných v jednom.
    • Momentálne je oddelený ServerMessageTranslator
    • ServerCommunicator komunikuje už priamo so ServerConnection
    • Prezentoval svoj záujem oddeliť závislosti v zdrojovom kóde.
  • Radoslav Otipka
    • Pokračoval v implementácii driblovania. Vyskytol sa problém s tým, že hráč vidí loptu tam, kde sa vôbec nenachádza.
    • Zistil, že nadmerné točenie hráča je spôsobené tým, že sa dva krát vyhodnocuje strom.
    • Okrem toho bola implementovaná ďalšia verzia základnej schopnosti See.
  • Radovan Kostelník
    • Implementoval nastavovanie pozícií počas free Kick.
    • Odstraňoval chybu so synchronizáciou. Stará verzia hráča obnovuje vnútorný svet podľa toho, čo sa odosiela na server a nie podľa toho, čo server zasiela.
    • Prezentoval názor oddeliť knižnicu obsahujúcu triedu Cdispatch.
  • Roman Kubaščík, Jozef Drgoňa
    • Pracovali na rozhodovaní brankára uloženého v spoločnom rozhodovacom strome.
    • Implementovali termy a triedy potrebné pre realizáciu rozhodovania.
    • Vznikla prvá verzia rozhodovacieho stromu, ktorá zatiaľ umožňuje iba nastavovanie na pozíciu predpokladaného zachytenia lopty.
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Radovan Kostelník - implementovať stratégie pri FreeKick. Riešiť situáciu, keď v hre sa neinkrementuje čas.
  • Anton Weissensteiner - odstrániť difúzne vektory. Prerobiť vnútorný model sveta a s ním súvisiace triedy.
  • Jozef Drgoňa - implementovať rozhranie umožňujúce rozhodovanie brankára. Vytvoriť rozhodovací strom, ktorý bude realizovať rovnaké činnosti ako predchádzajúci brankár.
  • Martin Spál - pokračovať v prerábaní komunikácie so serverom.
  • Radoslav Otipka - Pokračovanie v implementácii základnej schopnosti driblovania a ostatných. Prerobenie základných schopností podľa novovytvoreného modelu sveta.
  • Roman Kubaščík - Implementácia hľadania lopty pre brankára. Spolupráca s Jozefom Drgoňom
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
16 Rado Kostelník pokračovať v práci na formáciách a strategických pozíciách 04.04.2002
3 Rado Otipka pracovať na algoritme vedenia lopty 27.03.2002
32 Jožo Drgoňa pracovať na brankárovi 04.04.2002
32 Roman Kubaščík pracovať na brankárovi 27.03.2002
33 Roman Kubaščík Rozhodovanie brankára 27.03.2002
21 Martin Spál Modul komunikácie so serverom 04.04.2002
31 Tono Weissensteiner Prerobiť model sveta 04.04.2002
25 Tono Weissensteiner Pracovať na integrácii neurónovej siete 27.03.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00