Zápis zo stretnutia č.5/LS
Zápis zo stretnutia číslo 5
Stretnutie5
Dátum14.3.2002 11:00 - 12:00
ZapisovalTono Weissensteiner
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
Téma stretnutia:
    Informovanie o priebežnom stave rozpracovaných úloh.
Úlohy z minulého stretnutia
  • Jožo overil synchronizáciu rozhodovania hráča voči správe sense_body. Doplnil obnovovanie stavu sveta na základe správy sense_body, hráč sa zrýchlil približne o 10% (úloha splnená)
  • Rado K. pripravil stránku o priebežnom stave jednotlivých modulov hráča (úloha je splnená) vytvoril kostru pre modul strategického rozhodovania, treba ju 'naplniť' pravidlami
  • Tóno dokončil modul LogManager, umožňujúci selektívne logovanie (úloha je ukončená) zvýšil efektívnosť modulu RuleParser, doplnil vytváranie logov o vyhodnocovaní pravidiel (úloha je ukončená) odstránil podstatnú časť memory leakov v kóde hráča, spôsobených tým, že reaktívne schopnosti hráča higherSkills neboli nakonci deštruované. Memory leaky sa v kóde ešte nachádzajú, úloha zostáva otvorená. vytvoril modul NeuralNetwork a začal práce na integrácii neurónových sietí do aplikácie hráča (úloha zostáva otvorená)
  • Maťo vytvoril modul WorldModel, v ktorom sa nachádza vnútorný model sveta (úloha ešte zostáva otvorená) triedu CLocalAgent premiestnil do samostatného súboru Player.cpp a Player.h v projete KPDLPlayer, čím odstránil väčšinu závislostí modulu WorldModel od zvyšku aplikácie
  • Roman dopracoval dokument k správam protokolu 7 (úloha splnená) vytvoril modul s nískoúrovňovými funkciami hráča (úloha zostáva otvorená)
  • Rado O. pracoval na algoritme vedenia lopty. Hráč kope do lopty tak, aby v nasledujúcom kroku zostala ešte v jejho kickable area, potom sa za ňou rozbehne. Stáva sa, že mu lopta utečie. Poradie akcií by preto bolo vhodné vymeniť (úloha zostáva otvorená)
Opis stretnutia
  • pri otáčaní hráč stráca na približne jeden cyklus orientáciu na ihrisku (vizerá to tak, ako keby bol ešte otočený niekam inam)
  • metóda Deliberate triedy CLocalAgent vykonáva dve nesúvisiace činnosti, ktoré by bolo vhodné oddeliť
    • obnova údajov v modeli sveta
    • rozhodovanie hráča
  • pán Kapustík nám ponúkol možnosť spolupráce s jeho diplomantom Jánom Pidychom, ktorý vo svojej diplomovke rieši strategické rozhodovanie. Ján Pidych analyzoaval formácie, ktoré rozdelil na
    • globálne
    • skupinové; tieto sú efektívne pri rozohrávaní
  • zintegrovali sme hráča verzie 2.10
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Poznámky
    • do dvoch týždňov by sme mali začať dokumentovať časti hráča, ktoré sú už hotové
Úlohy do ďalšieho stretnutia
  • Radovan Kostelník
    • kontaktovať Jána Pidycha ohľadom našej spolupráce
    • pracovať strategickom rozhodovacom strome
    • vytvoriť formácie
  • Radoslav Otipka
    • pracovať na algoritme vedenia lopty
    • publikovanie stavu základných schopností
  • Jozef Drgoňa
    • odstrániť problém straty orientácie hráča na ihrisku počas otáčania
    • pracovať na schopnosti vedenia lopty
  • Roman Kubaščík
    • dorobiť modul nízkoúrovňových funkcií hráča
    • spolu s Maťom vytvoriť modul pre vizualizáciu stavu vnútorného sveta
  • Martin Spál
    • dorobiť modul WorldModel
    • spolu s Maťom vytvoriť modul pre vizualizáciu stavu vnútorného sveta
  • Anton Weissensteiner
    • pracovať na integrácii neurónovej siete
    • pracovať na odstránení memory leakov, ktoré vznikajú počas spustenia aplikácie hráča
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
26 Rado Kostelník kontaktovať Jána Pidycha ohľadom našej spolupráce 21.03.2002
16 Rado Kostelník pracovať strategickom rozhodovacom strome ( formácie hráčov ) 21.03.2002
3 Rado Otipka pracovať na algoritme vedenia lopty 14.03.2002
29 Jožo Drgoňa odstrániť problém straty orientácie hráča na ihrisku počas otáčania 21.03.2002
30 Roman Kubaščík Dorobiť modul nízkoúrovňových funkcií hráča 21.03.2002
31 Roman Kubaščík Modul pre vizualizáciu stavu vnútorného sveta 21.03.2002
21 Martin Spál dorobiť modul WorldModel 21.03.2002
31 Martin Spál Modul pre vizualizáciu stavu vnútorného sveta 21.03.2002
25 Tono Weissensteiner Pracovať na integrácii neurónovej siete 21.03.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00