Zápis zo stretnutia číslo 2
Stretnutie | 2 |
Dátum | 21.2.2002 11:00 - 12:00 |
Zapisoval | Rado Kostelník |
Miestnosť | Softvérové štúdio |
Prítomní | |
Pedagóg | Ing. Ivan Kapustík |
Členovia tímu | Bc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál |
Prílohy |
|
Téma stretnutia:
Strategické rozhodovanie hráča - návrh a implementácia, spracovanie správ protokolu č.7, implementácia rozšíreného prístupu k atribútom z modelu sveta
Opis stretnutia
- Jožo
- referoval o svojich zmenách vo výslednej dokumentácii za zimný semester
- spomenul, že napísal reakciu na posudok na prototyp
- Rado K.
- predstavil spôsob rozšíreného pristupovania k atribútom objektov v modeli svetaPríloha 2
- implementácia pomocu abstraktnej triedy CDispatch, ktorá bude umožňovať prístup k atribútom pomocou ich mien
- viacnásobné odkazy v cestách (napr. me.nearestplayer.distance) riešiť pomocou vnorených volaní tj. objekt me dostane nearestplayer.distance, zistí hodnotu nearestplayer a od tohto objektu zistí atribút distance, ktorý sa už ďalej nedá rozvinúť
- návratová hodnota bude string
- nutnosť vytvorenia monikera, ktorý bude vracať referencie na globálne objekty (napr. ball, goal, me)
- návrh strategického rozhodovania hráča
- pomocou rozhodovacieho stromu na vyššej úrovni sa budú meniť globálne premenné, ktoré určujú stav hry (napr. útok/obrana, formácia)
- globálne premenné bude možné použiť pri rozhodovaní na nižších úrovniach aj interne, napr. v základných schopnostiach
- Romanova pripomienka: premenné by mohol pomocou say nastavovať aj coach, príp. brankár
- Tono
- spolu s Maťom revidovali kód hráča s cieľom zrýchliť vykonávanie
- Tono navrhne spôsob, akým by sa dali selektívne vypínať logy v rôznych moduloch - cieľ - zvýšiť modularitu
- venoval sa optimalizácii hlavičkových súborov
- všetky hlavičky v stdafx.h
- moduly, ktoré sú vo vývoji stačí includovať v mieste použitia, po finalizácii vložiť do stdafx.h
- Roman
- študoval protokol verzie 7
- pri inicializácii sú 3 nové správy, správy pre heterogénneho hráča
- ostatní členovia sa zhodli, že túto problematiku je treba riešiť v prípade, že zostane čas
- návrh riešenia: vytvoriť samostatné parsery pre správy protokolov 6 a 7, ktoré budú potomkami jednej abstraktnej triedy
- Rado O.
- venoval sa zlepšovaniu základných schopností hráča
- otáčanie krku pri behu, aby mohol sledovať situáciu - návrh riešenia: parametrizovať triedu CRun, príp. CDribble
- chcel by zlepšiť podporu pre zmenu zorného uhla hráča
- študoval možnosti paralelného vykonávania akcií nôh, krku a úst
- p. Kapustík
- odporúča zaoberať sa analýzou konkrétnych herných situácií
- treba vyšpecifikovať rozhodovanie sa v konkrétnych situáciách, príp. upraviť koeficienty
- brať do úvahy stratégiu
Úlohy
ID |
Zodpovedný |
Popis úlohy |
Dátum dokončenia |
8 |
Radovan Kostelník |
implementovať interface pre prístup k atribútom z modelu sveta. |
28.02.2002 |
9 |
Radoslav Otipka |
analyzovať a implementovať paralelné vykonávanie akcií |
28.02.2002 |
10 |
Radoslav Otipka |
implementovať schopnosť hráča meniť uhol pohľadu |
07.03.2002 |
11 |
Jozef Drgoňa |
Dokončiť úpravy na dokumentácii |
28.02.2002 |
12 |
Tono Weissensteiner |
Navrhnúť a implementovať systém selektívneho logovania |
07.03.2002 |
13 |
Martin Spál |
Navrhnúť a implementovať systém selektívneho logovania |
07.03.2002 |
7 |
Roman Kubaščík |
Implementovať parser pre protokol verzie 7. |
28.02.2002 |
Last modified
01.01.1970 00:01:00
|