Zápis zo stretnutia č.2/LS
Zápis zo stretnutia číslo 2
Stretnutie2
Dátum21.2.2002 11:00 - 12:00
ZapisovalRado Kostelník
MiestnosťSoftvérové štúdio
Prítomní
PedagógIng. Ivan Kapustík
Členovia tímuBc. Jozef Drgoňa, Bc. Radovan Kostelník, Bc. Roman Kubaščík, Bc. Radoslav Otipka, Bc. Anton Weissensteiner, Bc. Martin Spál
Prílohy
1 Tento zápis (Microsoft Word)
2 Opis rozsireneho modelu pristupu k atributom
Téma stretnutia:
    Strategické rozhodovanie hráča - návrh a implementácia, spracovanie správ protokolu č.7, implementácia rozšíreného prístupu k atribútom z modelu sveta
Opis stretnutia
  • Jožo
    • referoval o svojich zmenách vo výslednej dokumentácii za zimný semester
    • spomenul, že napísal reakciu na posudok na prototyp
  • Rado K.
    • predstavil spôsob rozšíreného pristupovania k atribútom objektov v modeli svetaPríloha 2
      • implementácia pomocu abstraktnej triedy CDispatch, ktorá bude umožňovať prístup k atribútom pomocou ich mien
      • viacnásobné odkazy v cestách (napr. me.nearestplayer.distance) riešiť pomocou vnorených volaní tj. objekt me dostane nearestplayer.distance, zistí hodnotu nearestplayer a od tohto objektu zistí atribút distance, ktorý sa už ďalej nedá rozvinúť
      • návratová hodnota bude string
      • nutnosť vytvorenia monikera, ktorý bude vracať referencie na globálne objekty (napr. ball, goal, me)
    • návrh strategického rozhodovania hráča
      • pomocou rozhodovacieho stromu na vyššej úrovni sa budú meniť globálne premenné, ktoré určujú stav hry (napr. útok/obrana, formácia)
      • globálne premenné bude možné použiť pri rozhodovaní na nižších úrovniach aj interne, napr. v základných schopnostiach
      • Romanova pripomienka: premenné by mohol pomocou say nastavovať aj coach, príp. brankár
  • Tono
    • spolu s Maťom revidovali kód hráča s cieľom zrýchliť vykonávanie
    • Tono navrhne spôsob, akým by sa dali selektívne vypínať logy v rôznych moduloch - cieľ - zvýšiť modularitu
    • venoval sa optimalizácii hlavičkových súborov
      • všetky hlavičky v stdafx.h
      • moduly, ktoré sú vo vývoji stačí includovať v mieste použitia, po finalizácii vložiť do stdafx.h
  • Roman
    • študoval protokol verzie 7
      • pri inicializácii sú 3 nové správy, správy pre heterogénneho hráča
      • ostatní členovia sa zhodli, že túto problematiku je treba riešiť v prípade, že zostane čas
    • návrh riešenia: vytvoriť samostatné parsery pre správy protokolov 6 a 7, ktoré budú potomkami jednej abstraktnej triedy
  • Rado O.
    • venoval sa zlepšovaniu základných schopností hráča
      • otáčanie krku pri behu, aby mohol sledovať situáciu - návrh riešenia: parametrizovať triedu CRun, príp. CDribble
      • chcel by zlepšiť podporu pre zmenu zorného uhla hráča
    • študoval možnosti paralelného vykonávania akcií nôh, krku a úst
  • p. Kapustík
    • odporúča zaoberať sa analýzou konkrétnych herných situácií
      • treba vyšpecifikovať rozhodovanie sa v konkrétnych situáciách, príp. upraviť koeficienty
      • brať do úvahy stratégiu
Úlohy
ID Zodpovedný Popis úlohy Dátum dokončenia
8 Radovan Kostelník implementovať interface pre prístup k atribútom z modelu sveta. 28.02.2002
9 Radoslav Otipka analyzovať a implementovať paralelné vykonávanie akcií 28.02.2002
10 Radoslav Otipka implementovať schopnosť hráča meniť uhol pohľadu 07.03.2002
11 Jozef Drgoňa Dokončiť úpravy na dokumentácii 28.02.2002
12 Tono Weissensteiner Navrhnúť a implementovať systém selektívneho logovania 07.03.2002
13 Martin Spál Navrhnúť a implementovať systém selektívneho logovania 07.03.2002
7 Roman Kubaščík Implementovať parser pre protokol verzie 7. 28.02.2002
Last modified 01.01.1970 00:01:00