Číslo Dátum Download
1.
Dňa 20. 10. 1999 Zapis1 (*.ZIP)
2.
Dňa 27. 10. 1999 Zapis2 (*.ZIP)
3.
Dňa 3. 11. 1999 Zapis3 (*.ZIP)
4.
Dňa 10. 11. 1999 Zapis4 (*.ZIP)
5.
Dňa 17. 11. 1999 Zapis5 (*.ZIP)
6.
Dňa 24. 11. 1999 Zapis6 (*.ZIP)
7.
Dňa 1. 12. 1999 Zapis7 (*.ZIP)
8.
Dňa 8. 12. 1999 Zapis8 (*.ZIP)

 

Číslo Dátum Download
9.
Dňa 22. 2. 2000 Zapis9 (*.ZIP)
10.
Dňa 29. 2. 2000 Zapis10 (*.ZIP)
11.
Dna 7. 3. 2000 Zapis11 (*.ZIP)
12.
Dňa 14. 3. 2000 Zapis12 (*.ZIP)
13.
Dňa 21. 3. 2000 Zapis13 (*.ZIP)
14.
Dňa 28. 3. 2000 Zapis14 (*.ZIP)
15.
Dňa 4. 4. 2000 Zapis15 (*.ZIP)
16.
Dňa 11. 4. 2000 Zapis16 (*.ZIP)
17.
Dňa 18. 4. 2000 Zapis17 (*.ZIP)
18.
Dňa 2. 5. 2000 Zapis18 (*.ZIP)
19.
Dňa 9. 5. 2000 Zapis19 (*.ZIP)

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 1
Dátum 20.10.1999
Počet strán 1 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Téma stretnutia určená harmonogramom:
Rozdelenie úloh, vytvorenie plánu projektu, analýza problému (špecifikácia požiadaviek, štúdium problematiky)

 

Priebeh stretnutia:
  1. Konzultujúci pedagóg informoval tím o produktoch dvoch tímov z minulého školského roku 1998/1999, ktoré sa zaoberali problematikou s názvom Katedrový informačný systém so zameraním na podporu tvorby rozvrhu, pričom ako lepší bol označený tím č.2.
  2. Bol vykonaný náhľad na vytlačené dokumentácie, s ktorého sa usúdilo použiť zakladač pre udržiavanie dokumentácie. Pri tejto príležitosti bolo Ing. Kapustíkom poukázané na nevyhnutnosť odovzdať každý dokument dvojmo, kvôli kópii pre konkurenčný tím. Ďalej Ing. Kapustík vymenoval kontrolné body pre odovzdanie potrebných dokumentov a iných produktov tímu.
  3. Konzultujúci pedagóg predviedol tímu niektoré funkcie prototypu vytvoreného tímom č.2
  4. Prebehlo rozdelenie funkcií pre jednotlivých členov v rámci tímu, kde Martin Mišák bol zvolený ako vedúci tímu (vzhľadom na jeho organizačné schopnosti), Rastislav Samák za správcu WWW stránky, Alexander Ješenko ako zapisovateľ priebehu stretnutí tímu, Andrej Haršáni ako správca dokumentácie (jednotná úprava, tlač dokumentov, prípadné upozornenie na doposiaľ chýbajúce dokumenty).
  5. Rozdelenie si dokumentácie produktov tímov z minulého roka, podľa tímu, medzi členov tímu na preštudovanie (M. Mišák, J. Schindler si vybrali tím č.1 a A. Haršáni, A. Ješenko, R. Samák si zvolili tím č.2).

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Pripravenie popisu dokumentácie systémov minuloročných tímov
  2. Vytvorenie tímovej WWW stránky
  3. Zaobstaranie zakladačov na udržiavanie dokumentácie

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 2
Dátum 27.10.1999
Počet strán 3 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Boli vytvorené práce obsahujúce popis významných častí dokumentov minuloročných tímov, spolu s pripomienkami. Odovzdanie úplného popisu bolo preložené na ďalšie stretnutie.
  2. R. Samák predviedol prototyp WWW stránky a vyslovil možnosť doplnenia spoločného priestoru pre výmeny tímových správ s prístupom aj pre pedagogického vedúceho
  3. Vzhľadom na skutočnosť, že nebolo možné získať zakladače, tieto budú musieť byť zakúpené (úloha pre A. Haršániho).

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Analýza problému, hrubý návrh riešenia.

 

Priebeh stretnutia:
  1. Pedagogický vedúci poukázal na nevyhnutnosť členiť úlohy v rámci tímu
  2. Možnosť prevziať všetko od predchádzajúcich tímov okrem dokumentácie
  3. Treba odovzdať dokumentáciu špecifikácie riešenia spolu s hrubým návrhom najneskôr do štvrtka v 8. týždni. Hodnotiť prácu nášho tímu bude iný tím, než ktorý odovzdal svoju prácu nám.
  4. Poznámky k tvorbe dokumentácie na analýzu a  návrh (vzhľadom na prácu predchádzajúceho tímu):
        1. Analýza:
        2. čo chýba v analýze predchádzajúceho tímu
        3. čo nie je jasné zo spomenutej dokumentácie
        4. pozretie podrobnej špecifikácie požiadaviek, doplnenie
        5. Návrh:
  5. čo je dobré, čo sa dá prevziať, čo je slabo opísané
  6. Pedagogický vedúci sa vyjadril aj k implementácii:
  7. čo mienili implementovať a čo naozaj implementovali, doplnenie naviac ľahko zhotoviteľných častí (vzhľadom na prácu predchádzajúceho tímu)
  8. ako sa zhoduje implementácia s návrhom
  9. od minuloročného tímu prebrať najmä správu študentov, rozdelenie do krúžkov (dobre navrhnuté rozdelenie osôb do skupín)
  10. Zainteresovaní ľudia v sledovanom procese: Ing. Bieleková, prom. mat. Husárová, RNDr. Galan (spoločné priestory). Stretnutia s týmito ľuďmi bude treba naplánovať až na základe určenia si nejasností. Pri týchto schôdzkach treba vytvárať protokoly z rozhovorov.
  11. Identifikované rozšírenia:
    1. zadania požiadaviek súvisiacich s výučbou predmetu – doplnenie poznámok k predmetu ako vopred určených požiadaviek (napr. meotar) a neznámych požiadaviek
    2. prihlasovanie študentov na predmet – vytvorenie študijných plánov študentov, pričom každý študent by mal mať vlastné heslo
    3. doteraz uvažovaný rozvrh iba na jeden týždeň. Potrebné rozšírenie systému na viactýždňový rozvrh. Príklad na potrebu viactýždňového rozvrhu je predmet tímový projekt, kde sú najprv naplánované spoločné stretnutia na určitý deň, ktorý možno vopred určiť, na rozdiel od spoločných stretnutí tímov, ktoré sú známe až po vytvorení tímov a pridelení témy.
    4. požadované generovanie rozvrhu skúšok Samotné generovanie rozvrhu nie je požadované, avšak jeho včlenenie je ponechané na zváženie členmi tímu. Ing. Kapustík k tejto téme bližšie poznamenal:
    5. treba poznať požiadavky, z ktorých sa má generovať rozvrh
    6. niektoré vymenované pravidlá:
    7. implicitné (nemožno mať v celku viac ako 6 hodín, ...)
    8. explicitné (subjektívne požiadavky)
    9. zavadene priorít, ak nemožno vygenerovať rozvrh bez kolízie
    10. umožnenie generovať ďalšie kombinácie
  12. Potrebné riešiť definovanie nadväznosti predmetov, umožnenie kontroly pomocou uchovávania absolvovaných predmetov
  13. Podpora modifikovania údajov viacerými používateľmi naraz. Definovanie privilégií študent, rozvrhár, ...
  14. Korigovanie katedrového rozvrhu rozvrhárom fakulty, ktorý by pôsobil v tomto smere ako vrchná autorita. Pri individuálnych rozvrhároch by bol problém, kto môže komu meniť rozvrh
  15. Komunikovať s iným tímom, napr. vymieňaním si dokumentácie (konkurenčný je tím č. 9)

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Pripravenie recenzii dokumentácii predchádzajúcich tímov
    • Rozdelenie vytvorenia recenzií na dokumenty predchádzajúcich tímov:
      1. tím č. 1:
        • analýza a návrh: J. Schindler
        • implementácia: M. Mišák
      2. tím č.2:
        • analýza: A. Haršáni
        • návrh: A. Ješenko
        • implementácia: R. Samák
  1. Dopracovanie tímovej WWW stránky a jej zverejnenie
  2. Vytvorenie analýzy a hrubého návrhu rozšírení s nasledovným rozdelením na členov tímu:
    • viactýždňový rozvrh (M. Mišák, R. Samák)
    • analýza formulára pre zadávanie požiadaviek na predmet (M. Mišák, R. Samák)
    • rozvrh skúšok (A. Haršáni)
    • študijný plán (A. Ješenko, J. Schindler)
  1. Zakúpiť zakladače na dokumenty

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 3
Dátum 3.11.1999
Počet strán 2 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Recenzie dokumentácií boli odovzdané, okrem recenzie týkajúcej sa časti implementácie od minuloročného tímu č.2 (neprístupné ASP súbory)
  2. Ešte nekompletná tímová WWW stránka bola predbežne zverejnená (obsahuje časti: ponuka, členovia tímu, zápis zo stretnutia č.1)
  3. Vytvorená bola analýza a hrubý návrh, formulára pre zadávanie požiadaviek na predmet a viactýždňového rozvrhu. Ostatné rozšírenia sú vo fáze dokončenia hrubého návrhu.
  4. Bol zakúpený zakladač na dokumenty, treba dodať ešte jeden

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Analýza problému, hrubý návrh riešenia

 

Priebeh stretnutia:
  1. Možnosť prevzatia potrebných informácií z dokumentácie minuloročných tímov časti špecifikácia požiadaviek. Jeden z dôvodov prevzatia je splnenie minimálnej funkčnosti. Doplnenie o nami špecifikované požiadavky.
  2. Prezentovanie analýzy a hrubého návrhu formulára pre zadávanie požiadaviek na predmet a viactýždňového rozvrhu (M. Mišák, R.Samák). Navrhnutý formát formulára ešte obsahuje nedostatky (ak predmet nie je otvorený – nezadávajú sa požiadavky, definovanie výučby každý druhý týždeň,...).
  3. Rozhodnutie, čo bude implementované: podľa náročnosti, vzhľadom na nutnosť úrovne dokončenia.
  4. Efektívne presúvanie kolidujúcich častí rozvrhu pri jeho tvorbe.
  5. V prototype nutné implementovať aj niektoré funkcie, nielen vytvorenie ukážok používateľského rozhrania

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Odovzdanie recenzie na časť implementácia minuloročného tímu č.2
  2. Vytvorenie kompletnej tímovej WWW stránky
  3. Dokúpenie ďalšieho zakladača na dokumenty
  4. Vytvorenie nasledujúcich častí dokumentácie (s rozdelením úloh)
    1. Úvod (J. Schindler)
    2. Plán projektu (M. Mišák)
    3. Analýza
      1. Analýza súčasného stavu (M. Mišák)
      2. Analýza požadovaných rozšírení (A. Haršáni)
    4. Kontextový diagram (A. Ješenko)
    5. Špecifikácia funkcií systému (podľa rozdelenia rozšírení, viď stretnutie č.2, bod 6)
    6. Špecifikácia údajov v systéme (podľa rozdelenia rozšírení, viď stretnutie č.2, bod 6)
    7. Špecifikácia správania systému (podľa rozdelenia rozšírení, viď stretnutie č.2, bod 6)
    8. Ďalšie požiadavky a ohraničenia (J. Schindler)

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 4
Dátum 10.11.1999
Počet strán 2 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Recenzia na časť implementácia minuloročného tímu č.2 odovzdaná
  2. Tímová WWW stránka vytvorená
  3. Ďalší zakladač na dokumenty bol zakúpený
  4. Všetky časti dokumentácie vytvorené

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Odovzdanie dokumentácie špecifikácie riešenia spolu s hrubým návrhom ,1. kontrolný bod WWW stránky

 

Priebeh stretnutia:
  1. Dňa 11.11.1999 bude nami vytvorená dokumentácia odovzdaná tímu č.7 a Ing. Kapustíkovi. Preberať budeme dokumentáciu od tímu č.9.
  2. Preberací protokol by mal obsahovať časti charakterizované otázkami: kto, kde, kedy, od koho (za tím sa podpisuje vedúci tímu), čo bolo prevzaté (obsah dokumentácie, poznámky pre chýbajúce časti). Môže byť v písomnej forme. Nutné priložiť ho k dokumentácii.
  3. K vytvoreniu posudku na dokumentáciu tímu č.9:
    1. Sledované vlastnosti:
      1. formálna (gramatická) stránka
        1. množstvo chýb, početnosť jednotlivých chýb
        2. vzhľad, štruktúra (zhoda obsahu s rozdelením), prehľadnosť (najmä obrázky, veľa vecí naraz, zlé názvy, zduplikované) dokumentácie
      2. obsahová stránka
        1. dokument má všetko, čo má mať
        2. správnosť informácii (chýbajúce zdôvodnenie => nemožno určiť správnosť)
        3. plusy / mínusy
          1. plus (možný prínos pre nás) – perfektný nápad, vhodná štruktúra
          2. mínus – chýba, nezdôvodnené, zle zdokumentované, logicky nesprávne
    2. Zdôvodnenie na každý plus alebo mínus
    3. Ku všetkým kapitolám popis
    4. Navrhnutie riešenia
    5. Posudky dvojmo
    6. Vyjadrenie sa k posudku dvojmo (k formálnej stránke sa nevyjadruje, na obsahovú stránku treba reagovať)

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Vypracovanie posudku na dokumentáciu tímu č.9. Rozdelenie posudzovaných častí:
    1. Analýza (J. Schindler)
    2. Špecifikácia a ostatné (M. Mišák)
    3. Návrh a zápisy zo stretnutí (A. Ješenko)

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 5
Dátum 17.11.1999
Počet strán 1 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Posudok na dokumentáciu tímu č.9 bol vytvorený.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Odovzdanie posudku špecifikácie a hrubého návrhu iného tímu

Všetky časti týkajúce sa stretnutia boli členmi tímu prejednané mimo miestnosti určenej na stretnutie (formou elektronickej pošty).

 

Priebeh stretnutia:
  1. Dňa 17.11.1999 sa stretnutie nekonalo z dôvodu rektorského voľna na ten deň vyhláseného.
  2. Odovzdanie posudku na špecifikáciu a hrubý návrh iného tímu bolo naplánované na štvrtok 18.11.1999.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Vytvorenie dokumentu vyjadrujúceho sa k posudku od tímu č.7.
  2. Vypracovanie predbežných vzhľadov stránok, týkajúcich sa identifikovaných rozšírení.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 6
Dátum 24.11.1999
Počet strán 1 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Vyjadrenie k posudku od tímu č.7 nebolo zatiaľ poskytnuté.
  2. Úloha presunutá do ďalšieho stretnutia

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Dopracovanie zistených nedostatkov a návrh prototypu vybraných častí

 

Priebeh stretnutia:
  1. Diskusia k posudku od tímu č.7.
    1. Hodnotenie:
      1. WWW stránka: 9 bodov (max. 10 bodov)
      2. Dokumentácia: 54 bodov (max. 60 bodov)
      3. Posudok: 14 bodov (max. 15 bodov)
  2. Posudok a preberací protokol sa doplní ako príloha, vyjadrenie treba vložiť do dokumentácie, ktorá sa priamo neopravuje.
  3. Dokumentáciu a prototyp treba odovzdať v 12. týždni. Všetky dokumenty nutné vypracovať dvojmo (elektronické médium v dvoch kusoch s popisom jeho obsahu).
  4. K prototypu:
    1. Rozdelenie:
      1. Nové obrazovky pre rozšírenia. Uviesť pomoc pre používateľa (popísanie správania sa systému na podnet od používateľa).
      2. Príklady na vybranú technológiu pre implementáciu.
      3. Uživateľská príručka k prototypu
    2. Možno vytvoriť statické stránky poprepájané napevno.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Dopracovanie vyjadrenia k posudku od tímu č.7 a jeho predloženie v papierovej forme.
  2. Rozdelenie úloh do ďalšieho stretnutia:
    1. Úvodné menu, editovanie rozvrhu semestra (R. Samák)
    2. Prezeranie, editovanie rozvrhu skúšok (A. Haršáni)
    3. Prezeranie, vypĺňanie, editovanie, tvorba, kontrola študijného plánu (J. Schindler, A. Ješenko)
    4. Prezeranie, editovanie požiadaviek na predmet (M. Mišák)

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 7
Dátum 1.12.1999
Počet strán 1 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Vyjadrenie k posudku od tímu č.7 bolo dopracované do konečného stavu a bude zatiaľ zverejnené v elektronickej forme na WWW stránke.
  2. Úloha je presunutá do ďalšieho stretnutia, pričom doteraz boli vytvorené tieto HTML stránky:
    1. Úvodné menu, editovanie rozvrhu semestra
    2. Prezeranie, editovanie požiadaviek na predmet

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia prototypu vybraných častí

 

Priebeh stretnutia:
  1. Nutné odovzdať prototyp a príručku do 13. hodiny vo štvrtok 9.12.1999.
  2. Prototyp sa bude prezentovať všetkým konkurenčným tímom. Prezentácia a vlastnosti prototypu budú ohodnotené a uvedené do posudku, ktorý bude potrebné vytvoriť na prácu tímu č.9.
  3. Vytvorenie zoznamu chýb zistených v produkte minuloročného tímu č.2 (jeho zverejnenie na WWW aj pre konkurenčné tímy).
  4. Predvedenie vytvorených HTML stránok prototypu.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Vytvorenie prototypu podľa rozdelenia uvedeného v úlohe č. 16. zo 6. stretnutia, ktorého súčasťou musí byť aj používateľská príručka.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 8
Dátum 8.12.1999
Počet strán 1 Čas 15:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:
  1. Vytvorené boli tieto HTML stránky spolu s užívateľskou príručkou:
    1. Úvodné menu, editovanie rozvrhu semestra (R. Samák)
    2. Prezeranie, editovanie rozvrhu skúšok (A. Haršáni)
    3. Prezeranie, vypĺňanie, tvorba, kontrola študijného plánu (J. Schindler, A. Ješenko)
    4. Prezeranie, editovanie požiadaviek na predmet (M. Mišák)

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Odovzdanie prototypu vybraných častí systému spolu s dokumentáciou a používateľská prezentácia prototypu

 

Priebeh stretnutia:
  1. Kontrola správnosti jednotlivých stránok prototypu. Integrácia vytvorených častí prototypu do celku a overenie funkčnosti.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Dopracovanie chýbajúcich častí prototypu a používateľskej príručky.
  2. Zverejnenie prototypu spolu s používateľskou príručkou na tímovej WWW stránke.
  3. Odovzdanie dokumentácie, prototypu a jeho prezentovanie tímu č.9.

 

Letny semester

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 9
Dátum 22.2.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Alexander Ješenko

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

18. – 20. Prototyp a používatelská prírucka bola vytvorená. Prezentácia prototypu sa uskutočnila 12.12.1999 v miestnosti D07b. Dokumentácia bola odovzdaná Ing. Kapustíkovi a tímu č. 9.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Zhodnotenie výsledkov ZS, doplnenie a dopracovanie zistených nedostatkov, plán na LS a rozdelenie úloh

 

Priebeh stretnutia:
  1. Odovzdanie dokumentácie a produktu posledný týždeň semestra. Rezerva pre možné posledné úpravy (produkt dokončený predposledný týžden).
  2. Prezentovanie dosiahnutých výsledkov na každom stretnutí.
  3. Upozornenie na možné chyby v použitých prostriedkoch.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Vytvoriť plán na letný semester.
  2. Rozdelenie úloh do ďalšieho stretnutia
    1. Javascript, dynamické schopnosti (A. Haršáni, R. Samák)
    2. Fyzický dátový model (A. Ješenko, M. Mišák)
    3. Odozva na posudok tímu c. 7 (J. Schindler)

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 10
Dátum 29.2.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

21. - 22. Plán na letný semester bol vytvorený a bude umiestnený na stránke. Takisto bol prezentovaný fyzický dátový model systému a bola vytvorená odozva na posudok na prototyp.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Zakomponovanie zmien do dokumentácie ZS, podrobný návrh, plán integrácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Hodnotenie:
        1. WWW stránka: 8 bodov (max. 10 bodov)
        2. Posudok: 13 bodov (max. 15 bodov)
        3. Prezentácia:59 bodov (max. 60 bodov)
  2. Konzultovanie vytvoreného fyzického modelu
  3. Preberanie problematiky bezpečnej komunikácie so serverom. Netreba implementovať kryptovanie hesla, ale v dokumentácii by sa mali nachádzať možné riešenia problému (SSL, HTTPS…)

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Definícia ohraničení a štandardov (A. Haršáni, R. Samák)
  2. Definícia konečnej architektúry systému a podrobný návrh modulov (A. Ješenko, J. Schindler)
  3. Tvorba databázy (M. Mišák)

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 11
Dátum 7.3.2000
Pocet strán 2 Cas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

23. - 25. Definícia štandardov a ohraničení bola vytvorená. Vytvorili sa skripty pre vytvorenie databázy podľa fyzického modelu, ktorý bol čiastočne upravený. Architektúra systémov bola navrhnutá, ale bola ešte na stretnutí konzultovaná a bude ju treba ešte dopracovač.

 

Téma stretnutia urcená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Ing. Kapustík zodpovedal na naše otázky, predložené na predchádzajúcom stretnutí:
    1. Verzia SQL servera: 6.5
    2. V predchádzajúcom projekte nebolo heslo kryptované
  2. Prezentovanie návrhu databázy
    1. Treba vytvoriť novú tabuľku, v ktorej budú uložné informácie o začiatku a konci semestra, Štátnych sviatkoch, dekanskom a rektorskom volne.
    2. Pri práci s podskupinami treba dať pozor na to, aby pri vyhodnocovaní počtu zapísaných kreditov sa žiaden predmet nezapočítaval viackrát.
  3. Do definície štandardov sa doplnilo, že názvy tabuliek a položiek v tabuľkách budú bez diakritiky.
  4. Ukážka tvorby rozvrhu u drag & drop.
  5. Treba dopracovať architektúru systému
    1. Ing. Kapustík odporúčal na najvyššej úrovni naznačiť jedno úložisko, ktoré sa bude ďalej dekomponovať na nižších úrovniach. Potom však treba uviesť v dokumentácií, že sme použili takúto metodiku.
    2. Zabudovať do architektúry systém prihlasovania sa užívateľov

 

Úlohy do dalšieho stretnutia:
  1. Implementácia. Rozdelenie častí podľa plánu projektu.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 12
Dátum 14.3.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

26. Bola predvedená ukážka editovania rozvrhu, možnosť vkladania, presúvania, vymazávania položiek. Architektúra systému bola prerobená, ale aj tak ju bude treba ešte upraviť.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Ing. Kapustík upozornil na formálne chyby na www stránke. V niektorých prípadoch chýbala diakritika, prípadne sa vyskytovali chybné znaky.
  2. Ďalej mal výhrady i k upravenej architektúre systému. Je potrebné:
    1. ujednotiť názvy procesov v diagramoch tokov údajov
    2. skorigovať názvy úložísk, zvážiť, aké informácie skutočne obsahujú
    3. rozšíriť popis procesov
  3. M. Mišák rozdal už konečný fyzický model systému, štruktúru databázových tabuliek a sprístupnil skripty na vytvorenie a naplnenie databázy testujúcimi údajmi.
  4. Bude potrebné zistit nutné nastavenie Web servera pre chod aplikácie a požiadať Ing. Galbavého o prístup na SQL server.
  5. A. Haršáni predviedol ukážku editovania rozvrhu.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Pokračovanie v implementácii.
  2. Zistiť potrebné nastavenie Web servera a požiadať o prístup na SQL server.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 13
Dátum 21.3.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

27. – 28. Predviedlo sa niekoľko už implementovaných častí, avšak bude treba riešiť problém s tým, že linuxovský server www2 nepodporuje ASP súbory a taktiež nevie komunikovať s MS SQL databázovým serverom.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Bol dokončený návrh funkcií systému.
  2. Predvedenie dynamického vytvárania rozvrhu skúšok, vytvárania študijného plánu.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Pokračovanie v implementácii podľa plánu projektu.
  2. Vyriešiť problém s ASP skriptami a SQL serverom.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 14
Dátum 28.3.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

29. – 30. Pokračuje sa v implementácii, predvedenie projektu sa bude pravdepodobne realizovať na súkromnom počítači. Bola by možnosť použiť konvertor z ASP do PHP , ale nedá sa zaručiť, že by nenastali v niektorých prípadoch problémy.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Prístup na databázu a zabezpečenie: v objekte session sú globálne premenné, ktoré budú musieť všetci používať v súboroch, kde sa bude pristupovať k databáze.
  2. Heslo sa bude posielať iba raz.
  3. OnLine nápovedy sa budú vypisovať v samostatnom okne.
  4. Hlavné menu je zatiaľ robené pomocou liniek, bude to treba prerobiť na GIF-y.
  5. V tabuľke štúdium sa pretypujú atribúty typu char na int.
  6. Juraj Schindler nemá možnosť pracovať s SQL a Web serverom, keďže tieto prostriedky sa v Softvérovom štúdiu nenachádzajú, bude implementovať klientské časti a prácu so serverom prevezme iný člen tímu.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Pokračovanie v implementácii podľa plánu projektu.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 15
Dátum 4.4.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

Pokračuje sa v implementácii a integrácii.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Na stretnutí sa predviedli už implementované časti systému, urobila sa prvotná integrácia systému.
  2. Aplikácia bola predvádzaná na súkromnom počítači.
  3. Doplnenie niekoľkých atribútov do tabuľky miestnost v databáze.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Pokračovanie v implementácii podľa plánu projektu.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 16
Dátum 11.4.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

Doplnenie ďalších položiek do tabuľky REF_KODY, dokončievanie tvorby študijného plánu, požiadaviek na predmet. Čiastočne sa prepracováva tvorba skúškového rozvrhu.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
R. Samák sa kvôli chorobe nemohol zúčastniť na stretnutí. Keďže integrácia sa nedá realizovať v softvérovom štúdiu a práve R. Samák mal priniesť počítač na integrovanie a testovanie ASP skriptov, formálne stretnutie sa nekonalo, no ostatní členovia pracovali na dokončievaní implementácie jednotlivých častí.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Dokončievanie implementácie jednotlivých častí a integrácia.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 17
Dátum 18.4.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

33. Dopracovala sa tvorba skúškového rozvrhu, prezeranie rozvrhu bolo implementované pre grafický i textový prehliadač. Naviazanie vytvárania študijných plánov na databázu.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Implementácia a testovanie modulov, tvorba dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Vedúci tímu spísal, ktoré časti systému bude treba ešte dopracovať a rozdelil ich.
  2. Predvádzanie častí: skúškový rozvrh, tvorba, prezeranie a vypĺňanie študijných plánov.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Dokončiť evidenciu užívateľov, predmetov, miestností...
  2. Implementovať kontroly študijných plánov
  3. implementovať možnosť zmeniť pre jednotlivých študentov či už má konkrétny predmet absolvovaný resp. ho opakuje...

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 18
Dátum 2.5.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Juraj Schindler

 



Vyhodnotenie úloh z predchádzajúceho stretnutia:

34. Evidencie jednotlivých údajov v databáze boli vytvorené.
35. Kontroly študijných plánov sú realizované len jednotlivo, pre študenta, ktorý vypĺňa plán.
36. Možnosť zmeny príznaku predmetu pre študentov (zapísaný -> absolvovaný...) bola doplnená.

 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Integrácia produktu a testovanie, kompletizácia dokumentácie

 

Priebeh stretnutia:
  1. Počas stretnutia sa robila záverečná integrácia celého produktu. Pri integrácii a testovaní sa vyskytli ešte drobné chyby, ktoré boli odstraňované priamo na stretnutí. Výsledný produkt by mal byť už plne funkčný.
  2. Vedúci tímu spísal a rozdelil časti, ktoré ešte treba zapracovať do dokumentácie.

 

Úlohy do ďalšieho stretnutia:
  1. Kompletizácia dokumentácie, príprava na odovzdanie produktu.

 




KIS - Rozvrh
Zápis č. 19
Dátum 9.5.2000
Počet strán 1 Čas 16:55
Prítomní Ing. Kapustík Ivan (ped. vedúci) Martin Mišák
Rastislav Samák Juraj Schindler
Alexander Ješenko Andrej Haršáni
Zápis vypracoval Martin Mišák

 



 

Téma stretnutia určená harmonogramom:
Prezentácia výsledného produktu pedagogickému vedúcemu, záverečná úprava dokumentácie, príprava obhajoby.

 

Priebeh stretnutia:
  1. Oboznámenie pedagogického vedúceho s priebehom práce počas uplynulých dvoch týždňov, nakoľko posledný kontakt s pedagogickým vedúcim bol pred dvoma týždňami.
  2. Diskusia o forme odovzdania záverečného posudku pedagogickému vedúcemu a posudzovanému tímu. Dohodnuté, že najneskôr do 6.6.2000 (posledný oficiálny termín odovzdania posudku) člen tímu, ktorý bude posudok vypracovávať, vyhľadá pedagogického vedúceho v jeho kancelárii alebo pri dozore na skúške a odovzdá mu posudky.
  3. Kontrola dokumentácie pedagogickým vedúcim. Vyjadrená spokojnosť s jej obsahom.
  4. Postupná prezentácia vytvoreného produktu pedagogickému vedúcemu všetkými členmi tímu (každý člen prezentoval ním implementované časti).
  5. Diskusia o priebehu prezentácie a obhajoby. Upresnenie, že prezentácie sa zúčastnia všetci členovia tímu. Vedúci tímu vypracuje približný scenár prezentácie a pridelí jednotlivé časti členom tímu.

 

Úlohy do prezentácie:
  1. Vypracovanie scenára prezentácie - Martin Mišák