TP2

TP1

1. tyždeň

  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Zahájenie prvého šprintu.
  • Identifikácia ďalších bugov v jednotlivých moduloch.
  • Zadeliť moduly pre jednotlivých členov.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Rozšírenie priestoru na VM.
  • Refaktoring a fix bugov.

2. tyždeň

  • Pokračovanie v prvom šprinte.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Identifikácia ďalších bugov v jednotlivých moduloch.
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Refaktoring a fix bugov.

3. tyždeň

  • Ukončenie prvého šprintu. Finalizácia a uzatvorenie prvej fázy.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Zahájenie druhého šprintu.
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Zjednotenie branchi.
  • Refaktoring a fix bugov.

4. tyždeň

  • Pokračovanie v druhom šprinte.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Vytvorenie platených plánov.
  • Návrh fóra.
  • Refaktoring a fix bugov.

5. tyždeň

  • Ukončenie druhého šprintu. Finalizácia a uzatvorenie druhej fázy.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Zahájenie tretieho šprintu.
  • Práca na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Zjednotenie branchí.
  • Práca na fóre.
  • Umožniť upload lokálnych priečinkov na ASICDE.
  • Refaktoring a fix bugov.

6. tyždeň

  • Pokračovanie v treťom šprinte.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Refaktoring a fix bugov.

7. tyždeň

  • Ukončenie tretieho šprintu. Finalizácia a uzatvorenie tretej fázy.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Zahájenie štvrtého šprintu.
  • Pracovať na moduloch.
  • Synchronizácia GITu s ASICDE.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Zjednotenie branchi.
  • Refaktoring a fix bugov.

8. tyždeň

  • Pokračovanie v štvrtom šprinte.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Refaktoring a fix bugov.

9. tyždeň

  • Ukončenie štvrtého šprintu. Finalizácia a uzatvorenie štvrtej fázy.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Zahájenie piateho šprintu.
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Zjednotenie branchi.
  • Refaktoring a fix bugov.

10. tyždeň

  • Pokračovanie v piatom šprinte.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Refaktoring a fix bugov.

11. tyždeň

  • Ukončenie piateho šprintu. Finalizácia a uzatvorenie piatej fázy.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Pracovať na moduloch.
  • Zahájenie šiesteho šprintu.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Zjednotenie branchí.
  • Refaktoring a fix bugov.

12. tyždeň

  • Pokračovanie v šiestom šprinte.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Pracovať na moduloch.
  • Dokumentácia implementácie.
  • Refaktoring a fix bugov.

13. tyždeň

  • Ukončenie šiesteho šprintu. Finalizácia a uzatvorenie piatej fázy.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Finalizácia projektu.
  • Konzultácia (tímová a s vedúcím).
  • Finalizácia a aktualizácia dokumentácie.
  • Zjednotenie branchi.

1. tyždeň

  • Založenie tímu.
  • Tímová konzultácia (zoznámenie sa a výber témy).
  • Výber témy a následné vytvorenie motivačného dokumentu.

2. tyždeň

  • Získanie témy.
  • Kontaktovanie a stretnutie sa s vedúcim. Dohodnutie spoločných konzultácií. Oboznámenie sa s problematikou.
  • Rozdelenie rolí na back-end a front-end plus dodatočné zvolenie scrum-mastera, web-admina, zapisovateľa, správcu servera.
  • Kontaktovanie člena predošlého tímu z roku 2020/21 ohľadom zaučenia sa a spojazdnenia danej aplikácie.
  • Lokálne rozbehanie aplikácie.
  • Naštudovanie dostupnej literatúry a prečítanie si už existujúcej dokumentácie.
  • Samoštúdium technológií, s ktorými budeme pracovať.

3. tyždeň

  • Vytvorenie spoločnej webovej stránky pre informácie o tíme a o progresse práce.
  • Vytvorenie Jira environmentu pre náš tím.
  • Vytvorenie účtu a prihlásenie sa do webovej aplikácie ASICDE.
  • Oboznámenie sa s prostredím a identifikovanie prípadných bugov.
  • Spísanie všetkých identifikovaných bugov na portál Jira.
  • Vyžiadanie o prístup na virtuálny stroj, kde bude deploynutá web stránka tímu a back-end aplikácie.
  • Samoštúdium technológií s ktorými budeme pracovať.

4. tyždeň

  • Deploynutie webovej stránky tímu na virtuálny stroj.
  • Doplnenie informácií a aktualizácia webovej stránky tímu.
  • Finálne spojazdnenie back-endu na virtuálnom stroji.
  • Finalizácia identifikovania jednotlivých bugov na ASICDE.
  • Vytvorenie taskov na portáli Jira. Ohodnotenie taskov podľa metriky man-hour (koľko nám budú jednotlivé tasky zaberať času na uskutočnenie riešenia).
  • Vytvorenie plánu projektu.
  • Dodatočný tímový call s členom tímu predošlej tímovej práce ohľadom nejasností.
  • Zahájenie prvého šprintu.

5. tyždeň

  • Pokračovanie v prvom šprinte.
  • Práca na vyznačených taskoch ktoré sú zamerané na riešenie bugov a chýb v ASICDE.
  • Aktualizácia tímovej web stránky.
  • Vykonanie testovania na upravených funkcionalitách a webových prvkoch, ktoré boli vyriešené.
  • Dolaďovanie existujúcich funkcionalít systému.
  • Zlepšenie funkcionalít pre zdieľanie repozitárov a projektov medzi tímami.

6. tyždeň

  • Ukončenie prvého šprintu. Finalizácia a uzatvorenie prvej fázy.
  • Pridanie pozostávajúcich bugov do šprintu a vyznačenie jednotlivých taskov.
  • Odhad času na vyriešenie jednotlivých problémov.
  • Konzultácia s tímom a taktiež s vedúcim tímu.
  • Zahájenie druhého šprintu.
  • Doladenie editora kódu pre podporu SystemVerilog.

7. tyždeň

  • Pokračovanie v druhom šprinte.
  • Práca na pozostávajúcich bugoch v danej fáze.
  • Riešenie front-end a zároveň back-end problémov.
  • Spísanie dokumentácie.
  • Testovanie jednotlivých riešení.
  • Konzultácia s tímom ale aj s vedúcím.
  • Analýza možných prídavných funkcionalít pre lepšiu použiteľnosť ASICDE. Spísanie naplánovaných funkcionalít, ktoré budeme vyvíjať. Sem patrí chat umožňujúci komunikáciu medzi používateľmi a tímami, edukačný modul zameraný na výučbu, rozšírenie aplikácie o správu a kúpu licencií, alebo rozšírenie aplikácie o možnosť jej spravovania s administrátorskými právami.
  • Vytvorenie pod-stránok “Features”, “Pricing” a “About Us”.
  • Refaktoring kódu.
  • Pokračovanie deploymentu back-endu na server.
  • Doladenie pozvánky do organizácie.

8. tyždeň

  • Pôvodne bolo plánovaná finalizácia a uzatvorenie bugov, po čom sme plánovali začať riešiť nové funkcionality. Z dôvodu neustáleho sa identifikovania nových bugov, ktoré neboli po minulé roky riešené, sme museli plán preformátovať.
  • Naďalej sme riešili chyby a dolaďovali existujúce funkcionality.
  • Dokončenie deploynutia back-endu na server.
  • Ukončenie druhého šprintu.
  • Zahájenie tretieho šprintu.
  • Pokračovanie v dolaďovaní a úpravách existujúcich funkcionalít. Rozdelenie taskov. Vyhodnotenie taskov.

9. tyždeň

  • Pokračovanie v treťom šprinte.
  • Testovanie jednotlivých funkcionalít a identifikácia bugov.
  • Pokračujúca práca na vylepšovaní a doladovaní funkcionalít.
  • Konzultácia s tímom a vedúcim.
  • Mergovanie jednotlivých branch-í ASICDE.
  • Refaktoring kódu.
  • Písanie dokumentácie.

10. tyždeň

  • Ukončenie tretieho šprintu.
  • Odovzdanie Miľníkov obsahujúcich prvé 3 šprinty.
  • Spísanie dokumentov a testovanie existujúcich funkcionalít.
  • Prerobenie user-managementu (user, admin, student, teacher, atď...).
  • Zahájenie štvrtého šprintu.
  • Práca na jednotlivých moduloch (organizácia, edukácia, komunikácia).

11. tyždeň

  • Pokračovanie v štvrtom šprinte.
  • Pokračovanie v práci na existujúcich chybách a nedostatkoch.
  • Dokončenie dokumentácie a vykonanie evaulácie v portáli Jira.
  • Testovanie riešených bugov a nových funkcionalít.

12. tyždeň

  • Ukončenie štvrtého šprintu.
  • Úprava dokumentácie.
  • Testovanie pridaných a doľadených funkcionalít.
  • Finalizácia refaktoringu a optimalizácie kódu.
  • Odovzdanie Milnika 2 obsahujúceho dokumentáciu a zdrojový kód.