Pilsner Urquell
Kedy?
Od: 18.10.2021
Do: 2.11.2021
Cieľ šprintu
Hlavnou úlohou tohto šprintu bolo vedieť si zobraziť nejaké údaje zo senzorov.
Znamená to, že sme museli spraviť návrh grafického rozhrania. Návrh štruktúry API a komunikácie medzi časťami systému.
Obsah šprintu
Hlavným story bolo zobrazenie údajov na grafickom rozhraní. Hlavne sa to týkalo zobrazenia akutálnej teploty, ktorú nameral teplomer.
As a User, I want to see some basic data on frontend from sensors, so that I know the current status of brewery
Hlavné story, pri ktorom bolo treba vytvoriť základné grafické rozhranie. Ďalej bolo treba umožniť získavanie najaktuálnejších dát z backendu. Takisto sme museli upraviť moduly, aby posielali správy o aktuálnom stave senzorov. Všetko toto zahrňovalo aj návrh komunikácie medzi jednotlivými komponentami spolu s jej implementáciou.
As a Developer, I want to create mock server that acts like module, so that I can test apps easier
Vytvorenie testovacieho modulu, ktorý si vie každý člen tímu spustiť u seba lokálne. Dôležité to je preto, lebo nie každý má prístup k HW a aby sme si mohli otestovať jednotlivé časti, musíme nejako simulovať modul.
As a Student, I want to keep documentation updated, so that I can pass the subject
Story do ktorého sme dávali veci ako pridanie novej zápisnice, či prihlásenie sa do TP Cup.
[Zlatý bažant] Technical prototype on RP
Z predchádzajúceho šprintu sme tento story dokončili ihneď po stretnutí, keď sme si zadefinovali niečo, čo nám chýbalo pri poslednej pod-úlohe.
[Zlatý bažant] Analysis of tools to use on HW
Takisto z predchádzajúceho šprintu. Pričom bolo vykonaná analýza ohľadom zariadení na reguláciu teploty.
[Zlatý bažant] As a Team, we want to have a team webpage
Práca na tímovom webe bola minimálna. Jediné čo pribudlo, je odkaz na našu dokumentáciu priamo z webu v sekcií dokumenty. Farebné štýly boli upravené tak, aby dodržovali našu identitu.
Výsledky šprintu
Nástroj Jira nám ponúka nasledujúce vizualizácie hlavných stories a taskov. Podarilo sa nám spraviť 116.5/133 (87%) story pointov. Výsledný burndown graf nebudeme ukazovať, pretože nástroj Jira neponúka zobrazenie story pointov v sub-úlohách a výsledkom bolo to, že sme mali story s 90 bodmy, ktorý sme dokončili tesne pred koncom šprintu, čiže graf vyzeral akoby sme nič nerobili a zrazu väčšina zmizla.
Splnené úlohy
Nesplnené úlohy
Poznámky do budúcna
Počas retrospektívy vznikol nasledujúci starfish diagram.