Projekt

Naším cieľom je vytvoriť alternatívu k doteraz existujúcim riešeniam správy turnajov, ktorá by spĺňala moderné kritériá kvalitného, používateľsky ľahko ovládateľného informačného systému. Systém by automaticky aktualizoval ratingy hráčov a umožňoval riešiť rôzne nečakané situácie počas priebehu turnaja. Výsledky turnajov chceme aktualizovať a zobrazovať v reálnom čase a pre hráčov chceme umožniť zobraziť rôzne predikcie párovania, výsledkov a podobne (momentálne to zvedavý hráč musí prepočítať ručne, pričom výsledky nie sú presné). Každému hráčovi chceme poskytnúť vlastný účet, kde si bude môcť prezerať turnaje, ktorých sa zúčastnil a jeho úspešnosť. Intuitívne vyhľadávanie medzi turnajmi je taktiež jedným z našich cieľov.

 

Plán projektu na letný semester

 

DÁTUM SCRUM
16.02.2015 Začiatok šprintu Guinnesscheck
19.02.2015 Odovzdanie rozšíreného abstraktu na IIT.SRC 2015check
23.02.2015 Práca na úlohách šprintu Guinnesss,
Prezentácia projektu pre marketingový plán študentom OF EUBAcheck
02.03.2015 Ukončenie šprintu Guinnesscheck
09.03.2015 Práca na úlohách šprintu Hoegaarden,
Prezentačný panelcheck
16.03.2015 Ukončenie šprintu Hoegaardencheck
23.03.2015 Práca na úlohách šprintu Chouffecheck
30.03.2015 Ukončenie šprintu Chouffe,
Najvhodnejší termín pre odovzdanie produktucheck
06.04.2015 Práca na úlohách šprintu Imperaatorcheck
27.04.2015 Ukončenie šprintu Imperaator,
Najneskorší možný termín pre odovzdanie produktucheck
04.05.2015 Práca na úlohách šprintu Jupiler
11.05.2015 Ukončenie šprintu Jupiler
21.05.2015 Ukončenie šprintu K,
Odovzdanie celkového výsledku projektu a dokumentácie (produkt, riadenie)