Projekt
Naším cieľom je vytvoriť alternatívu k doteraz existujúcim riešeniam správy turnajov, ktorá by spĺňala moderné kritériá kvalitného, používateľsky ľahko ovládateľného informačného systému. Systém by automaticky aktualizoval ratingy hráčov a umožňoval riešiť rôzne nečakané situácie počas priebehu turnaja. Výsledky turnajov chceme aktualizovať a zobrazovať v reálnom čase a pre hráčov chceme umožniť zobraziť rôzne predikcie párovania, výsledkov a podobne (momentálne to zvedavý hráč musí prepočítať ručne, pričom výsledky nie sú presné). Každému hráčovi chceme poskytnúť vlastný účet, kde si bude môcť prezerať turnaje, ktorých sa zúčastnil a jeho úspešnosť. Intuitívne vyhľadávanie medzi turnajmi je taktiež jedným z našich cieľov.
Plán projektu na letný semester
| DÁTUM | SCRUM |
| 16.02.2015 | Začiatok šprintu Guinness |
| 19.02.2015 | Odovzdanie rozšíreného abstraktu na IIT.SRC 2015 |
| 23.02.2015 | Práca na úlohách šprintu Guinnesss, Prezentácia projektu pre marketingový plán študentom OF EUBA |
| 02.03.2015 | Ukončenie šprintu Guinness |
| 09.03.2015 | Práca na úlohách šprintu Hoegaarden, Prezentačný panel |
| 16.03.2015 | Ukončenie šprintu Hoegaarden |
| 23.03.2015 | Práca na úlohách šprintu Chouffe |
| 30.03.2015 | Ukončenie šprintu Chouffe, Najvhodnejší termín pre odovzdanie produktu |
| 06.04.2015 | Práca na úlohách šprintu Imperaator |
| 27.04.2015 | Ukončenie šprintu Imperaator, Najneskorší možný termín pre odovzdanie produktu |
| 04.05.2015 | Práca na úlohách šprintu Jupiler |
| 11.05.2015 | Ukončenie šprintu Jupiler |
| 21.05.2015 | Ukončenie šprintu K, Odovzdanie celkového výsledku projektu a dokumentácie (produkt, riadenie) |