Projekt
Naším cieľom je vytvoriť alternatívu k doteraz existujúcim riešeniam správy turnajov, ktorá by spĺňala moderné kritériá kvalitného, používateľsky ľahko ovládateľného informačného systému. Systém by automaticky aktualizoval ratingy hráčov a umožňoval riešiť rôzne nečakané situácie počas priebehu turnaja. Výsledky turnajov chceme aktualizovať a zobrazovať v reálnom čase a pre hráčov chceme umožniť zobraziť rôzne predikcie párovania, výsledkov a podobne (momentálne to zvedavý hráč musí prepočítať ručne, pričom výsledky nie sú presné). Každému hráčovi chceme poskytnúť vlastný účet, kde si bude môcť prezerať turnaje, ktorých sa zúčastnil a jeho úspešnosť. Intuitívne vyhľadávanie medzi turnajmi je taktiež jedným z našich cieľov.
Plán projektu na letný semester
DÁTUM | SCRUM |
16.02.2015 | Začiatok šprintu Guinness![]() |
19.02.2015 | Odovzdanie rozšíreného abstraktu na IIT.SRC 2015![]() |
23.02.2015 | Práca na úlohách šprintu Guinnesss, Prezentácia projektu pre marketingový plán študentom OF EUBA ![]() |
02.03.2015 | Ukončenie šprintu Guinness![]() |
09.03.2015 | Práca na úlohách šprintu Hoegaarden, Prezentačný panel ![]() |
16.03.2015 | Ukončenie šprintu Hoegaarden![]() |
23.03.2015 | Práca na úlohách šprintu Chouffe![]() |
30.03.2015 | Ukončenie šprintu Chouffe, Najvhodnejší termín pre odovzdanie produktu ![]() |
06.04.2015 | Práca na úlohách šprintu Imperaator![]() |
27.04.2015 | Ukončenie šprintu Imperaator, Najneskorší možný termín pre odovzdanie produktu ![]() |
04.05.2015 | Práca na úlohách šprintu Jupiler |
11.05.2015 | Ukončenie šprintu Jupiler |
21.05.2015 | Ukončenie šprintu K, Odovzdanie celkového výsledku projektu a dokumentácie (produkt, riadenie) |