Sme študenti Slovenskej technickej univerzity v Bratislave, na Fakulte informatiky a informačných technológií. V rámci predmetu Tímový projekt pracujeme na systéme Connection kin ako manažéri aj vývojári. Vedúci našeho tímu je Ing. Michal Kottman.
Od strednej školy sa venuje tvorbe webových stránok a portálov. Pracoval aj na väčších projektoch (do 10 ľudí, do 2 rokov) ako programátor i vedúci. V posledných rokoch sa sústredí na objektovo-orientovaný návrh a využívanie aplikačných rámcov (angl. frameworks) pre webové rozhrania.
Záleží jej na estetickosti v IT produktoch, čiže sa zaujíma o používateľské rozhrania a interakciu človeka s PC. Téma Kinect rozhodne súvisí so spracovaním obrazu a interakciou človeka s PC, prináša novú formu grafického rozhrania a ovládania pohybom a hlasom. Aj vo svojej bakalárskej práci sa zaoberala vizualizáciou. V súčasnosti (od 06/2012) má pracovné skúsenosti na pozícii Java programátor, kde pracuje v tíme na rozsiahlom IS.
Už na strednej škole sa zaujímal o optimalizované programovanie v súčinnosti s obrazom, kde v Delphi naprogramoval rôzne hry. Odvtedy číta literatúru zaoberajúcu sa optimálnym spracovaním a prekreslením obrazu. Profesionálne sa venuje web programovaniu už piaty rok a popri obyčajných stránkach pocítil potrebu tvorby aj inteligentnejších stránok, ktoré agregujú informácie, sledujú správanie používateľa a na základe toho robia aj určité odporučenia. Počas tejto doby napísal už aj zopár jednoduchých crawlerov a študoval aj zložitejšie.
Trištvrte roka sa podieľal na návrhu a implementácii veľkého sieťovo-informačného logistického riešenia (projekt APVV - ILOS) zastrešujúceho viaceré spôsoby komunikácie medzi modulmi aplikácie a samotným hardvérom. Z daného aj iných projektov má skúsenosti s protokolmi reálneho času, viacerými druhmi architektúr, databáz ako aj s prezentačnou vrstvou v prostredí JEE. Momentálne sa venuje vývoju ovládačov na linuxové jadro pre špecifickú platformu.
Od strednej školy sa zaujíma o programovanie ako také. Bakalárske štúdium vyštudoval aplikovanú informatiku na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky Univerzite Komenského, takže do tímu vnesie trochu iného myslenia. Momentálne sa v práci najviac zaoberá programovaním pre mobilné zariadenia so systémom Android, ale zaujíma sa o všetky technológie.
Od svojich informatických začiatkov sa zaujíma o oblasť vizualizácie a spracovania obrazu, aj keď nie v až tak širokom rozsahu. Úzko súvisiacou vizualizáciou dát sa čiastočne zaoberal aj vo svojej bakalárskej práci. Zaujíma sa tiež o oblasť mobilných aplikácií, ktorá by v konečnom dôsledku mohla byť prínosom.
V rámci svojej praxe pracovala na viacerých projektov. Ako prvý bol vývoj fakturačného systému pre telekomunikačného operátora (v jazyku Visual Basic). Pracovala aj na vývoji webových aplikácií (informačný systém) v jazyku Java (s využitím HTML v rámci klientskej časti, MYSQL databáz a webových služieb). V súčasnosti sa zaoberá v profesijnej oblasti vývojom sieťových aplikácií v Jave.