Aktuality

Informácie o aktuálnom priebehu práce tímu vzhľadom na prebiehajúci týždeň.

Letný semester

Týž. SCRUM
13. Ukončenie šprintu Corleone. Tým však práca nekončí! Tím ďalej pokračuje v práci na prezentácii, prebieha už aj natáčanie prvých záberov do traileru. Krátku akčnú prezentáciu sme dočasne odložili na neskôr.
12. Prebieha posledný šprint, Corleone. Pracujeme najmä na semifinálovej prezentácii, taktiež zbierame nápady a scenáre k traileru a krátkej akčnej prezentácii.
11. Ukončenie šprintu Via Sicilia. Zhodnotenie konferencie na IIT.SRC, sme spokojni. Rozhodli sme sa dalej zamerat najma na finalnu prezentaciu na semifinale sutaze TPCup.
10. Prebieha šprint Via Sicilia. Dohadujeme sa na detailoch ohľadom prezentácie na konferencii IIT.SRC, dohodli sme si "dress code". Zároveň ďalej testujeme a dolaďujeme posledné detaily.
9. Ukončenie šprintu Via Santa Lucia, odovzdanie produktu a dokumentácie, naplánovanie a začiatok šprintu Via Sicilia. Dohadujeme sa na detailoch ohľadom prezentácie na konferencii IIT.SRC, dohodli sme si "dress code". Zároveň ďalej testujeme a dolaďujeme posledné detaily.
8. Prebieha šprint Via Santa Lucia. Práca na plagáte prebieha vo viacerých iteráciách, na základe pripomienok a nápadov ho prerábame. Prebieha taktiež testovanie a bugfixing, tvorba rozhrania na zobrazovanie achievementov. Pripravujeme sa taktiež aj na odovzdanie produktu a dokumentácie.
7. Ukončenie šprintu Via Agrigento, naplánovanie a začiatok šprintu Via Santa Lucia. Plánujeme tento šprint venovať príprave na konferenciu IIT.SRC. Myslíme najmä na plagát a demo ukážku.
6. Prebieha šprint Via Agrigento. Zamerali sme sa na vylepšenie grafickej stránky oboch aplikácií, dokončujeme implementáciu rozrobených častí rozhrania.
5. Ukončenie šprintu Strada Provinciale 76, naplánovanie a začiatok šprintu Via Agrigento. Pokračujeme v zapracovávaní zmien modelu do aplikácií. Začiatok prác na rozhraniach v súvislosti s mafiánskymi rodinami, "kariérou" hráča a nákupom predmetov.
4. Prebieha šprint Strada Provinciale 76. Značne zme zmenili model údajov, na základe čoho vzniklo množstvo problémov, ktoré je potrebné opraviť. Súčasne prebieha vylepšovanie oboch aplikácií a práca na module na hodnotenie fotografií.
3. Ukončenie Via Galleti. Naplánovanie a začiatok šprintu Strada Provinciale 76. Zameranie sa na prípravu demo verzie projektu, ktorú odprezentujeme v rámci konferencie IIT.SRC.
2. Pokračovanie šprintu Via Galleti. Prijatie nového člena tímu (Andrea Jančovičová). Začiatok práce na module na hodnotenie fotografií, zlepšovanie grafickej stránky oboch aplikácií, prebieha radikálna zmena modelu údajov, ktorá nás dočasne spomalí, no neskôr veľmi pomôže.
1. Ukončenie a vyhodnotenie šprintu Via Matteo Boneo, začiatok šprintu Via Galleti. Premenovanie projektu na "The Cartel", ujasnenie požiadaviek a plánu na letný semester. Práca na článku na IIT.SRC a priebežnej správe, vylepšovanie oboch aplikácií.

Zimný semester

Týž. SCRUM
10. Ukončenie a vyhodnotenie šprintu Piazza Indipendenza, začiatok šprintu Via Vittorio Emanuelle. Vyľaďovanie známych chýb oboch aplikácií, príprava na používateľské testovanie.
9. Začiatok šprintu Piazza Indipendenza. Podanie prihlášky na TP Cup. Dolaďovanie a rozširovanie oboch aplikácií - webovej aj mobilnej. Mobilná aplikácia vylepšovaná najmä po grafickej stránke. Zmena domovskej stránky webovej aplikácie. Okrem oficiálnych stretnutí sme sa začali stretávať aj vo voľnom čase.
8. Ukončenie šprintu Via Cappuccini. Odovzdanie prototypu riešenia v0.5. Zhodnotenie práce na prvých dvoch šprintoch. Na základe komunikácie so zákazníkom sme zmenili sme požiadavky na prototyp riešenia v1.0.
7. Vyhodnotenie šprintu Via Giuseppe Pitrè (1. šprint) a vypracovanie analýzy tohto šprintu z pohľadu jednotlivých manažmentov. Začiatok prác na šprinte Via Cappuccini, na konci ktorého bude dodaný prvý prototyp ("release"). Pokračovanie prác na webovej aj mobilnej aplikácii, tvorba grafických návrhov a ich implementácia, práca na dokumentácii k inžinierskemu dielu (spájanie materiálov, ktoré vznikali v jednotlivých šprintoch).
6. Dokončovanie prác prvom šprinte. Finálne dokončenie modelu údajov, implmentácia prvotných prototypov mobilnej a rovnako tak webovej aplikácie.
5. Začiatok práce na prvom šprinte: špecifikácia modelu hry, návrh modelu údajov, vytvárame evolučné prototypy, ktoré budú neskôr predstavovať základnú architektúru systému. Priebeh práce priebežne dokumentujeme (vzniká interná dokumentácia, prvé UML diagramy).
2. - 4. Nastavujeme a oboznamujeme sa s prostredím pre vývoj a nasadzovanie (bitbucket, JIRA). Pracujeme na základnej štruktúre systému, prvých prototypoch. Vytvorili sme webové sídlo projektu.