Použité technológie
Na tejto stránke sú stručne popísané jednotlivé technológie, ktoré sú použité v rámci tímového projektu ako aj dôvod ich výberu
Platforma
Vývýjaný nástroj je realizovaný ako multiplatformová desktop stand alone aplikácia. Teda nie je uprednostňovaný žiadny operačný systém
Nástroje pre mamažment a komunikáciu v tíme
- Redmine - nástroj pre manažment úloh, fakultou poskytovaný na stránke redmine.fiit.stuba.sk
- GitHub - prostredie slúžiace pre manažment verzií daného editora, na prístup využívame tortoiseGit
- Google Groups - prostriedok pre formálnu komunikáciu skupiny s okolitým svetom a s vedúcim
- Facebook skupina - interný prostriedok, ktorý je prevažne využívaný pre jeho dostupnosť pre neformálne komunikovanie a dohadovanie sa v podobe chatu a príspevkov
Vývojové prostredie
- Qt Creator - hlavné vývojové prostredie, v ktorom je daný editor vyvýjaný
- Qt modul pre Visual Studio - poskytuje možnosť využiť určité výhody Visual Studia
Použité technológie pre vývoj
- Qt SDK, Qt - multiplatformový framework, ktorý pre jeho široké možnosti práce s grafikou je ako stavaný pre vývoj daného editora
- Lua (LuaJit) - sktiptovací jazyk, pracujúci na pozadí, ktorí pre svoju jednoduchosť a silu realizuje veľkú časť vypočtou zabezpečujúcich požadovanú funkcionalitu s editorom
- Kniznica Lpeg - použitá na prepojenie Lua s C++
- C++
Zostavovací nástroj
- Cmake - multiplatfomový a v mnohých smeroch široko konfigurovateľný nástroj pre zostavovanie