Plán vypracovania projektu a súčasný stav.


Letný semester


  • 1. Zhodnotenie práce v zimonm semestri. Dohodli sme sa na tom ako bude ďalej prebiehať komunikácia pri práci a na termínoch stretnutí. Prehodnotili sme rozdelenie úloh, podrobnejšie sa o tom dočítate v zápise z desiteho stretnutia.

  • 2. Podľa výhrad k našej dokumentácii sme sa dohodli na konkrétnych zmenách. Týka sa to fyzického modelu údajov, ktorý dovtedy chýbal a prepracovania návrhu pomocou zjemnenia toho aktálneho.

  • 3. 5. 6. Na stretnutí bol odprezentovaný pokrok dosiahnutý v implementácii a dané návrhy na zmeny v správe používateľských účtov a práv. Odstránenie nedostatkov práve prebieha. Okrem toho pokračujeme v práci na implementácii a testovaní ostatných funkcií systému a na dokumentácii. V budúcich týždňoch budeme musieť zvýšiť tempo práce, aby sme stihli termín prvého odovzdania produktu na konci apríla, to by sa však malo podariť.

    Zimný semester


  • 1. Ponuka (pridelenie študentov do tímov, zverejnenie tém a požiadaviek na vypracovanie ponuky, spracovanie ponuky - každý tím spracuje minimálne jednu ponuku)

    Do tímu číslo 10 boli zaradení Tomáš Rada, Jozef Suroviak, Daniel Pavlík, Attila Takacs, a Miroslav Košút. Z tohoto zloženia sa nakoniec práce na projektu zúčastnili len prví traja, plus Jn Balažia, ktorý sa k nášmu tímu zakrátko pridal.

  • 2. Odovzdanie ponky, uchádzanie sa o témy

    Prvú ponuku sme vypracovali na tému "Systém pre zdieľanie poznámok v prostredí WWW". Po dôkladnom zvážeení našich preferencií a skúseností sme sa rozhodli zvoliť si ako cieľovú tému "Zdieľanie dát a informácií v pracovnej skupine. Motiváciou pre výber témy bolo samotná zloženie tímu. Ten pozosátva z členov, ktorí sú dlhodobo mimo územia SR, kvôli čomu sme nútení používať a skúšať rôzne sôpsoby zdieľania dát v tíme.
    Na túto tému sme vypracovali ponuku a odprezentovali ju na stretnutí".

  • 3. Vyhodnotenie ponúk, určenie rozvrhu a učiteľa pre tím, práca tímov podľa rozvrhu, rozdelenie úloh, vytvorenie plánu projektu, analýza problému

    Vyhodnotenie našej ponuky dopadlo dobre a téma, o ktorú sme sa uchádzali, nám pridelili na vypracovanie. Od tohoto týždňa sme sa začali stretávať na konzultáciách k projektu s nšaim projektovm vedúcim, Inžinierom Vrbelom.

  • 4. Analýza problému, štúdium problematiky

    Začali sme pracovať na analýze problematiky zdieľania dát v tíme. Teoreticky, ale aj prakticky, lebo zdieľanie výsledkov našej práce je pre nás nielen témou projektu, ale aj súčasťou práce na projekte kvôli tomu, že sme buď dlhodobo, alebo občasne rozmiestnení všade mone po svete. Pripojil sa k nám nový člen, Ján Balažia. S jeho prispením sme sa rohodli spomedzi rôznych možností (SVN, CVS, CMS, e-kurzy) zamerať sa na CMS.

  • 5, 6, 7 Analýza probélmu, špecifikácia požiadaviek a hrubý návrh riešenia

    Počas troch týždňov sme pokračovali v analýze problémovej oblasti (konktrétnejšie CMS) a štúdiu existujúcich produktov do nej spadajcich. Identifikovali sme vlastnosti analyzovaných programov (Trac, Unfuddle a alie) a vybrali z nich tie, ktoré sa nám páčia a hodláme ich implenetovať do nášho produktu a vlastnosti. Poda našej neformálnej predstavy o výslednom produkte sme vypracovali špecifikáciu výslednho riešenia. V poslednej fáze sme sa zamerali na konkrétnu predstavu o tom, ako bubeme fyzicky realizovať n zámer a výsledný hrubý návrh riešenia sme začlenili do dokumenátcie.

  • 8. Odovzdanie dokumentácie analýzy problému, špecifikácie požiadaviek riešenia spolu s hrubým návrhom. Odovzdali sme požadované časti dokumentácie, na ktorej sme robili posledné týždne.

  • 9. Odovzdanie posudku analýzy, špecifikcie a hrubého návrhu iného tmu. Mali sme možnosť vidieť, akým spôsobom sa rovnakú tému plánuje riešiť tím číslo 2. K ich dokumentácii sme vypracovali a odovzdali posudok a takisto sme si prevzali ich posudok na našu prácu. Bolo to pre nás prínnosné, nakoľko sme sa jednak usitili v dobrej úrovni našich výsledkov, ale aj prehodnotili niektoré aspekty nášho návrhu, ktoré nám boli vytýkané

  • 10. Dopracovanie zistench nedostatkov a nvrh prototypu vybranch ast. Opravili sme tie časti dokumentácie, ktoré nám boli vytýkané konkurenčný tímom.

  • 11. Implementcia prototypu vybranch ast Začali sme pracovať na implementácii. Keďže náš výrobok implementujeme ako web aplikáciu, začali sme dizajmon stránky. Ďalej sme testovali vybrané funkcie, ako napríklad chat alebo spracovanie obrázkov v prehliadači.

  • 12. Odovzdanie prototypu vybranch ast systmu spolu s dokumentciou a pouvatesk prezentcia prototypu , prprava odovzdania posudku prototypu inho tmu. Odprezentovali prototyp systému, odovzdali sme finálnu verziu požadovaných častí dokumentácie, čím sme úspešne dokončili povinnosti na zimný semester.

  • 13. Odovzdali sme výsledný produkt konkutenčnému tímu. Zároveň sme začali s posudkom na ich vlastnú prácu. Náš výsledný produkt sa nachádza tu.