Plán projektu

Aktuálny stav plnenia plánu v letnom semestri

Číslo úlohy Popis Termín zadania úlohy Plánovaný termín ukončenia Skutočný termín ukončenia Stav úlohy Zodpovedná osoba
11.1 Rozšíriť model sveta o ohodnotenie okolia hráča podľa výskytu nepriateľa 27.02.2009 05.03.2009 04.03.2009 Splnená Tomáš Kučečka
11.2 Vylepšenie rozohrávania brankára 27.02.2009 05.03.2009 05.03.2009 Splnená Rastislav Kršák
11.3 Analýza rozhodovania sa hráča na najvyššej úrovni 27.02.2009 05.03.2009 04.03.2009 Splnená Peter Holotík
11.4 Nájdenie problému pri prihrávaní si hráčov 27.02.2009 05.03.2009 04.03.2009 Splnená Andrej Škuba
11.5 Vytvoriť zoznam správaní rovnakého typu 27.02.2009 05.03.2009 05.03.2009 Splnená Jaroslav Bálik
12.1 Opraviť preberanie lopty 05.03.2009 12.03.2009 Aktívna Andrej Škuba
13.1 Rozšíriť modul vnímania okolia našim hráčom o vysekávanie trojuholníkovými pohľadmi 12.03.2009 25.03.2009 26.04.2009 Splnená Tomáš Kučečka
13.2 Otestovať gradientovú mapu 12.03.2009 19.03.2009 Aktívna Rastislav Kršák
  Členovia tímu budú pokračovať v riešení nedokončených úloh        
15.1 Simulácia zápasu starého tímu UTTP proti tímu Kukuričné deti 26.03.2009 02.04.2009 24.04.2009 Splnená Tomáš Kučečka
15.2 Zohľadňovanie vzdialenosti hráča na ktorého brankár vykopuje – uprednostnenie pred bližším hráčom 26.03.2009 02.04.2009 01.04.2009 Splnená Rastislav Kršák
16.1 Otestovať možnosti logovania 02.04.2009 16.04.2009 26.04.2009 Splnená Jaroslav Bálik
16.2 Vylepšiť pozeranie hráčov 02.04.2009 16.04.2009 Aktívna Andrej Škuba
16.3 Spraviť štatistiky zápasov 02.04.2009 16.04.2009 25.04.2009 Splnená Tomáš Kučečka
16.4 Otestovať prechod na server 13 02.04.2009 16.04.2009 14.04.2009 Splnená Peter Holotík
16.5 Dohodnúť externé testovanie 02.04.2009 16.04.2009 06.05.2009 Splnená Tomáš Kučečka
17.1 Implementácie novej funkcie vypočítania miesta prihrávky 16.04.2009 23.04.2009 27.04.2009 Splnená Tomáš Kučečka
18.1 Zistiť viac informácií o stamine z hľadiska servera 13 23.04.2009 30.04.2009 Aktívna Peter Holotík
18.2 Nájsť dôvod padania servera 13 23.04.2009 30.04.2009 07.05.2009 Splnená Peter Holotík
18.3 Zistiť a opraviť pozeranie sa hráča za loptou 23.04.2009 30.04.2009 29.04.2009 Splnená Rastislav Kršák
18.4 Opraviť zachytávanie lopty hráčom 23.04.2009 30.04.2009 Aktívna Andrej Škuba
18.5 Opraviť vykopávanie lopty hráčom 23.04.2009 30.04.2009 Aktívna Jaroslav Bálik
19.1 Zmeniť rozohrávanie autu tak, aby po loptu šiel najbližší hráč 30.04.2009 07.05.2009 12.05.2009 Splnená Jaroslav Bálik
20.1 Vytvoriť linuxové LiveCD 07.05.2009 14.05.2009 12.05.2009 Splnená Jaroslav Bálik
20.2 Vyhodnotiť štatistiky zápasov 07.05.2009 14.05.2009 13.05.2009 Splnená Tomáš Kučečka
20.3 Zmena šírky pohľadu hráča v závislosti od veku lopty 07.05.2009 18.05.2009 13.05.2009 Splnená Rastislav Kršák
20.4 Upraviť prihrávanie tak, aby hráči zvažovali body aj okolo spoluhráčov 07.05.2009 18.05.2009 13.05.2009 Splnená Tomáš Kučečka
21.1 Overiť, či server bežiaci z live CD nepotrebuje pre svoju činnosť prístup na lokálny disk a či je možné získať z neho logy. 14.05.2009 18.05.2009 18.05.2009 Splnená Jaroslav Bálik
21.2 Vypracovanie grafickej reprezentácie rozhodovacieho stromu pre novú verziu zdrojových kódov. 14.05.2009 18.05.2009 18.05.2009 Splnená Peter Holotík
21.3 Vytvorenie vizualizácie stavu sveta pre jednotlivých hráčov. 14.05.2009 27.05.2009 Aktívna Tomáš Kučečka
21.4 Úprava formácie a zabezpečiť vysunutie hráčov smerom k súperovi ak sa lopta nachádza na súperovej časti ihriska. 14.05.2009 26.05.2009 25.05.2009 Splnená Rastislav Kršák
21.5 Vytvorenie finálnej verzie dokumentácie 14.05.2009 18.05.2009 18.05.2009 Splnená Všetci

Prehľad plnenia plánov v zimnom semestri

Číslo úlohy Popis Termín zadania úlohy Plánovaný termín ukončenia Skutočný termín ukončenia Stav úlohy Zodpovedná osoba
1.1 Vybrať 5 tímov, ktorými by sme sa chceli inšpirovať. (v Robo-cup) 07.10.2008 14.10.2008 13.10.2008 Splnená Každý za seba
1.2 Vybrať podporné prostriedky na tvorbu tímového projektu 07.10.2008 14.10.2008 14.10.2008 Splnená Každý za seba
1.3 Prideliť si jednotlivé úlohy v tíme 07.10.2008 14.10.2008 08.10.2008 Splnená Peter Holotík
1.4 Naštudovať server 07.10.2008 14.10.2008 13.10.2008 Splnená Rastislav Kršák, Jozef Balga
1.5 Analýza simulačného prostredia 07.10.2008 14.10.2008 16.10.2008 Splnená Andrej Škuba
1.6 Tvorba webovej stránky 07.10.2008 19.10.2008 19.10.2008 Splnená Tomáš Kučečka
1.7 Analýza doterajších prístupov 07.10.2008 21.10.2008 28.10.2008 Splnená Rastislav Kršák, Jozef Balga, Jaroslav Bálik, Andrej Škuba, Peter Holotík
2.1 Overiť multiplatformovosť 14.10.2008 21.10.2008 25.10.2008 Splnená Jaroslav Bálik, Tomáš Kučečka
2.2 Analýza a výber fakultného hráča, ktorého budeme rozširovať 14.10.2008 21.10.2008 21.10.2008 Splnená Tomáš Kučečka
3.1 Informovať sa u vedúceho projektu o prehœade realizovaných prác v rámci Robocup na FIIT 21.10.2008 28.10.2008 22.10.2008 Splnená Každý za seba
3.2 Vypracovať prehľad myšlienok, resp. toho, čo môžeme použiť z analyzovaných tímov 21.10.2008 28.10.2008 27.10.2008 Splnená Každý za seba
3.3 Premyslieť testovanie častí, ktoré chceme pouľiž v našom kóde 21.10.2008 28.10.2008 26.10.2008 Splnená Tomáš Kučečka
3.4 Preskúmať možnosti uplatnenia SOA (Service Oriented Architecture) 21.10.2008 28.10.2008 Zrušená Každý za seba
4.1 Doniesť konkrétne návrhy konkrétneho správania, ktoré môľeme prebrať. 28.10.2008 04.11.2008 03.11.2008 Splnená Každý za seba
4.2 Otestovať trénera ktorého sme dostali od vedúceho projektu 28.10.2008 04.11.2008 03.11.2008 Splnená Tomáš Kučečka
5.1 Rozbehanie soccer servera 13 a jeho porovnanie s predošlou verziou č. 9 04.11.2008 06.11.2008 06.11.2008 Splnená Jozef Balga
5.2 Dokončenie dokumentácie analýzy problému, špecifikácie a návrhu riešenia, ktorá sa bude odovzdávať 13.11.2008 04.11.2008 12.11.2008 13.11.2008 Splnená Každý svoju časť
5.3 Vybrať si prostriedok pre manažment verzií projektu 04.11.2008 11.11.2008 09.11.2008 Splnená Rastislav Kršák
5.4 Analýza kokrétneho správania v UTTP hráčovi 04.11.2008 13.11.2008 08.12.2008 Splnená Tomšą Kučečka
6.1 Doplnenie hrubého návrhu do inžinierskeho diela 11.11.2008 13.11.2008 12.11.2008 Splnená Tomáš Kučečka
6.2 Revízia dokumentácie 11.11.2008 13.11.2008 12.11.2008 Splnená Každý za seba
6.3 Doplniť do inľinierskeho diela hrubú predstavu o prototype 11.11.2008 13.11.2008 12.11.2008 Splnená Peter Holotík
7.1 Vypracovať posudok analýzy 18.11.2008 20.11.2008 20.11.2008 Splnená Andrej Škuba, Jaroslav Bálik, Peter Holotík
7.2 Vypracovať posudok špecifikácie a návrhu 18.11.2008 20.11.2008 20.11.2008 Splnená Tomáš Kučečka, Rastislav Kršák
8.1 Rozbehať spoluprácu Visual Studia 2005 so systémom SVN 25.11.2008 26.11.2008 04.12.2008 Splnená Tomáš Kučečka, Andrej Škuba
8.2 Analyzovať moľnosti generovania dokumentácie vo Visual Studiu 2005 25.11.2008 26.11.2008 20.11.2008 Splnená Tomáš Kučečka
8.3 Vyhľadať konkrétne časti zdrojového kódu hráča DirtyDozen, ktoré sa budú preberať 25.11.2008 26.11.2008 20.11.2008 Splnená Andrej Škuba
9.1 Dohodnúť sa s konkurenčným tímom na termíne prezentácie k prototypu 02.12.2008 10.12.2008 10.12.2008 Splnená Tomáš Kučečka
9.2 Tvorba dokumentácie k prototypu - predbežná verzia 02.12.2008 10.12.2008 10.12.2008 Splnená všetci členovia tímu
10.1 Testovanie prototypu 09.12.2008 15.12.2008 15.12.2008 Splnená Peter Holotík
10.2 Dokumentácia štandardov kódovania 09.12.2008 15.12.2008 14.12.2008 Splnená Tomáš Kučečka
10.3 Dokumentácia manažmentu verzií 09.12.2008 15.12.2008 14.12.2008 Splnená Rastislav Kršák
10.4 Vypracovať vyjadrenie k posudku 09.12.2008 15.12.2008 14.12.2008 Splnená Andrej Škuba