design - content top

Zápisnica zo stretnutia č. 21

HLAVNÁ TÉMA: Informovanie o riešení úloh, definovanie nových úloh, konzultácia možných riešení
DÁTUM A ČAS: 30.4.2008 – 16:00
MIESTO: U zákazníka
MENO TÍMU: Tím 1337: Pol druhej a niečo
PRÍTOMNÍ:
  • Ing. Roman Filkorn (pedagogický vedúci tímu)
  • Bc. Marko Divéky
  • Bc. Matúš Korman
  • Bc. Jakub Kožíšek
STRETNUTIE VIEDOL/A: Bc. Marko Divéky
ZÁPISNICU VYPRACOVAL/A: Bc. Marko Divéky

Kontrola zadaných úloh

Číslo úlohyÚlohaVýstupKtoStav
13.3Zabezpečenie implementácie Evidencie zamestnancov a organizačnej štruktúry s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuKatarína SirotováSplnená
13.4Zabezpečenie implementácie Evidencie dochádzky a odpracovaných hodín s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuMatúš KormanSplnená
13.5Zabezpečenie implementácie Manažmentu projektov s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuMarko DivékySplnená
13.6Poskytovanie aktívnej podpory ostatným členom tímu pri práci na projektePomoc pre ostatných členov tímuJakub Kožíšek, Marian GablovskýPrebieha
19.5Oprava kódovania v PDF exportochOpravené kódovanieMarian GablovskýPrebieha
19.6Vytvorenie loga projektuLogoMarko DivékySplnená
20.1Dokončiť úlohy, ktoré neboli vyriešené na celodennom stretnutíVyriešené úlohyCelý tímSplnená
20.2Vytvorenie používateľskej príručky pre Manažment projektovPoužívateľská príručkaMarko DivékySplnená
20.3Vytvorenie používateľskej príručky pre Evidenciu dochádzky a odpracovaných hodínPoužívateľská príručkaMatúš Korman, Marian GablovskýSplnená
20.4Napísanie inštalačnej príručkyInštalačná príručkaJakub KožíšekSplnená
20.5Vytvorenie používateľskej príručky pre produktPoužívateľská príručkaMarko DivékySplnená
20.6Napálenie produktu na CDCD s produktomMarko DivékySplnená

Záznam zo stretnutia

Cieľom tohto tímového stretnutia bola koordinácia úloh pre obdobie najbližších 2 týždňov, teda až do konca letného semestra. Prítomní členovia tímu si navzájom rozdelili tvorbu potrebnej dokumentácie, ktorá sa odovzdáva na konci semestra. Následne sa dohodlo konanie ďalšieho mimoriadneho stretnutia celého tímu, naplánované na 2.5.2008. Cieľom tohto stretnutia je doladiť funkcionalitu produktu, teda vytváraného softvérového systému, a taktiež aj odstránenie všetkých identifikovaných chýb.

Rozdelenie úloh

Číslo úlohyÚlohaVýstupKtoDokedy
21.1Ladenie funkcionality produktu a odstraňovanie nájdených chýbOdladený produktCelý tím19.5.2008
21.2Spísanie implementačnej dokumentácieImplementačná dokumentáciaJakub Kožíšek, Marian Gablovský, Marko Divéky, Matúš Korman16.5.2008
21.3Napísanie systémovej príručkySystémová príručkaMatúš Korman16.5.2008
21.4Spísanie štandardov kódovania i manažmentu verzií, konfigurácií a zmienDokumentácia k riadeniuKatarína Sirotová16.5.2008
21.5Vytvorenie šablóny reportov pre externé testovanie produktuŠablóna reportovKatarína SirotováNajbližšie stretnutie

Zhrnutie stretnutia

Dvadsiateprvé stretnutie tímu pozostávalo z naplánovania práce jednotlivých členov tímu až do konca letného semestra. Ďalej sa na tomto stretnutí dohodlo ďalšie mimoriadne stretnutia tímu, ktoré sa konalo dňa 2.5.2008.
design - content bottom
Funguje s prehliadačmi
Firefox a Internet Explorer 7