design - content top

Zápisnica zo stretnutia č. 20

HLAVNÁ TÉMA: Informovanie o riešení úloh, definovanie nových úloh, konzultácia možných riešení
DÁTUM A ČAS: 23.4.2008 – 16:00
MIESTO: U zákazníka
MENO TÍMU: Tím 1337: Pol druhej a niečo
PRÍTOMNÍ:
  • Ing. Roman Filkorn (pedagogický vedúci tímu)
  • Bc. Marko Divéky
  • Bc. Matúš Korman
  • Bc. Marian Gablovský
  • Bc. Jakub Kožíšek
  • Bc. Katarína Sirotová
STRETNUTIE VIEDOL/A: Bc. Marian Gablovský
ZÁPISNICU VYPRACOVAL/A: Bc. Katarína Sirotová

Kontrola zadaných úloh

Číslo úlohyÚlohaVýstupKtoStav
5.9Zistiť aká technológia je použitá ako autentifikačná autorita-Roman FilkornSplnená
6.9Sprístupniť prístup na TMToolFungujúci prístupRoman FilkornSplnená
13.3Zabezpečenie implementácie Evidencie zamestnancov a organizačnej štruktúry s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuKatarína SirotováPrebieha
13.4Zabezpečenie implementácie Evidencie dochádzky a odpracovaných hodín s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuMatúš KormanPrebieha
13.5Zabezpečenie implementácie Manažmentu projektov s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuMarko DivékyPrebieha
13.6Poskytovanie aktívnej podpory ostatným členom tímu pri práci na projektePomoc pre ostatných členov tímuJakub Kožíšek, Marian GablovskýPrebieha
17.7Vytvoriť entity potrebné pre ukladanie dokumentov súvisiacich so zamestnancamiVytvorené entityMarko DivékySplnená
18.2Rozšírenie dátových entít reprezentujúcich organizačnú jednotku a zamestnanca o prístup k nadriadeným a podriadeným jednotkám a zamestnancomRozšírené dátové entityJakub KožíšekSplnená
19.1Opravenie filtrovania a usporadúvania v rich:dataTableFungujúce častiMarian GablovskýSplnená
19.2Odstránenie nepotrebnej časti Zoznam organizačných jednotiek zo systémuOdstránená časťKatarína SirotováSplnená
19.3Vytvorenie používateľskej príručky pre evidenciu zamestnancovPoužívateľská príručkaKatarína SirotováSplnená
19.4Pridanie záložky About s podčasťami Help a About applicationPridané častiKatarína SirotováSplnená
19.5Oprava kódovania v PDF exportochOpravené kódovanieMarian GablovskýPrebieha
19.6Vytvorenie loga projektuLogoMarko DivékyPrebieha

Záznam zo stretnutia

Po prekontrolovaní aktuálneho stavu úloh z predchádzajúceho stretnutia došlo ku kontrole aktuálnej verzie systému. Postupne sme prešli všetky komponenty spôsobom, že človek zodpovedný za daný komponent povedal, čo je v poriadku a na čom ešte treba popracovať. Marko Divéky predstavil komponent Manažment projektov, Katka Sirotová uviedla funkcionalitu komponentu Evidencie zamestnancov a organizačnej štruktúry a nakoniec sme prešli na komponent Evidencia dochádzky a odpracovaných hodín, na ktorom pracujú ostatní členovia tímu. Matúš Korman pripojil informácie týkajúce sa importovania/exportovania dát. Výsledkom stretnutia bol pracovný zoznam úloh, ktoré bolo potrebné usporiadať podľa priority. Takto usporiadaný zoznam, uvedený nižšie, sa stal základom pre dohodnuté celodenné stretnutie tímu dňa 25.4.2008. Na tomto stretnutí sa podarilo vyriešiť väčšinu stanovených úloh.

Evidencia dochádzky a odpracovaných hodín

Priorita úlohyZnenie úlohyRiešiteľ úlohy
VysokáKalendár použiť na odhadovanie hodín aj dochádzku, pridať navigáciu (šípky) medzi mesiacmi (smerom dozadu: nemenné, aktuálny mesiac: odhadovanie aj dochádzka, dopredu: iba odhadovanie). Dochádzka je zamykaná na fixnú po dosiahnutí manažérom stanoveného dátumu.Marian Gablovský
VysokáRozloženie dní v mesiaci podľa dní týždňa a farebné odlíšenie dní pracovného pokoja.Jakub Kožíšek
VysokáPridať Akcie Save & Release, teda uzamknutie a potvrdenie vyplnenej dochádzky. V entitách rozlíšiť odhad pre 1 mesiac a pre 2 mesiace dopredu, a dochádzku.Pridelí sa na najbližšom stretnutí
StrednáExport do formátu XLS pre odhad hodín (iterácia ku konkrétnej podobe výstupu so zákazníkom).Matúš Korman
StrednáDo kalendára na vhodné miesto pridať combobox s informáciou za koho sa vypĺňajú hodiny. Pracovníci majú možnosť vypĺňať údaje iba pre seba. Ich nadriadení majú navyše možnosť vypĺňať údaje za svojich podriadených.Matúš Korman, Marian Gablovský

Manažment projektov

Priorita úlohyZnenie úlohyRiešiteľ úlohy
VysokáImplementácia ukladania a editovania priradení zamestnancov k projektom, vrátane poznámok patriacich k nim.Marko Divéky, Marian Gablovský

Evidencia zamestnancov a organizačnej štruktúry

Priorita úlohyZnenie úlohyRiešiteľ úlohy
VysokáPridať dokumenty obsahujúce životopisy a „check-up“ dokumenty k zamestnancom buď vo forme odkazov alebo vo forme úložiska, ktoré je súčasťou vytváraného systému.Marko Divéky

Rozdelenie úloh

Číslo úlohyÚlohaVýstupKtoDokedy
20.1Dokončiť úlohy, ktoré neboli vyriešené na celodennom stretnutíVyriešené úlohyCelý tím30.4.2008
20.2Vytvorenie používateľskej príručky pre Manažment projektovPoužívateľská príručkaMarko Divéky29.4.2008
20.3Vytvorenie používateľskej príručky pre Evidenciu dochádzky a odpracovaných hodínPoužívateľská príručkaMatúš Korman, Marian Gablovský29.4.2008
20.4Napísanie inštalačnej príručkyInštalačná príručkaJakub Kožíšek29.4.2008
20.5Vytvorenie používateľskej príručky pre produktPoužívateľská príručkaMarko Divéky30.4.2008
20.6Napálenie produktu na CDCD s produktomMarko Divéky30.4.2008

Zhrnutie stretnutia

Cieľom dvadsiateho stretnutia tímu bola celková rekapitulácia implementovaného systému. Boli na ňom dohodnuté prioritné úlohy pre celodenné stretnutie tímu, ktoré sa konalo dňa 25.4.2008.
design - content bottom
Funguje s prehliadačmi
Firefox a Internet Explorer 7