design - content top

Zápisnica zo stretnutia č. 19

HLAVNÁ TÉMA: Informovanie o riešení úloh, definovanie nových úloh, konzultácia možných riešení
DÁTUM A ČAS: 16.4.2008 – 16:00
MIESTO: U zákazníka
MENO TÍMU: Tím 1337: Pol druhej a niečo
PRÍTOMNÍ:
  • Ing. Roman Filkorn (pedagogický vedúci tímu)
  • Bc. Marko Divéky
  • Bc. Matúš Korman
  • Bc. Marian Gablovský
  • Bc. Jakub Kožíšek
  • Bc. Katarína Sirotová
STRETNUTIE VIEDOL/A: Bc. Jakub Kožíšek
ZÁPISNICU VYPRACOVAL/A: Bc. Marian Gablovský

Kontrola zadaných úloh

Číslo úlohyÚlohaVýstupKtoStav
5.9Zistiť aká technológia je použitá ako autentifikačná autorita-Roman FilkornPrebieha
6.9Sprístupniť prístup na TMToolFungujúci prístupRoman FilkornPrebieha
13.3Zabezpečenie implementácie Evidencie zamestnancov a organizačnej štruktúry s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuKatarína SirotováPrebieha
13.4Zabezpečenie implementácie Evidencie dochádzky a odpracovaných hodín s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuMatúš KormanPrebieha
13.5Zabezpečenie implementácie Manažmentu projektov s dôrazom na pokrytie požadovanej funkcionalityFunkčná časť systémuMarko DivékyPrebieha
13.6Poskytovanie aktívnej podpory ostatným členom tímu pri práci na projektePomoc pre ostatných členov tímuJakub Kožíšek, Marian GablovskýPrebieha
17.7Vytvoriť entity potrebné pre ukladanie dokumentov súvisiacich so zamestnancamiVytvorené entityMarko DivékyPrebieha
18.1Implementovať export detailov o zamestnancovi a informácií o projektoch do formátu PDFMožnosť exportovania do PDFKatarína SirotováSplnená
18.2Rozšírenie dátových entít reprezentujúcich organizačnú jednotku a zamestnanca o prístup k nadriadeným a podriadeným jednotkám a zamestnancomRozšírené dátové entityJakub KožíšekPrebieha

Záznam zo stretnutia

Počas devätnásteho stretnutia predstavil každý člen tímu postup prác na jemu zverených úlohách. Jakub Kožíšek ukázal problematickú časť pri implementovaní rolí zamestnancov a v diskusii sa rozhodlo o ďalšom riešení. Po rekapitulácií aktívnych úloh sme obrátili pozornosť na komponentovo-špecifické podúlohy, ktorých aktualizovaný zoznam je uvedený nižšie. Už dokončené úlohy boli zo zoznamu odstránené a úlohy, ktoré sa stále riešia, v zozname ostali, prípadne boli určení ich riešitelia.

Evidencia dochádzky a odpracovaných hodín

Priorita úlohyZnenie úlohyRiešiteľ úlohy
VysokáKalendár použiť na odhadovanie hodín aj dochádzku, pridať navigáciu (šípky) medzi mesiacmi (smerom dozadu: nemenné, aktuálny mesiac: odhadovanie aj dochádzka, dopredu: iba odhadovanie). Dochádzka je zamykaná na fixnú po dosiahnutí manažérom stanoveného dátumu.Marian Gablovský
VysokáRozloženie dní v mesiaci podľa dní týždňa a farebné odlíšenie dní pracovného pokoja.Jakub Kožíšek
VysokáPridať Akcie Save & Release, teda uzamknutie a potvrdenie vyplnenej dochádzky. V entitách rozlíšiť odhad pre 1 mesiac a pre 2 mesiace dopredu, a dochádzku.Pridelí sa na najbližšom stretnutí
StrednáExport do formátu XLS pre odhad hodín (iterácia ku konkrétnej podobe výstupu so zákazníkom).Matúš Korman
StrednáDo kalendára na vhodné miesto pridať combobox s informáciou za koho sa vypĺňajú hodiny. Pracovníci majú možnosť vypĺňať údaje iba pre seba. Ich nadriadení majú navyše možnosť vypĺňať údaje za svojich podriadených.Matúš Korman, Marian Gablovský
NízkaImplementácia špeciálnej značky u tých zamestnancov, ktorým sa majú automaticky skryť odhadnuté hodiny a ktorí ich následne musia pre zvýšenie presnosti opäť vyplniť, a to bez náhľadu na predtým vyplnené údaje.Pridelí sa neskôr
NízkaZbierať štatistiku s mierou presnosti vypĺňania odhad-nutých hodín voči reálnej dochádzke zamestnancov.Pridelí sa neskôr
NízkaNačítavanie dní pracovného pokoja z externého zdroja.Katarína Sirotová

Manažment projektov

Priorita úlohyZnenie úlohyRiešiteľ úlohy
VysokáImplementácia ukladania a editovania priradení zamestnancov k projektom, vrátane poznámok patriacich k nim.Marko Divéky, Marian Gablovský
StrednáVyriešiť zobrazovanie aktuálnych kontraktov a projekto-vých aktivít v grafickom rozhraní.Marko Divéky

Evidencia zamestnancov a organizačnej štruktúry

Priorita úlohyZnenie úlohyRiešiteľ úlohy
VysokáPridať dokumenty obsahujúce životopisy a „check-up“ dokumenty k zamestnancom buď vo forme odkazov alebo vo forme úložiska, ktoré je súčasťou vytváraného systému.Marko Divéky
NízkaPridať farebné ikonky ku každému zamestnancovi signalizujúce stav jeho hodín: odhadnutých, zadaných v dochádzke a hodín načítaných zo systému AZM.Katarína Sirotová

Na konci stretnutia sme sa venovali dokumentácii, ktorú je potrebné odovzdať s produktom. Taktiež sme sa dohodli na celodennom stretnutí tímu dňa 25.4.2008. Ciele tohto stretnutia budú spresnené na najbližšom tímovom stretnutí.

Rozdelenie úloh

Číslo úlohyÚlohaVýstupKtoDokedy
19.1Opravenie filtrovania a usporadúvania v rich:dataTableFungujúce častiMarian GablovskýNajbližšie stretnutie
19.2Odstránenie nepotrebnej časti Zoznam organizačných jednotiek zo systémuOdstránená časťKatarína SirotováNajbližšie stretnutie
19.3Vytvorenie používateľskej príručky pre evidenciu zamestnancovPoužívateľská príručkaKatarína Sirotová25.4.2008
19.4Pridanie záložky About s podčasťami Help a About applicationPridané častiKatarína SirotováNajbližšie stretnutie
19.5Oprava kódovania v PDF exportochOpravené kódovanieMarian GablovskýNajbližšie stretnutie
19.6Vytvorenie loga projektuLogoMarko Divéky25.4.2008

Zhrnutie stretnutia

Devätnáste stretnutie splnilo svoj účel. Tím sa vzájomné informoval o riešeniach čiastkových úloh, definovali sa nové úlohy a členovia sa vzájomne motivovali k pokračovaniu v nasadenom tempe. Taktiež sa upriamila pozornosť tímu na potrebnú dokumentáciu k výslednému produktu.
design - content bottom
Funguje s prehliadačmi
Firefox a Internet Explorer 7