Číslo stretnutia: 19
Dátum: 09.05.2007 13:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Peter Mišák
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Posledné timové stretnutie sme venovali detailnej analýze súčasného stavu hráča a revízie vykonaných zmien v hráčovi. JH nám zreferoval, ako otestoval vykonávanie funkcie Act() po zmene synchronizácie, ktorú vykonal PM. Pripustil, že synchronizácia viedla k zlepšeniu, pretože hráč na rozdiel od predchádzajúcej verzie koná takmer v každom cykle a to vo veľkej väčšine pred príchodom vizuálnej informácie. PC sa vo veľkej miere venoval problematike brankára, v ktorom opravil viacero chýb. Jednou z nich bola neschopnosť chytenia lopty, ktorú eliminoval zavedením predikcie pozície lopty na 2 cykly dopredu. Uprava smeru chytania lopty však ostala nezmenená. Rovnako by bolo vhodné vylepšiť správu energie pre brankára. MK a PC sa zhodli na tom, že brankár by mal pri vykopávaní viac využívať bočné priestory, do ktorých by mu mal nabehnúť obranca. Takto by sme mohli vyriešiť problém straty lopty pri vykopávaní. Ďalej je treba viac sa venovať prihrávkam cez protihráčov a celkovo donútiť hráčov viac útočiť. Vylepšenie obzerania hráčov je potrebné na zlepšenie predstavy hráčov o svete. Najdôležitejšie je pritom upraviť obzeranie obrancov počas hry, ale tiež v prípade obrannej situácie, pri ktorej sa po nabehnutí k tyčke neobzerajú. Ďalšou chybou obrancov je, že stoja ďaleko v obrane aj v prípade, že sa hra presúva na súperovu polovicu a tak sú v podstate "odrezaní" od diania. Pre brankára by sa mohlo zísť tiež predikcia pozície lopty aj na viac cyklov dopredu. Bolo by vhodné preskúmať implementáciu "valid" atribútu lopty, ktorý môže negatívne pôsobiť na predstavu hráča o pozícii lopty.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
12.3 | JH, PC | Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu | 4.4.2007 | 95% |
12.1 | JH | Kódovanie/dekódovainie správ hráčom | 4.4.2007 | 70% |
14.1 | JH | Dokončiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | ASAP | 80% |
14.2 | PC | Dokončiť vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 90% |
14.3 | MJ,PV | Dokončiť prácu na útočnej situácii, implementovať obrannú situáciu | 4.4.2007 | 90% |
14.6 | MK,PM | Pozrieť spracovávanie VI a upraviť ho podľa pripomienky ML | 4.4.2007 | 100% |
14.8 | ALL | Zabezpečiť správne vyhodnocovanie zachytenia prihrávok | 4.4.2007 | 60% |
16.2 | JH,PM | Upraviť synchronizáciu hráča a volanie metódy Act(). | 11.4.2007 | 100% |
16.5 | ALL | Vytvoriť súbor testovacích štatistík. | 15.5.2007 | 10% |
17.1 | PM,JH | Dôkladne preštudovať synchronizáciu. | 2.5.2007 | 100% |
17.3 | ALL | Vyskúšať otočenie tela hráča, ak nevidí loptu | 2.5.2007 | 30 % |
18.1 | ALL | Zintegrovať hráča do jedného celku so všetkými vlastnosťami, na ktorých sme pracovali | 9.5.2007 | 70% |
18.2 | ALL | Doimplementovať 2 druhy driblovania | 9.5.2007 | 10% |
18.3 | ALL | Zlepšiť hráča tým, že nebude prihrávať cez ofsajdovú čiaru | 9.5.2007 | 5% |
ID | Kto | Úloha | Termín |
19.1 | JH | Preskúmať použitie formácií v hráčovi a porovnať s formáciami v iných tímoch (Deravá kopačka) | 15.5.2007 |
19.2 | PM,MK | Vylepšiť vykopávanie brankára a otáčanie sa hráčov za loptou | 15.5.2007 |
19.3 | MJ | Implementovať neustále obzeranie sa obrancov na bránu | 15.5.2007 |
19.4 | MJ | Popracovať na prieniku cez ofsajdovú čiaru | 15.5.2007 |
19.5 | PC | Finálne vylepšenie brankára | 15.5.2007 |
19.6 | PV | Vylepšenie účinnosti streľby na bránu | 15.5.2007 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, JW - Jozef Wagner, ALL - všetci členovia tímu