Číslo stretnutia: 18
Dátum: 02.05.2007 13:00
Miesto: Softvérové štúdio (D07b)
Zapisovateľ: Pavol Vrba
Prítomní:
Pedagogický vedúci: Ing. Marián Lekavý
Členovia tímu: Peter Cséfalvay, Ján Hric, Miroslav Jakuš, Martin Kútny, Peter Mišák, Pavol Vrba
Stretnutie sa nieslo v znamení správ o riešení a identifikovaní problémov a finálnej integrácie všetkých zmien. Na začiatok PM zreferoval o svojom pokuse vylepšiť synchronizáciu. Pomocou logovania sme pokusmi zistili, že hráč približne v 10% cyklo koná na základe neaktuálnej vizuálnej informácie. PM vysvetlil spôsob, akým sa snažil opraviť túto chybu, ale neviedlo to k veľkému zlepšeniu hrania.
Nasledovala diskusia o chybách, ktoré boli identifikované počas integrácie a ktoré sa musia vyriešiť. Medzi hlavné boli zlé prihrávky. Náš hráč nahráva na spoluhráča a nepočíta s prihrávkou do behu. Tu sme identifikovali úlohu, kde by sme skúsili hráča upraviť tak, aby nahrával iba spoluhráčom, o ktorých je jeho vizuálna info maximálne 2 cykly stará. V súvislosti s nesprávnym nahrávaním chce JH vyskúšať spustiť našeho hráča bez gradientovej mapy. Ďalšou chybou, ktorá vznikla pri integrácii, je neustále kričanie vedúceho, pričom mu nikto neodpovedá. PC zreferoval svoj progres s brankárom. Brankár už nekope naprázdno - mimo lopty. V súvislosti s útočnou situáciou sme sa rozhodli spraviť 2 typy driblovania. Jedno rýchle a jedno bezpečné. Pri rýchlom by hráč predkopával loptu ďalej, ale iba ak by protihráč nebol do 10 metrov pred ním, aby sa za ňou mohol rozbehnúť a určite ju dobehol pred súperom. Posledným problémom, ktorý tiež súvisí so situáciami, boli prihávky skrz ofsajdovú čiaru. Mali by sme zapracovať na tom, aby hráči nenahrávali spoluhráčom, ktorí sú za ofsajdovou čiarou, pričom tí by sa mali snažiť, čo najskôr opustiť ofsajdovú pozíciu.
ID | Kto | Úloha | Termín | Stav |
12.3 | JH, PC | Úprava brankára aby pri výkope náhodne nenahral súperovi. Nájdenie vhodnej pozície pre výkop a teleportácia brankára na túto pozíciu | 4.4.2007 | 90% |
12.1 | JH | Kódovanie/dekódovainie správ hráčom | 4.4.2007 | 50% |
13.1 | JH | Vylepšiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | 4.4.2007 | 80% |
13.2 | PC | Vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 70% |
14.1 | JH | Dokončiť vnútorný svet hráča (využiť coacha) | ASAP | 50% |
14.2 | PC | Dokončiť vylepšenie brankára (obmedzenie použitia šmýkačky, otočiť obdĺžnik chytania rohom k lopte...) | 4.4.2007 | 50% |
14.3 | MJ,PV | Dokončiť prácu na útočnej situácii, implementovať obrannú situáciu | 4.4.2007 | 90% |
14.6 | MK,PM | Pozrieť spracovávanie VI a upraviť ho podľa pripomienky ML | 4.4.2007 | 70% |
14.8 | ALL | Zabezpečiť správne vyhodnocovanie zachytenia prihrávok | 4.4.2007 | 60% |
16.2 | JH,PM | Upraviť synchronizáciu hráča a volanie metódy Act(). | 11.4.2007 | 50% |
16.5 | ALL | Vytvoriť súbor testovacích štatistík. | 15.5.2007 | 0% |
17.1 | PM,JH | Dôkladne preštudovať synchronizáciu. | 2.5.2007 | 90% |
17.2 | ALL | napísať používateľskú a inštalačnú príručku k hráčovi. | 27.4.2007 | 100% |
17.3 | ALL | Vyskúšať otočenie tela hráča, ak nevidí loptu | 2.5.2007 | 0 % |
ID | Kto | Úloha | Termín |
18.1 | ALL | Zintegrovať hráča do jedného celku so všetkými vlastnosťami, na ktorých sme pracovali | 9.5.2007 |
18.2 | ALL | Doimplementovať 2 druhy driblovania | 9.5.2007 |
18.3 | ALL | Zlepšiť hráča tým, že nebude prihrávať cez ofsajdovú čiaru | 9.5.2007 |
ML - Marián Lekavý (pedagogický vedúci), PC - Peter Cséfalvay, JH - Ján Hric, MJ - Miroslav Jakuš, MK - Martin Kútny, PM - Peter Mišák, PV - Pavol Vrba, JW - Jozef Wagner, ALL - všetci členovia tímu